Bugün hastaneden çıkacatım yorgundum Areli merak ediyordum herkes gitmişti bende o sırada telefonumu elime alıp Arele yazacaktım Miri abla
"Canım hadi üzerine birşey al çıkıyoruz demişti "
"Tamam çıkalım" dedim ve telefonumu cebime koydum .
Eve varmıştık iyiydim koşarak odama çıkmıştım kimse umrumda değildi sadece Arel umrumdaydı hemen yazacaktım kim bilir neler yazmıştır demiştim . Ama telefonun şifresini hızla girdikten sonra hiç bir bildirim olmadığını görmüştüm yüzümdeki sevinçli ifadenin yerine üzgün bir ifade yer almıştı .Arele bir şey mi olmuştu yazmamıştım, ne o yazıyordu ne ben ikimizde neyi bekliyorduk? Yemek yemeye gideceğim sırada Arel bir şey paylaşmıştı .
@Arel_Bozgun: sen bana aşkın ne kadar güzel olduğunu öğrettin iyi geceler matmazelimm 🌙
Tabi kızım çocuğun sevgilisi var sana mı bakar bide gittin salak gibi iltifat etmiştim her halükarda belliydi yoruma kapalı yapmıştı ve artık onu takip eden kızlar yoktu sevgilisi vardı işte yatağa atmıştım kendimi o sırada abim içeriye girmişti
"Yemeğini yememi istemiyorsan derhal odayı terkett Eftelya ben gitmeden masada görücem seni hadi prensesimmm uç "
"Ben yemeyeceğim abi siz yiyin benimkini de sen ye "
"Eftelya kuzum sen iyi misin ? Bembeyaz olmuşsun ?"
Gülerek "İyiyim abi daha yeni kalkıyorum ya yerlerden ondandır neyse hadi bekletme babamları sen git "
"Bende yemeyecegim o zaman küserim Vallaha hadi gidiyoruz. " Abim küserse daha barışma imkanı yoktu yada barışır ama 40 yıl da lafını yapardı bide abi nazı hiç çekemezdim Areli unutup yemeğe gitmek zorundaydım abimle odadan çıkıp mutfağa gidip masaya oturmuştuk hepimiz yemegimizi yedikten sonra çay yapmıştım icmistik Aycan da gelmişti beraber odama gitmiştik benimle odada kalacaktı sabaha kadar oturmayı planlıyorduk belki bazı şeyleri unutturabilirdi mesela Areli.
Aycanla oturmuştuk konuşuyorduk eski anılarımızı birbirimize anlatıyorduk ama her şekilde aklım Areldeydi bende bir gönderi paylaşmıştım Arele gönderme gibi olmuştu ama neyse
@Eftelyaözgün:herkese herşeye iyi geceler ama sana değil bensiz iyi gecen olmasın 🌙
Yoruma kapalı yapmıştım ve hemen bir beğeni gelmişti Areldi beğenen kişi bu çocuğun sorunu neydi mesajlarıma cevap vermiyordu ama attıklarımı saniyesinde beğeniyordu ne yapmaya çalışıyordu ? Hemen Arele yazmıştım
Eftelya : Arel sen ne yapmaya çalışıyorsun? anladım sevgilin var beğenme sonra sevgilinin mesajlarıyla uyanmak falan zorunda kalırım .
Bilinmez A : Eftelya kafana bir şey mi düştü hatta düşmenin etkisinden çıkamadın mı yoksa?
Düştüğümü biliyordu ama neden hic bir şey yazmamıştı ki ?
Eftelya: Düştüğümü nerden biliyorsun sen ?
Bilinmez A: Aradım Aycan çıktı telefona o anlattı herşeyi .
Telefonuyla oynayan Aycana dönerek " abi siz şaka mısınız ya ?"
" Ne oldu kanka ?"
"Arel beni mi aradı ?"
"Evet aradı bende hastanede oldugumuzu ve bugün cıkacağımızı söyledim ."
Aycana mı kızıyım yoksa Arele mi bilemiyordum kafamı toplamam lazımdı kulaklık ve telefonumu alıp dışarı da müzik dinleyerek dolaşıyordum tam o sırada arkamdan birisi bağırmıştı tanıdık bir sesti
"Eftelyaaa dur lütfen " diyordu . O sesle beraber daha çok hızlanmıştım ve o ses şimdi daha çok yakından geliyordu birisi beni belimden tutup kendine doğru çekmişti ve sarılmıştı yağmur bastırdığı için göremiyordum kim olduğunu daha çok bastırıyordu bende onun kollarına kendimi bırakmıştım Oda müzik dinliyordu kulaklığını çıkarıp şarkının sesini yükseltmişti ve tekrar belimden tutmuştu şarkıyı söylüyorduk " Sen söyleme ben anlarım ah bakışların hayatımın nakaratı " diyerek dans ediyorduk yağmur altında dans...
Bölüm uzun oldu birdahaki bölümde görüşmek üzere seviliyorsunuz 🌹🌈 şarkıyı dinleyinn..🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEHİR ÖTESİ = TEXTİNG
ChickLitBir yalan dı belki de sevgimizi daha çok güçlendiren kim bilebilir di ki mesafeler azaldığında ortaya yalanların çıkacağını ?💘