Bölüm 46

1K 41 53
                                    

WangZhan Konağı °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Saat 07:35'ti. Xiao Zhan hala bebek gibi huzur içinde uyuyor. Wang Yibo, manavdan geri döndü. Xiao Zhan için her şeyi aldı ve buketleri de getirdi. Pişirmeye başlamak üzereydi. Pişirmeye başlamadan önce yatak odası yönüne doğru yürümeye başlar. Wang Yibo, yatak odalarına kırmızı bir gül buketi ile giriyor. Yatağın yanındaki masanın üzerine koyuyor. Masada koyduktan sonra.

Xiao Zhan'ın yüzünü okşamaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Xiao Zhan'ın yüzünü okşamaya başladı. Garip bir şekilde Xiao Zhan'a bakıyordu. Xiao Zhan'ın kapalı gözlerini okşamaya başladı. Sonra burunna ve  yanağına dokundu.

Sonra takıntılı bir şekilde Xiao Zhan'ın dudaklarını okşamaya başlayordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonra takıntılı bir şekilde Xiao Zhan'ın dudaklarını okşamaya başlayordu. Xiao Zhan'ın iki dudağını hafifçe emdi. Onu şimdi uyandırmak istemediği için. Xiao Zhan'ın dudaklarını emdiği için. Xiao Zhan biraz hareket etti ve diğer tarafa döndü. Wang Yibo onu hemen yavaşça kendi tarafına çevirdi.

"O çocuk karımı öptüğünü söyledi ..." Wang Yibo mırıldandı.

"O çocuk karımı öptüğünü söyledi ..." Wang Yibo tekrar mırıldandı vurgu * öptü * kelimesinin üzerinde durdu

Şimdi gözleri daha çok kızardı. Öfkesini kontrol etmeye çalışıyordu ama her şey boşuna gidiyor gibi görünüyordu.

"O çocuk karımı öptüğünü söyledi ..." Wang Yibo sonunda dişlerini gıcırdatırken dedi.

Hemen yataktan kalkar ve dışarı çıkar. Ve telefonunu pantolon cebinden çıkartdı. Birini aramaya başladı.

"Adı Ooh Sehun ... Onu bulun. Lise zamanımızda bizimle birlikteydi ... Onun hakkında bilgi alın .. Ve ne yapmanız gerektiğini biliyorsunuz ...." Wang Yibo dedi ve aramayı kesti .

Derin bir nefes alıyor. Kendini sakinleştirmesi gerekiyor. Tekrar içeri girer. Telefonunu masada koydu. Duş almak için banyoya girip durmak üzereydi. Xiao Zhan'ın yanına gider. Alnına bir öpücük kondurdu.

"Karım ..." Wang Yibo dedi ve banyoya gitti.

Duş aldıktan sonra. Banyodan çıkıyor. Kahvaltı yapmak için alt kata iniyor. Wang Yibo, Xiao Zhan'ın kahvaltısını yatak odasına götürür. Ve Xiao Zhan için kahvaltıyı oraya bıraktı. Bazı evrak işlerini yapmak için ev ofisine gider.

yizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin