Bölüm 26

1.3K 61 6
                                    

"Önce bir şeyi anlamalısın hiçbir şey yapamazsın ben de yapamam annem şimdi bu konuyla ilgileniyor herkes her şeyi biliyor ne söylemeye çalıştığı mı anlıyorsun degilmi?" Haikuan kardeşinin anlamasını sağlamaya çalışıyor.

"Ama abi! onun ölümünü canlı canlı yatmak istiyorum onu-" Wang Yibo sözünü tamamlamadan Haikuan'ın lafını kesti.

"Yibo! lütfen anla Bu sefer bir şey yaparsak annem her şeyi anlayacak her şeyi bu konuyla ilgilenemem ann-" Wang Yibo Bu sefer onun lafını kesti.

Wang Yibo sessizce "Onun yüzünden herşey şey oldu "

"Onu suçlama aptallığın yüzünden her şeyi yaptığını biliyorsun-" Wang Yibo abisin sözünü tekrar kesti.

"Yakında geri gelmeyeceğim ve bana güven abi hiçbir şey yapmana gerek yok ama adamları mı onu diri diri yakmaları için arayacağım." Wang Yibo kızgın bir ses tonuyla dedi.

"Sana yalvarıyorum kardeşim hiçbir şey yapma unutma annem her şeyi biliyor saçmalama annem işin içinde." Haikuan ona yalvadı.

"Ne yapmamı istiyorsun her şeyi öğrendikten sonra sessizce kalacağımı mı? Bir şeyle meşgul olduğum da benim için küçük bir meseleyi halletmeni istiyorum ve bu sefer yine Xiao Zhan ile birlikteyim. Bu yüzden tekrar halletmeni istiyorum benim için abi ama sen-" Wang Yibo sözünü tamamlamadan abisi yine kesti.

"Onu nereye götürdün? Onu kaçırdın mı? Annem duyarsa yibo bu hiç iyi olmaz." Haikuan sorular sormaya başladı.

"Ne söylediği umrumda değil benim endişem değil. Evet Xiao Zhan İle birlikteyim merak ettiysen söyleyeyim abi ve adamlarımı ona yakmaları için arayacağım. Diri diri hem de bakalım nasıl oluyormuş nasıl hissediyormuş o zaman anlayacak." Wang Yibo sesini yükselterek dedi.

"Sessiz, olmalısın annem sakinleşene kadar ve bu konuyu bırak lütfen bir abin olarak yalvarıyorum lütfen beni dinle İlk ve son kez lütfen " Haikuan tekrar yalvardı.

"Abi sana yalvarıyorum her şeyi öğrendikten sonra kendimi nasıl iyi hissedebilirim iyi hissetmiyorum bunu nasıl yaptı ve o zaman ben o zaman orada değildim. Eğer orada olsaydım-" Wang Yibo Sözünü tamamlamadan abisi onun lafını kesti.

"Her şeyi anlayabiliyorum ama sana yalvarıyorum bir ağabey olarak sana yalvarıyorum. bir kez, beni bir kez dinle sadece anla annem burada lütfen" dinledikten sonra abisi. Yibo iç çekiyordu.

"Herneyse" Wang Yibo bunu söyleyerek kapattı aradı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Herneyse" Wang Yibo bunu söyleyerek kapattı aradı.

Haikuan rahatlamış bir şekilde nefes aldı. Wang Yibo Başka bir şey söylemedi ilk defa her şeyi anlamasını sağladı.

"Ne oluyor ??" Zheng shuang aniden sordu

"Hiçbir şey hayatım hadi uykuya dönelim." Haikuan karısına bunu  söyleyerek tekrar uykuya daldılar.

yizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin