Riddle Malikanesinde sessiz bir kalabalık vardı.Hiç kimse ne olacağını bilmiyor,açıkcası sormaya da cesaret edemiyordu.Ve karargah olarak kullanılan odanın kapısı son hızla açıldı.Kapının böyle tek bir kişi tarafından açılacağını düşünen ölüm yiyenler diz çökmüştü ancak giren kişi değildi asıl dikkati çeken Lord Voldemortun yanındaki,kuzguni saçlı, yeşil gözlü, ve oldukça yapılı en fazla 13 gösteren bir çocuktu.Bembayaz yüz hatlarıyla uyumlu kırmızı dudakları bariz bir alayla kıvrılmıştı.
Lord Voldemort odadaki görkemli tahtına otururken çokcukta onun hemen sağ tarafına geçmişti.Lord Voldemort ayağa kalkıp konuştu''Bu''dedi,yanındaki çocuğu işaret ederek''Harry o benim oğlum ve Slytherinin Varisi ona yapılan bir saygısızlık bana yapılmış sayılacak ve ona göre cezalandırılacaktır"dedi,ve odadan çıktı Voldemort,arkasından o çocukta onunla beraber ortadan kayboldu.xxx
Görevine doğru giderken o günü düşünmeye engel olamamıştı çocuk.Ve bir anda durdu ve karanlık bir odanın kapısını açtı.Odanın öbür ucundaki adam kaçmaya çalışsada kaçamadı.Karşısındaki çocuğu düelloda yenme şansını düşündü.Daha reşit olmamasına karşı sihirsel aurası bu odaya gelmeden bile hissedilebiliyordu."Senin geleceğine emindim"dedi,bir taraftanda kaçmak için şans arıyordu."Ama buna rağmen hazırlanmadın demek,zekice"dedi,çocuk alaylıca yüzünde duygu belirtisi olmaksızın."Neden geldin?"diye,sordu adam cevabı bildiğinden emin olsada.Çocuğun yüz hatları bir anda gerildi ve konuştu"Sen Voldemorta ihanet ettin cezan ölüm"dedi.Adam bir anda hareket etti ve "Avada Kedavra!"diye,bağırdı.Çocuk hiç bir engel teşhis etmemiş gibi sakince öldüren lanetten çekildi ve silahsızlanırma büyüsü attı.Expelliarmus büyüsü o kadar güçlüydüki asası elinden giderken kendisi düşücek gibi oldu."Lütfen"dedi,adam yalvararak"Beni öldürme"ama çocuk yüzünde hiç bir duygu belirtisi olmaksızın asasını kaldırdı ve öldüren laneti fısıldadı.Tiz bir ses odayı doldururken çocuk çoktan çıkmaya başlamıştı bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Dehşet-Harry Potter Fanfaction
Hayran KurguVoldemort ya Harryi öldürmek yerine yetiştirip Slytherini Varisi yapsaydı.