Bölüm 17

1K 57 4
                                    

Shen Xiao Hai Konağı

Zheng shuang ve Hai kuan balayından döndüler yarın Xiao Zhan'ın doğum günü olduğu için partiye katılmaları gerekiyordu. Oturma odasın'da Yibo ve Xiao Zhan evliliklerine tartışıyorlardı ev halkı.

Haikuan "Anne neden bunu Yibo ya evlilik hakkında doğrudan söylemiyoruz? Böyle gerçekten karma karışık iş yapıyoruz. Herkesin önünde tepkilerini nasıl verecekler." dedi

"Evet oğlum biliyorum ama Her şeyi Yibo'ya söylersek o zaman bu evi ateşe vermez mi? Sadece oturur kabul eder sanıyorsun. Bu konuyu zaten düşündük Haikuan. Hiçbir şey yapmayın umarım her şey yolunda gider."Diye Carman lee yanıtladı.

"Yibo neden bu kadar Soguk ve asabi biri gerçekten merak ediyorum." Zheng shuang aniden sordu.

"Tüm övgüleri kayın pederim almalı canım. Sevgili kocam öyle değil mi? Çünkü baban soğukkanlı biriydi bu yüzden oğlum'da ona çekti. Böyle biri oldu. Ayrıca Zhan ve Yibo'nun şuan onlar yüzünden dügününü yapıyoruz." Carman lee alaycı bir şekilde yanıtladı.

"Yine mi başlıyoruz onun hatası değildi. Onlar böyle olacağını bilmiyorlardı." Shen Xiao Hai mırıldandı.

"Az önce ne dedin? Sadece sus otur Tamam mı?" Kocasına sert çıkıştı.

"Zheng shuang bunu yapabilir misin ki? Yibo dışarı çıkar mı?" Diye Carman lee sordu.

"Evet anne endişelenme yapacağım.?" Diyerek Zheng shuang yanıtladı.

Wang Yibo odası.

"Canım-" Zheng shuang bir Bir şey daha söylemeden önce Yibo onun lafını kesti.

"Çık odamdan, Zheng shuang konuşmak için havamda değilim." Yibo rahatsız bir şekilde yanıtladı.

"Her neyse, bana asla baldız veya abla demeyecek misin.? Sen benden daha gençsin beni adımla çağırmamalısın." Zheng shuang Yibo'ya ders veriyordu. Yibo hiçbir şey söylemedi,sadece gözlerin ona çevirdi.

"Tamam, bırakalım şimdi bu konuyu kalk hadi alışverişe gidiyoruz. Sadece bir elbise ve birkaç mücevher alacağım hem kafanda dağılır." Zheng shuang dedi. Yibo'nun elini çekmeye başladı.

"Hah tanrım ya Zheng shuang En son seninle alışverişe gittiğimde yedi saat sürdü ben seninle hiç bir yere gitmem abime söyle seninle gelmesini iste." Yibo dedi.

"Abin meşgul hadi hadi söz veriyorum fazla zamanını almayacağım. Söz veriyorum hadi gidelim lütfen yibo."diyerek Zheng shuang yalvardı. Yibo istemeden yatağından kalkmıştı. Zheng shuang ile alışverişe gidiyorlardı.

//////////////////////////////:::://////////

Zheng shuang alışveriş merkezi'ne  geleli 2 saat olmuştu.

"Zheng shuang Ne bitmez alışverişin var. acele et yoksa seni burada bırakacağım." Yibo sinirli bir şekilde söyledi.

"Tamam Tamam elbiseleri hallettim şimdi Kuyumcuya gidelim." Zheng shuang yanıtladı.

Kuyumcu 💎

"Yibo, Xiao Zhan için bir yüzük seç. Annem sa-" Zheng shuang konuşurken Yibo onun sözünü kesti.

"Neden Xiao Zhan için? Annem ne dedi? Ve neden ona bir yüzük almalıyız?" Yibo Peşpeşe sorular sordu.

"Bir bıraksan konuşacağım annem yarın doğum günü hediyesi olarak Xiao Zhan'a hediye edeceğimizi söyledi."diyerek Zheng shuang yanıtladı.

yizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin