Doktor gelip gideli yaklaşık 3 saat olmuştu.Saat 12.30 idi. Xiao Zhan Hayla uyanmamıştı. Wang Yibo odanın içinde dolaşıp duruyordu. Onu kontrol etmeye devam etti yanına gitti. Uyan artık uyan diyerek mırıldandı. Çok gergindi.
Birkaç dakika sonra Xiao Zhan yavaşça kendine geliyordu. Yibo onun uyandığını görünce.
"Hey sorun değil yavaşça kalk yavaş ol acele etme." Yibo, Xiao Zhan'ı düzgün otuttururken söyledi.
"Ha. Wang Yibo bana mı bakıyor yoksa hayal mi görüyorum.?" Xiao Zhan alaycı Bir şekilde mırıldandı.
Wang Yibo gözlerini ona çevirdi.
"Beni rahatsız edecek bir şey söylersen yemin ederim bu durumda seni gerçekten döverim." Yibo sinirli bir şekilde söyledi.
"Tamam tamam üzgünüm gerçekten hiçbir şey Söylemeyeceğim Söz." Zhan karnını tutarak. "Yibo saat 12.30 ben açım. Ve hiç gezemedik dışarı çıkamadık biraz yemek almak istiyorum ve oyuncaklar hediyelik eşyalar. Bu otelin yanında açık bir orman varmış. Çok güzel bir yer olduğunu söylüyorlar oraya gitmek istiyorum benimle gelir misin?" Xiao Zhan sızlanarak Yibo'ya sordu.
"Sızlanmayı bırak neden her zaman Sızlanıyorsun? Tanrım daha yeni uyandın uyurken sessizdin şimdi tekrar sızlanmaya başladın?" Yibo gözlerini devirerek cevap verdi.
"Tamam tamam anladım konuşmayı kesiyorum burada. Mianmian soracağım bana katılmak ister mi diye. Onla takılırım artık. Peki sen yubinlerlemi takılacaksın?"diye Xiao Zhan sordu.
"Ne? orada dur seni aptal. Mianmian erkek arkadaşı ile birlikte. Yu bin Emily ile. Ne yapmak istiyorsun? git onlara katıl? tuhaf olmayacak mı sence." Diyerek Yibo yanıtladı.
"Ah evet bunu daha önce düşünmemiştim. Yibo hadi o hadi birlikte gidelim. Birlikte gidelim lütfenn bak herşeyi ben alacağım yemek hediyelik eşyaları hepsinin parasını ben vereceğim lütfen gidelim ooo gidelim."diyerek Xiao Zhan heyecan söyledi.
"Kapa çeneni zhan. Tamam gidelim."diye Yibo yanıtladı.
"Yibo. Ben baygınken annem aradı mı?" Yibo odadan çıkarken zhan sordu.
"Hayır. Henüz aramadı. bir dakika sen buradan ne yapıyorsun? Buranın bizim odamız olduğunu nereden biliyorsun?" Yibo konuşuyordu. Ama aniden durup bilinmeyen adama çarptı.
"Hım şey burayı bilmiyordum. Bu odada kalıyorum her neyse şey şimdi nasılsın bayıldın ya." O bilinmeyen kişi Xiao Zhan ile konuşmaya devam edecekti ki Yibo araya girdi.
"Çeneni, kapa git buradan ve seni son uyarım seni tekrar görürsem burada seninle ne yapacağım hayal bile edemezsin." Diyerek Yibo onu tehdit etti.
"Yibo.neden böyle konuşuyorsun-" Xiao Zhan cümlesini tamamlamadan önce Yibo onu kolundan tutup dışarı sürükledi.
"Yibo? Yibo sana diyorum? Yibo kimdi o? Sen az önce neden kızdın? ve neden kontrolünü kaybettin ve ona sanki düşmancasına baktın canımı yakıyorsun bırak kolumu." Xiao Zhan dedi.
"Sus artık zhan. neden onun kim olduğunu bilmek istiyorsan? Aaaaa yoksa onu şimdiden Sevdin mi?" Yibo Xiao Zhan bağırarak yanıtladı.
"Hah. İnanmıyorum sana cidden var ya. Onu tanımıyorum bile neden ondan hoşlanmalıyım?" Xiao Zhan kızmış bir şekilde sordu.
" Her neyse bırak bu konuyu. Ve hiçbir şey sorma bana." Diyerek Yibo yanıtladı.
"Peki tamam sormayacağım ama sen de kontrolünü kaybetme." Xiao Zhan dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yizhan
RomanceWang Yibo en kötü şöhretli Kötü Çocuk ve kalp kırıcı olarak bilinir. Xiao Zhan, neşeli bir zihne sahip en sakin kişi olarak bilinir. Wang Yibo, Xiao Zhan'a katlanamaz. Yibo, Xiao Zhan'dan bu dünyadaki her şeyden çok nefret ediyor. Adını Xiao Zhan'ın...