37.Bölüm (yizhan evlilik günü)

1K 45 11
                                    

Lu Jian Min malikanesi bölgesinde

"Yibo .... Uyuyayım .. Yarın bizim düğünümüz ... Ben çoktan yorgunum ..." Xiao Zhan sızlandı.

Wang Yibo ve Xiao Zhan akşam 9: 30'dan beri konuşuyorlardı ... Suan saat 23:00 idi. Xiao Zhan cok yorgundu. Kardeşinin yüzünden. Ve yarın düğünü vardı. Bu yüzden biraz uykuya ihtiyacı vardı.Ama Wang Yibo onu uyandırmaya devam ediyor.

"Bir saat daha ayakta kalamaz mısın ???" Wang Yibo sinirli bir sekilde sordu.

"Hmm .. Mmm ...." Xiao Zhan çoktan uykuya daldı.

"Aptal ..." Bunu söyleyerek Wang Yibo armasını kesti.

"Sanırım 12 olana kadar tek başıma beklemek zorundayım ... Bu aptal çoktan uykuya daldı ..." Wang Yibo mırıldandı.

Wang Yibo, Xiao Zhan'ın önünde 1 saat 30 dakika motosiklet ile ayakta duruyordu. saat 12'ye kadar beklemesi gerekiyordu. Zaman geçirmek için motosiklet ile dönüyordu. 6 turdan sonra nihayet 23:50 olmustu. Hemen geri döndü. Ve Xiao Zhan'ı aradı. 5 kez çaldıktan sonra Xiao Zhan nihayet uyandı.

"Hmm ..." Xiao Zhan uykulu bir sesle cevap verdi.

"Eger şimdi tam olarak uyanmazsan. Ve balkondan çıkmassan ... Seninle yarın evlenmeyeceğim ..." Wang Yibo onu tehdit etti.

Wang Yibo'nun tehdidini dinleyen Xiao Zhan bir uyanır uyanır. Ve Hemen balkonuna çıkar.

"Neden? Ne oluyor? Ben yaptım ...." Xiao Zhan sözünü tamamlamadı ama duvardan ona  doğru gelen bir dron oldugunu gördü.

O drone'larda asılı beyaz bir hediye kutusu vardı. Ve o kutuda yazılı bir şey vardı * Benimle evlenir misin? * ...yazıyordu.  Xiao Zhan gözlerini  kocaman açtı gözyaşları çoktan akmaya başlamıştı.

  Xiao Zhan gözlerini  kocaman açtı gözyaşları çoktan akmaya başlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O dronlar ona ulaştılar. hediye kutusunu yakaladı. Ve onu dronlardan çözdü.

"Yibo .. Bunda ne var ??" Xiao Zhan yavaşça sordu.

"Aç onu Wifey ...." dedi Wang Yibo.

"Az önce bana ne dedin ??" Xiao Zhan sordu.

"Karım .. Karım ... Ve Karım ... Şimdi ..." Wang Yibo tereddüt tereddüt ediyordu.

Xiao Zhan sonunda gözlerinden akan yaşlar. Mutlulukla ağlayan gözlerle. O hediye kutusu açtı. O kutuda bir kart vardı. Xiao Zhan o kırmızı kartı çekti. Yavaşça açtı. Düğünlerinin kartını davetiyelerini görünce gözlerinden daha fazla yaş düştü. Ağlamayı durduramıyordu.

 Ağlamayı durduramıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
yizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin