~8.Bölüm~

44 3 2
                                    

Sabahın saat 9.00 uydu ben hazırlanmaya kalkmıştım çünkü bugün Arel buraya geliyordu onunla bir anlaşma yapmıştık Cumartesi ve Pazar günleri buraya gelecekti köpeği görmeye . Şu sıralar Arelle sık sık konuşuyorduk herşeyi biliyordu yahu sanki beni hep tanıyormuş da yanımdaymış gibi .
Ama Arel le mesajlasmak o kadar iyi hissettiryordu ki sanki herşeyi unutuyordum. Neyse hazırlanıyordum saat 16.00 e kadar zaman vardı ama ben heyecandan 9.00 da kalkmıştım . Saçlarımı topuz yapmıştım . Siyah tshirt ümü giydim altıma da kot pantolomu giydim hafif makyaj yapmıştım ve en sevdiğim sıkmaya hic bir zaman kıyamadığım parfümü mü sıkmıştım hem de fazla fazla.Hazırlanmam bitmişti ve saat de tam 11.00 di kahvaltıya inmiştim ve bütün ailem buradaydı ben de günaydın dediğim sırada abim karşılık verdi hemen

" Oo prensesim nereye böyle sabah sabah "

" Aycan ile buluşucam ama saat 15.00 de "

" Saat 15.00 de buluşacaksınız ve bu saate kalkıp hazırlandın hayret prensesesim " dediğinde gülerek masaya oturdum ve sohbet ederek yemek yedik yemeğimiz bittiğinde babam bir anda

"Eftelya kızım okul başlıyor heyecanlı mısın?"

Gözlerimi devirerek " hem de nasıl heyecanla o günü bekliyorum ".

" İyi bakalım şu aralar hiç odandan dışarıya çıkmıyorsun bir şey mi var Eftelya ?"

" Yok baba okullar açılıyor ya hani onun için hazırlık yapıyorum" Dedim ve masayı kaldırmaya başladık annemle .Bir de cay yapmıştı annem sohbet ettik konuştuk saat 14.00 ydi ve Areli merak ediyordum gelecek mi herşey yolunda mı acaba? Hemen odama çıkmıştım ve telefonu elime alıp Arele mesaj atmıştım .

Eftelya: Günaydınnn :)

Bilinmez A: Bir şey mi oldu ? Her zaman sadece günaydın yazan Eftelyaya birşeyler olmuş . Bugün gelemiyorum Eftelya bazı işlerim çıktı .Birdahaki Cumartesi Pazar gelsem sorun olur mu?

Eftelya: Sorun olmaz .Diye bir mesaj atmıştım . Evet sorun olurdu çünkü bilmiyorum Arel iyi geliyordu ve ertelenmiş gibi hissettim kendimi Hafifçe kendimi yatağa bırakmıştım ne alaka ya ben kimdim ki Arel bana zaman ayıracaktı ki yani tanımadığı bir kız, köpeği için buluştuğu bir kız ım sonuçta sanırım Arele karşı birşeyler hissediyordum ama mesafeler ve en önemlisi o beni sevecek mi? Bunları düşünürken şarkı açıp kendimi uykunun kollarına bırakmıştım.




Herkese iyi okumalar ... Eftelyanın dinlediği şarkıyı yukarıdan dinleyebilirsiniz.❤💘

ŞEHİR ÖTESİ = TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin