WangZhan Konağı °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°Wang Yibo'nun kalp atışları Xiao Zhan'ın tek kelimesi yüzünden artar. "Katil", hayatında Xiao Zhan'ın ağzından duymak istediği son şey. Duyduklarına hala kulaklarına inanamıyordu. İki dakika geçti. Kimse tek kelime etmiyor. Bu kelime "katil", hala Wang Yibo'nun ağrıyan kafasını daha ağrı yapıyordu.
Wang Yibo yavaşça kapıya dokundu. Xiao Zhan'ın diğer taraftan kapının önünde oturduğunu hissedebiliyor. Kendini kapıya koydu. Wang Yibo'nun gözlerinden yaşlar süzüldü.
"Bebeğim ... Lütfen .. Böyle yapma ... Lütfen sana yalvarıyorum ..." Wang Yibo çatlak sesiyle dedi.
"Dışarı çık ... Lütfen .." Wang Yibo tekrar dedi.
"Yibo ... Onu ben vurdum ..." Xiao Zhan konuşmayı bıraktı çünkü bu ona o sahneyi hatırlattı. Gözlerini sıkıca kapattı, gözlerinden bir miktar yaş çıktı ve gözlerini tekrar açtı.
"Sorun değil .. Biliyorsun .. Bebeğim yanlış yaptı ..." Xiao Zhan, Wang Yibo'yu kesti.
"Kafasının ortasında ... Alına .. Ben .. O zaman beni ne yakaladı bilmiyorum .. O kadar farklı görünüyordu ki .. Onu anlamaya çalıştım ... Dinlemedi...ben Yibo ... O yapmadı ... Yapmadı .... " dedi Xiao Zhan'ın yüksek sesle ağlamaya başladı.
"Lütfen, lütfen sana yalvarıyorum .. Lütfen ağlama. Ağlamayı kes lütfen ... Tek şey bu ... Tahammül edemiyorum. Gözyaşların ... Karım, Juliet'im, Xiao Zhan'ım , her şeyim ... Sana söylüyorum ... Yanlış bir şey yapmadın. Bebeğim lütfen kapıyı aç ... Ağlamayı kes .... "Wang Yibo çaresizce dedi
Sesinde çok fazla çaresizlik vardı. Xiao Zhan'ı böyle görmek istemiyordu. Dün gece Xiao Zhan'ı koruyamadı. Bu suçluluk ve şimdi Xiao Zhan'ın bu durumu, Wang Yibo'nun kalbini perişan ediyordu.
Xiao Zhan gözyaşlarını sildi. Tekrar fotoğraf çerçevesine bakmaya başladı. Ne yaptığını bilmiyor. Kendini suçlu hissedip hissetmediğini de bilmiyordu. Ama o kızın çığlığı, gözyaşları, konuşmaları, kanları onu suçlu hissettiriyordu. Onu katil gibi gösteriyordu.
Xiao Zhan "Her şey ... Her yerdeydi ... Kan her yerde ..." diye mırıldandı.
"Yibo ... Bir ara beni yalnız bırak ... Lütfen ... iyi olacağım ... Biraz yalnız kalmaya ihtiyacım var. Ben .. Söz veriyorum iyi olacağım. Sadece birkaç gün ..." Xiao Zhan dedim.
Wang Yibo sessizleşir. Şaşkınlıkla kapıya baktı. Onu yalnız bırakmaya nasıl cüret eder? Wang Yibo'nun kalbi bir anlığına atmayı bıraktı. Xiao'yu görmeden bir dakika yaşayamazdı Ve ondan onu birkaç gün yalnız bırakmasını mı istiyordu?
"Ama ..." Xiao Zhan onu kesti.
"Lütfen?" Xiao Zhan tekrar yalvardı.
"Tamam ..." Wang Yibo cevapladı.
Xiao Zhan, "Odamıza git. Yıkan ve bir şeyler ye .. Ve o baş ağrısı haplarını da al, bunlar hala yatağın yan masasındalar ..." dedi Xiao Zhan.
"Hmm ..." Wang Yibo mırıldandı.
Wang Yibo hiçbir ses çıkarmadan kapının önünde düzgünce oturdu. Xiao Zhan oradan hareket etti ve hareket eden sesleriyle bunu hissetti.
"Sana her izni verebilirim ... Ama kendini benden saklayacağın bu tür bir izni sana veremem ... Asla ve asla .... Sana uçman için izin vereceğim .. Ama sadece Wang Yibo'nun gökyüzüne uçacağını bile bilmeyeceksin ... Bu tür isteklerini dinlemeyeceğim. Kendini benden ayırmak istediğin yerde ...
"Wang Yibo öfkeyle düşünürken kendini düşündü kabaca saçları karıştırdı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yizhan
Roman d'amourWang Yibo en kötü şöhretli Kötü Çocuk ve kalp kırıcı olarak bilinir. Xiao Zhan, neşeli bir zihne sahip en sakin kişi olarak bilinir. Wang Yibo, Xiao Zhan'a katlanamaz. Yibo, Xiao Zhan'dan bu dünyadaki her şeyden çok nefret ediyor. Adını Xiao Zhan'ın...