Bugün okulun ilk günü 12.Sınıf olmuştum pazartesi sabahlarını herkes gibi bende sevmem ama bazı şeyler her sabahı güzelleştirir benim sabahlarımı güzellestiren şey ise Arel di.
Arele karşı birşeyler hissetmeye başlamıştım ama belki de yoktur belirsiz hisler çünkü daha önce kimseye karşı birşey hissetmemiştim belki küçük bir hoşlantıdır geçer neyse hemen kalkıp okul üniformasını giydim ve saçımı topuz yaptım herşey tamamlandıktan sonra kahvaltıya inmeye çalışırken Arel mesaj atmıştıBilinmez A : Günaydın güzellik. Bayılmanın tam sırası bence hayır hemen cevap yazıyım sonra bayılırım.
Eftelya:Günaydın Arel.
Bilinmez A: İltifat yok mu ? Ben ettim o kadar kalbimi kırdın Eftelya .
Aramızda hicbir şey yoktu ve benden iltifat mı istiyordu .Ne demeliyim ki ilk defa iltifat ediyorum yani abim haricinde birisine .Koçum mu desem aslan parçası mı?
Daha neler Eftelya sacmalama bence yakışıklı iyiydi yalan değildi ki Arel son derece karizmatik ve bi o kadar da çekiciydi .Eftelya:o mesajı geri alıyorum o zaman . Günaydın yakışıklı Arel.
Arelden cevap yoktu beklemeden telefonu cebine koydum ve kahvaltıya indim annem kahvaltıyı hazırlayıp işe gitmişti.Kahvaltımı yapıp dışarıya çıkmıştım Aycanın evi yan evdi . Tam karşımızda bir ev vardı zenginlerin eviydi ama kimse yoktu satılık ta yazmıyordu ileriye doğru gitmiştim evin kapısına geldim ve açıktı tam ittirecekken birisi beni tuttu ve çekti .
"Yavaş be kızım ödümü kopardın."
" O kadar mı korkunç olmuşum ki ya "
Aycan her zamanki gibi makyaj yapmıştı sevgilisi Burak bizim okuldaydı ona yapıyordu ama ne gerek vardı ki seven insan sevdiğinde kusur aramazdı öyle kabul ederdi diye düşünürken okula gelmişiz oha bu kadar yakınmıydı ki yaa bizim okul, okula gitmeyince unutmuşum yollarını hemen sıraya girdik ve Marşımızı okuyup sınıflara geçiyordu herkes bizde Aycanla geçiyorduk o sırada bir çocuk koşarak geliyordu hem de üstüme doğru sonrası hastane .
Acilen hastaneye getirmişler beni çünkü yere düşmemle beraber büyük bir sarsıntı geçirmiştim sanırım. Başımda Aycan uyandı uyandı diye bağırıyordu herkes uyuyordu Aycana saatin kaç olduğunu sorduğumda saatin 3.00 olduğunu söyledi ve yere düştüğümde cebimden intihar eden telefonumu bana getirmişti Arel hala mesaj atmamıştı çok garip neyse herkes kalkmış başımda bekliyordu kimse umrumda değildi Arele birşey mi olmuştu merak ediyordum aramalı mıydım ? Aramadım belki de aramalıydım ama aramayıp Areli düşünerek uykunun kollarına kendimi bırakmıştım .
Yeni bölüm !! Biraz geç oldu ama geldi !!! İyi okumalar ...❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEHİR ÖTESİ = TEXTİNG
Chick-LitBir yalan dı belki de sevgimizi daha çok güçlendiren kim bilebilir di ki mesafeler azaldığında ortaya yalanların çıkacağını ?💘