40

882 25 0
                                    

İyi okumalar

Sabah güne tabiki huzurla uyandım. Çünkü bugün açılışım vardı ve çok heyecanlıydım.

Saat 7.30tu. Hemen kalkıp soğuk bir duşa girdim. Duştan çıktıktan sonra dolabımı karıştırıp kendime uygun bir elbise buldum.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı salık bırakıp hafif dalgalı yapmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Saçlarımı salık bırakıp hafif dalgalı yapmıştım. Çok hafifte makyaj yaptığımda hazırdım. "Günaydın hayatım"dedi Aras "günaydın canım hadi hazırlanda çıkalım"dedim "tamam hemen hazırlanıyorum"dedi "o zaman bende kahvaltı hazırlıyorum"dedim ve aşağıya indim.

Sonunda kahvaltıyı da hazırladığımda Arasta gelmişti. İkimiz beraber kahvaltımızı edip evden çıktık. Jale de arkadan gelecekti.

Sonunda arabayı park edecek yer bulmuştuk. Pınarda gelmiş kapıda beni bekliyordu. Hemen cafenin kapısını açıp içeriye girdik. "Günaydın Asena hanım günaydın Aras bey"dedi Pınar "pınarcım bey ve hanımı kaldıralım"dedim "ama siz benim patronumsunuz"dedi "olsun sen yinede öyle deme"dedim. "Peki o zaman siz nasıl isterseniz"dedi "Hayatım ben bi şirkete geçeyim açılışa daha 3saat var zaten sizde hazırlıklara başlayın kendine dikkat et"dedi "tamam canım haber verirsin geç kalma ama"dedim o da beni başıyla onaylayıp gelip alnımdan öptü. O giderken bizde arkaya geçip düzenlemeleri yapmaya başladık. "Pınar ailenle aranda sorun mu var"dedim "evet canım var o yüzden onlardan uzak yaşatmayı tercih ediyorum"dedi "neden peki anlatmak ister misin"dedim "aslında benim bir kızım var o da gelecek buraya kızımın babası benim hamile olduğumu öğrenince beni bıraktı. Ailemde hamileyim diye beni istemedi. Şuan kızım İzmir'de Polat ile kalıyor ben burda düzene girdikten sonra ikisi beraber yanıma gelecekler"dedi "aaa tanışmak isterim kızınla Polat kim"dedim "Polat benim abim yani aramızda 1yaş var"dedi "iyi en azından abin yanında öyle düşün"dedim "orası öyle"dedi "kızın kaç yaşında"dedim "kızım 2yaşında ismi de Pelin "dedi "ay ne kadar güzel"dedim "senin bebeğinin cinsiyeti belli mi"dedi "benim iki bebeğim var biri kız biri erkek"dedim "yaaa çok güzel"dedi "evet isimlerini şuanlık Balım ve Batın olarak düşünüyoruz"dedim "aaa çok güzel isimler"dedi ve o sıra içeriye Jale geldi. "Günaydın kızlar"dedi "günaydın canım hoşgeldin elindekiler ne"dedim "bunlar güzeller güzeli yengem ve benim minnoş bebeklerim için"dedi ve poşeti tezgaha koydu. Hemen gidip poşeti açtım. İçinde sufle vardı. "Yaaa çok teşekkür ederiz halası"dedim ve hemen birini açıp yemeye başladım. Onlarda yemeye başladığında. Kendimizi süsleye teslim etmiştik.


"Hoşgeldiniz annecim"Derince annemi babaannemi Alisyayı öptüm. "Hoşbuldum kızım hoş bulduk"dedi babaannem ve hemen koltuğa oturdu. "Gelin hanım hazırlıklar nasıl bakalım"dedim Alisyaya "iyi abla nasıl olsun işte bitmek üzere bir hafta sonra da düğün kına"dedi "iyi canım iyi"dedim

Aradan 3saat geçmişti. Sonunda Aras ta gelmişti. "Nasıl gidiyo bakalım herşey istediğin gibi mi"dedi "evet hayatım herşey tamam"dedim "o zaman geç şöyle otur"dedi ve gösterdiği koltuğa doğru ilerleyip oturdum. Tam o sırada içeriye biri girdi. Bağırarak. "Je te prendrai la fille"dedi yani kızı alacağım senden dedi anladığım kadarıyla pınarın babasıydı. Aras hemen ayağa kalktı. Adamın elinde silah vardı. "Anne Asena'yı ve kızları alıp arkaya geçin"dedi her yeri adamlar sarmıştı. Bunlar arasın adamlarıydı. "Benim kızımı benden alamazsın"dedi Pınarda " Pınar kızın nerede"dedi adam bozuk aksanıyla. "Sanane benim kızımdan bırak peşimi"dedi "Pınar sen içeriye geç"dedi Aras ve Pınarda yanımıza geldi.

"Pınar tamam ağlama artık"dedim "alıcak kızımı"dedi ve hemen telefonu eline aldı.
Polat babam geldi oraya geliyo büyük ihtimalle hemen buraya gelmen lazım Pelin'le
.................
Arabayla falan gel ama mutlaka gel
.................
Tamam bekliyorum haber ver
.................
Dedi ve kapattı. İçeriye Aras geldiğinde annemler yanlız bıraktı. Şuan Pınar ben Jale ve Aras vardı. "Pınar istersen jaleyle beraber kalabilirsin"dedi Aras "abim ve Pelin'de geliyo"dedi Pınar "tamam abin kabul ederse senin şuan yaşadığın evde kalır sende kızınla Jale de kalırsın"dedi "abim bu akşam burada olacak konuşurum tabi Jale de kabul ederse"dedi Pınar "Pınar o nasıl söz ben zaten arkadaş istiyordum çok iyi olur"dedi "çok teşekkür ederim"dedi ve benle Jale ye sarıldı.

Sonunda açılışı yapmıştım. Herkes hayırlı olsun dedikten sonra dükkandan ayrılmıştılar. Sadece biz bize kalmıştık. Annemlerde eve gittiklerinde Jale ben Aras ve Pınar kalmıştık. Yalın ve Alisya hala hazırlıklarla uğraşıyorlardı. Kapıyı da kapatıp koltuklara yayıldık. Tam o sırada kapı yavaşça çalındı. "Sanırım Polat ve Pelin geldi"dedi Pınar Aras hemen ayağa kalktı ve kapıya ilerledi. Dükkanın kapısını açtığında içeriye ufacık bir kız ve arkasında bir çocuk girdi. Kız çok tatlıydı. Pınar hemen ayağa kalktı ve kızını kucağına alıp öpmeye başladı. Polat ve Aras ta selamlaşıp oturdular. Pelin önümde durup "sen ne kadar kilolusun"dedi "Pelincim orada benim bebeklerim var"dedim "nasıl yani bebeklerini orada mı saklıyorsun"dedi gülerek "hayır onlar büyüdüklerinde çıkacaklar ordan sonra da senin gibi kocaman olacaklar"dedim "ne zaman çıkacaklar"dedi "3ay sonra falan çıkacaklar"dedim "onları ilk ben görebilir miyim"dedi "evet görebilirsin"dedim "peki sana ve onlara sarılabilir miyim"dedi "gel bakalım"dedim ve alışkanlık olarak onu kucağıma alacakken Aras araya girdi. "Asena canım Pelin istersen yanına otursun"dedi uyarır tonda Pınar hemen Pelin'i yanıma oturttuğunda Pelin hemen bana sarıldı. Bende ona sarılıp yanağından öptüm. "Sen çok güzelsin"dedim "teşekkür ederim sende çok güzelsin"dedi ve arası gösterip "o senin kocan mı"dedi "evet o benim eşim"dedim kulağıma yaklaşıp "ona da sarılabilir miyim"dedi "evet sarılabilirsin"dediğimde koşarak arasa gitti ve sarıldı. Aras ta onu kucağına aldı ve Polat'la konuşmaya devam etti.

Saat epey geç olduğunda Pelin arasın kucağında uyuya kalmıştı. "Kalksak mı artık hem Pelin'de uyumuş bende çok yoruldum"dedim "tamam hadi o zaman toparlanın"dedi Aras hemen ayağa kalktık. Ben eşyalarımı alıp arası yanına gidip koluna girdim. "Polat o zaman yarın akşama misafirimsiniz yemeğe bekliyorum"dedi "olur kardeşim çok sağolun Pınar'a sahip çıktığınız için"dedi ve Aras ile el sıkıştılar. "Olur mu öyle şey Jale nasılsa Pınar da öyle"dedi ve hep beraber cafeden çıkıp arabalara bindik. Anladığım kadarıyla Polat'ın da pınarın da durumu iyiydi. Polat'ın altında son model BMW vardı. Pınarda da mini cooper vardı. Düşüncelerimi bırakıp arasın arabasına bindim. Ve hep beraber aynı yolu ilerledik. Jale bizim evin olduğu sokağa döndüğünde kapının önünde çok fazla güvenlik vardı. Aras arttırmıştı büyük ihtimalle. Hiç takmayıp Aras arabayı park ettiğinde hemen aradan indip eve girdim. Üzerime pijamalarımı giyip yatağa yattım Arasta yanıma geldiğinde belime sarılıp kendini uykuya bıraktı. Aynı işlemi bende yapıp uyumaya başladım.

Bölüm sonu

MARDİN'E GELİŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin