17

1.5K 42 2
                                    

Sabah telefonumun sesiyle uyandım. Aras arıyordu.
Efendim
Nabıyosun hayatım
İyiyim sayende uyandım sen
Aaa kusura bakma iyi bende şirketteyim Rize'ye gitmem gerekiyor birazdan yola çıkıcaz Yalınla
Yaaaa
Gelmek istersen gel
Gerçekten mi
Evet gel gidelim gezmiş olursun sende
Tamam o zaman hazırlanıp gelirim şirkete
Tamam canım
Dedi ve kapattı Melisa'yı türtekliyerek uyandırdım. "Kız kalk bizimkiler Rize'ye gidiyo bizde gidelim"dedim "ay ne Rize'si be"dedi "şimdi Aras aradı gelcekseniz hazırlanın dedi"dedim "ohaaa kalksana o zaman"dedi ve yataktan bi hışım kalkıp kıyafet aramaya başladı. "Hava çok soğuk"dedim ve bende kıyafet bulup giyinmeye başladım.

Saçımı da dalgalı yapıp at kuyruğu yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçımı da dalgalı yapıp at kuyruğu yaptım. Küçük bavula birkaç kıyafet koyup aşağıya indik. "Anne"dedim "efendim kızım"dedi "biz Rize'ye gidiyoruz"dedim "kız ne işiniz var sizin orda napmaya gidiyonuz"dedi "arasların işi varmış orda kalcaz birkaç gün geliriz"dedim "tamam dikkat edin o zaman"dedi "tamam annecim"dedim ve evden çıktık bavulları bagaja koyup şirkete doğru yola çıktık.


Şirkete girip arasın odasına çıktık. Kapıyı açıp içeriye girdim. "Hoşgeldiniz hayatım"dedi "hoşbulduk sevgilim"dedim ve gidip yanağından öptüm. "Hadi hazırsanız yola çıkalım"dedim "bi eve uğramam lazım"dedi "tamam hayatım"dedim "Melisa istersen sen yalınla git bizde bize gidelim üzerimizi değiştirelim buluşuruz"dedi Aras "aaaa siz beni kovdunuz mu"dedi "yok canım sadece başını bağlamaya çalışıyorum"dedi ve gülmeye başladı. "Allah herkese böyle enişte nasip etsin"dedi ve odadan çıktı. "Haydi bakalım bizde çıkalım"dedi ve kolunu omzuma attı ikimiz beraber odadan çıkıp benim arabama bindik. Çünkü Aras beyin arabası evdeydi. "Arabanı neden evde bıraktın"dedim "Sabah Yalın almaya geldi"dedi "oooo hayret siz başka arabaya biner miydiniz"dedim "bindik ya işte valla çokta güzelmiş karımın arabayı kullanması"dedi "daha karın değilim dur bakalım"dedim "o da olacak be gülüm"dedi "hadi bakalım hayırlısıyla herşey olur"dedim.

Sonunda Aras'ın evine gelebilmiştik. "Bekliyorum hadi çabuk ol"dedim "tamam hemen geliyorum"dedi ve arabadan indi. Yağmur yavaş yavaş yağmaya başlamıştı. Telefonumu açıp biraz instagrama girdim. Biraz dolaştıktan sonra telefonu arabaya bağlayıp kısık sesle şarkı açtım. Kafamı da geriye yaslayıp beklemeye başladım. Sesler gelmeye başladığında kafamı kaldırdım Aras geliyordu.

 Sesler gelmeye başladığında kafamı kaldırdım Aras geliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Üzerine de gri bi hırka giymişti. Bu çocuk üşümüyor muydu ya dedim kendi kendime el kol yapıyordu. Bagajı açtım. Bavulunu koyup arabaya bindi. "Çok soğumuş hava"dedi "böyle çıkarsan öyle olur"dedim ve emniyet kemerimi takıp yola koyuldum.

"Hayatım klimayı açsana ya ben çok üşüdüm"dedi hemen klimayı açtım. Şarkıya da çok az ses verip yoluma devam ettim. Kendine sigara yakmıştı. "İççek misin"dedi "evet paketim arkada çantamda"dedim ağzındaki sigaradan 2fırt çekip bana verdi. "Hayatım ağır geliyo bu bana"dedim bana ters ters bakıp çantamdan sigaramı aldı içinden bir tane çıkartıp bana verdi çakmakla da yakmıştı. Camımı açıp sigaramı içmeye başladım. Telefonum çalmaya başladığında hemen baktım Melisa arıyordu.
Efendim Melisa
Nerdesiniz
Şimdi Mardin'den çıkıyorum
Tamam biraz bekleyin beraber gidelim
Tamam tabelanın orda bekliyorum
Tamam canım
Dedi ve kapattı bende sağa çekip beklemeye başladım. Sigaramda bitmişti. Koku çıksın diye camı açık bıraktım. "Hayatım camını kapatır mısın çok üşüdüm"dedi "koku çıksın diye bekliyorum"dedim cevap vermedi. Boynumdaki şalı çıkartıp ona verdim. "Montun yok mu senin"dedim "hayır almadım yanıma ne biliyim ben yağmur yağcanı"dedi "aferin Aras"dedim "alırız yolda bi yerde awm çıkar karşımıza"dedi "tamam"dedim ve arkadan korna sesi geldi Yalın'ın arabasını görünce ilerlemeye başladım.


Şuan ne mi yapıyoruz Rize'ye gelmiş ve awm bulmuştuk. Aras mont bakıyordu. Bende oturuyordum. "Hayatım bu nasıl"dedi düz siyah bir montu "kapüşonu var mı"dedi "var"dedi "tamam güzel hayatım bu al"dedim "sanada alalım mı"dedi "var ya montum"dedim "tamam o zaman"dedi ve gitti kasada işi biraz uzun sürmüştü. Ödemeyi yapıp sonunda çıkabilmiştik. Yalın ve Melisa bizi evde bekliyordu. Bizde arabaya binip eve doğru yola çıktık.


Sonunda eve gelebilmiştik. Hep beraber salonda oturuyorduk. "Hadi yatalım kendimi iyi hissetmiyorum"dedi Aras "tamam canım yatalım"dedim "gençler iyi geceler"dedik "iyi geceler"dediler ve biz yukarıya çıktık. Beraber kalacaktık. Pijamalarımı alıp banyoya geçtim. Üzerime polar pijamalarımı giyip odaya geri döndüm. Aras ta kalın kalın giyinmiş ve yatakta yatıyordu yorganı da kafasına kadar çekmişti. Yanına gidip yattım. "Hayatım hasta mısın sen"dedim "hayır ama çok üşüyorum"dedi yatakta doğrulup ateşine baktım "Aras kalk yanıyorsun sen"dedim "ne yanması ya yat şuraya"dedi "kalk diyorum sana çıkart üzerini "dedim ve üzerini açtım "Aras ta biraz doğrulduğunda üzerindeki kazağı çıkarttım. "Bekle beni sakın uyuma"dedim ve koşa koşa mutfağa gittim hemen bi leğene su koyup bez aldım. Tekrar odaya dönüp bezi ıslatıp Aras'ın alnına koydum. "Asena uğraşma uyuyunca geçer yat hadi"dedi "ya saçmalama"dedim ve banyoya gidip Ateş ölçeri aldım ateşi 38.8di "olmaz bu böyle kalk hastaneye gidiyoruz"dedim "Hayatım yok bişeyim"dedi "kalk diyorum Aras"diye bağırınca yatakta doğruldu bavulundan bi tane tişört bulup giydirdim. "Montumu versene"dedi "hayır giymiceksin"dedim hemen kendi üzerime de montumu giyip arabanın anahtarıyla evin anahtarını aldım "kalk hadi"dedim ve kolundan tutup kaldırdım.

Sonunda hastaneye gelebilmiştik. Hemen acile geçip kontrol ettiler başka bi odaya alıp serum taktılar. "Endişelenecek birşey yok şimdi biter serumu çıkabilirsiniz"dedi doktor "teşekkürler"dedim ve doktor gitti. "Dedim sana bişeyim yok diye"dedi "korktum napayım"dedim kolumdan tutup çekti ve alnımdan öptü. "Korkma bana bişey olmaz"dedi.

Sonunda evdeydik. Tekrar yatağımıza yatıp birbirimize sarılıp uyuduk.

Herkes okuduğu tarihi ve saati yoruma yazsın hadi bakalım.

Beğeni ve yorumlar çok az arkadaşlar. Lütfen destek olun ne kadar çok beğeni yorum o kadar çok bölüm.

İyi okumalar

MARDİN'E GELİŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin