Zhang Bai Jia Villası °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
"Aniden bir silah sesi tüm oturma odasında yankılandı"
O katil Zhang Bai Jia'nın yanına düşer. Omzundan vurulduğunda ve acı içinde çığlık atmaya başladığında. Herkes arkasını döndü. Wang Yibo'nun elinde silah olduğunu görürler.
* Birkaç Dakika Önce *
O telefon görüşmesinden sonra. Carman Lee ve Shen Xiao Hai ölü olarak yaşıyorlardı. Yu Bin oradan ayrılmak üzereyken.
"Sizinle gelelim ..." Shen Xiao Hai dedi.
" Ama neden?" Yu Bin sordu.
"Nasıl tepki vermemi istersiniz? Kızım biri tarafından öldürülürken?" Shen Xiao Hai sordu.
Gerçeği zaten bilenleri bekleyerek herkes şok olur. Yu Bin daha fazlasını sormadı. Kimse tepki göstermeden önce. Yemek odasından ana kapıya doğru yürümeye başladılar.
Wang Yibo hemen odasına koştu. Xiao Zhan da onu takip ediyordu. Yan sehpasında bir şeyler aramaya başlar.
"Ne arıyorsun?" Xiao Zhan sordu.
Wang Yibo cevap vermedi. Sonunda silahını dolabından çıkarttı. Xiao Zhan korkar.
"Yibo .. Ne yapmaya çalışıyorsun?" Xiao Zhan korkmuş bir sesle sordu.
Wang Yibo sonunda ne yaptığını anladı. Xiao Zhan eylemlerinden korkuyordu. Öte yandan Shen Xiao Hai ve Carman Lee, Yu Bin'in arabasına biner. Wang Yibo, Yu Bin'in arabasının çalıştırma seslerini duyar.
"Bebeğim .. Beni dinle. Her şey yolunda. Her şey yoluna girecek .. Sadece burada kal. Seni seviyorum ..." dedi Wang Yibo ve Xiao Zhan'ın yüzünü tutarak dudağına sıkı bir öpücük verdi.
"Yanlış bir şey yapma. Ve dikkatli ol ..." Xiao Zhan dedi.
Wang Yibo başını salladı ve odadan çıktı. O silahı sırtına koydu. Hemen malikaneden çıkıp motosikletine bindi. Şansına Yu Bin o kadar uzaklaşmadı. Onları takip etmeye başlar.
Yu Bin, Shen Xiao Hai ve Carman Lee, Zhang Bai Jia'nın villasına ulaşır. Oturma odasına girerler. O katil onu vurdu ama ondan önce biri omzunu vurdu...
* Birkaç dakika Sonu *
Carman Lee ve Shen Xiao Hai, Zhang Bai Jia'ya doğru koşar. Carman Lee, Zhang Bai Jia'nın kafasını kucağına alır. Shen Xiao Hai, kızının yanına koydu. Gözyaşları sessizce gözlerinden düşmeye başladı. Carman Lee, Zhang Bai Jia'yı yüzüne dokunarak sallamaya başlar. Onu uyandırmaya çalışıyordu. Yu Bin yanlarında durur onlara yaklaşır....
"Uyan ... Gör her şey yolunda .. Baban burada ... Artık korkmana gerek yok ..." Shen Xiao Hai, gözlerinden yaşlar akarken dedi.
Yu Bin, Zhang Bai Jia'ya çaresizce bakıyordu. Sessizce ağlıyordu. Diğer yandan Wang Yibo hiçbir şey söylemedi ve ağlıyordu. Birkaç saniye içinde iki siren sesi duydular. Biri ambulans, diğeri polis arabasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yizhan
Roman d'amourWang Yibo en kötü şöhretli Kötü Çocuk ve kalp kırıcı olarak bilinir. Xiao Zhan, neşeli bir zihne sahip en sakin kişi olarak bilinir. Wang Yibo, Xiao Zhan'a katlanamaz. Yibo, Xiao Zhan'dan bu dünyadaki her şeyden çok nefret ediyor. Adını Xiao Zhan'ın...