43.Bölüm

1.2K 44 21
                                    



"Yibo ... Yibo ... Uyan ..." Crystal Zhang çığlık atıyor ve herkes dahil Wang Yibo'ya koşuyordu. Elini sallamaya başladılar.

Wang Yibo yolda ayağa kalktığında yine sarsıldı Ve düştü gene taşa kafasını vurudu Bu sefer kanamaya başladı.

"Şoför arabayı hemen buraya götürün ..." Carman Lee bağırdı.

Hemen Wang Yibo'yu arabaya koydular. Kafası her zaman Carman Lee'nin kucağındaydı. Yavaşça başını okşamaya başladı. Hiç kimse Carman Lee'nin yağmur suyuyla ıslandığı için ağladığını söyleyemezdi. Ağlasa da ağlamasa da görünmezdi. Ama gözleri kırmızıydı. 25 dakika sonra nihayet hastaneye ulaştılar.

1 saat boyunca inceledikten ve Wang Yibo'nun yarasına bakıldıktan sonra. Doktor sonunda odadan çıktı. Wang Yibo'nun aile üyeleri hemen doktora yaklaştı.

"O .. O .. Oğlum .. O iyi mi?" Carman Lee cızırtılı sesini temizlerken sordu.

"İyi bayan. Ama kafasına iki kez darbe aldı. Ve yağmur yüzünden ateşi yükseldi. Yakında uyanacak ... Belki biraz zaman alacak ..." dedi doktor.

"Teşekkür ederim doktor ..." Shen Xiao Hai dedi.

"Bu benim görevim .. Ve şimdi içeri girebilirsiniz .. Hep birlikte değil. Ama tek tek ..." dedi doktor oradan çıktı.

"Lee ..... Durma zamanı geldiğini düşünmüyor musun ..." Shen Xiao Hai, Carman Lee onu kesti.

"Kararım değişmeyecek ..." Bunu söyleyerek Wang Yibo'yu görmek için odaya girdi.

"Anneside oğullu gibi .. Hepsi inatçı .. Burada ben  ne yapıyorum?" Shen Xiao Hai sinirli bir şekilde söyledi.

"Sorun değil .. Onlara her şey yoluna girecek biraz zaman verelim..." dedi Crystal Zhang.

"Umarım ki .. İnatçılıklarından dolayı birbirlerine derinden zarar vermezler ..." James Huang dedi.

Şimdi bir gün oldu. Wang Yibo hâlâ aklını başına toplayamadı. Halen hastanede baygın durumda.

İkinci gün sabah 9'du. Shen Xiao Hai ailesi, Wang Yibo'yu evine geri getirdi. Özel doktorları ve hemşireleri artık onunla ilgilenecekler.

saat 15:00. Bir hemşire Wang Yibo'nun nabzını kontrol ediyordu. Her zamanki gibi aynıydı. Birkaç dakika ara veriyor. Ve odadan çıktı. Wang Yibo'nun babası zaten işteydi. Ve Carman Lee odasında bazı işler yapıyordu.

20 dakika sonra hemşire geri geldi. Girmek üzere olan kapıyı açtığı zaman. Şok olmuştu. Wang Yibo'nun yatakta oturduğunu ve ağladığını görür. O hemşireyi burada görmek. Wang Yibo yüzünü sola çevirdi. Gözyaşlarını sertçe sildi.

Wang Yibo derin bir sesle, "Defol

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Wang Yibo derin bir sesle, "Defol ..." dedi.

O hemşire titriyor. Bunu doktora ve Carman Lee'ye bildirmek için koşar.

yizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin