"Cidden mi? Neden bu telefon şimdi ölmek zorunda? Şimdi Yibo'yu nasıl arayacağım? Ve bu güvenlik neden beni içeri almıyorlar .. Çok sinir bozucu ..." Xiao Zhan hayal kırıklığı içinde sızlandı ve şakağına masaj yaptı.
Xiao Zhan, çevresinde tam olarak ne olduğunu hâlâ anlamadı. Herkes zaten içeri girdi. O huysuz güvenlikler sadece dışarı çıkar İçeri girmesine izin vermeyenler. Xiao Zhan, içeri nasıl girileceğini veya Wang Yibo'yu nasıl arayacağını düşünmeye başlar.
"Gerçekten bir şeyi anlamıyorum .. Carman anne bana bu yeni telefonu birkaç gün önce getirdi. O zaman neden bu kadar çok insan numaramı biliyor? Yani bir veya iki değil ama belki 7/8 bilinmeyen numaralar beni arayıp duruyordu .. Çok sinir bozucu ... "Xiao Zhan mırıldandı ve saçını eliyle karıştırdı.
"Bekle ...." Xiao Zhan kendi kendine fısıldadı.
"..........
"İmkanı yok ... Yani .. Kimse numaramın ailemi beklediğini bilmiyor ... O zaman nasıl ... Ve ... İçeride .... Yibo yalnız ... O kız .... ayrıca onunla birlikte ... Kabusum ... "Xiao Zhan zayıf bir şekilde mırıldandı. Sonunda bir şey fark etti.
Anne neredesin??" Xiao Zhan'ın gözleri yaşar. Avucuyla ağzını kapattı.
Geri dönüyor. Hâlâ orada duran iki korumayı görün. Nereye gideceğini ve yardım isteyeceğini bilmiyor. Önce ailesini bilgilendirmeli. Ama soru nasıl?
"Umm .." Xiao Zhan o korumaların yanına gider. Birbirleriyle konuşan korumaların dikkatini çekmek için sesini netleştirdi.
"Ne?" Bir koruma sertçe sordu.
"Telefonunuzu kullanabilir miyim? Lütfen?" Xiao Zhan sordu.
Xiao Zhan'ın yardım istemeye hiç niyeti yoktu. Ama kapana kısılmış olup olmadığını onaylamasını istedi. Bu koruma ile birbirlerine bakıyor ve birbirlerine bakıyorlar korumalar Sonra Xiao Zhan'a geri döndü.
"Üzgünüm .. Telefonlarımız yanımızda değil .." Başka bir güvenlik yine sert bir şekilde cevap verdi.
"Ah... Tamam .. Teşekkürler ..." Xiao Zhan dedi ve konaktan çıkmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yizhan
RomanceWang Yibo en kötü şöhretli Kötü Çocuk ve kalp kırıcı olarak bilinir. Xiao Zhan, neşeli bir zihne sahip en sakin kişi olarak bilinir. Wang Yibo, Xiao Zhan'a katlanamaz. Yibo, Xiao Zhan'dan bu dünyadaki her şeyden çok nefret ediyor. Adını Xiao Zhan'ın...