~7.Bölüm~

47 3 0
                                    

Gözlerimi perdenin arasından sızan güneş ışığıyla açmıştım saate bakmak için telefonu elime aldığımda 2 mesaj ın olduğunu gördüm.Mesajlar Arelden di .

Bilinmez A: Unuttuğumu zannediyorsun ama yanılıyorsun Eftelya hanım yarın Cumartesi ve ben oraya geliyorum istediğimi yarın yapacaksın.

Bilinmez A: Günaydın Eftelya hanım.

Eftelya: Gün çoktan aymış tünaydın . :)

Bilinmez A: Ee nasılsın yarın buluşuyoruz değil mi?

Eftelya: Tabi ki daha isim vermedim seninle vermek istedim ortak köpek çünkü .

Bilinmez A: Yuh köpeği ne diye çagırıyorusun peki?Köpüş diye mi?

Eftelya: Köpüş diye çağırmıyorum merak etme.İsimsiz diye çağırıyorum yani haylice köpekte bana sinirli sinirli bakıyor ama sinirlenmesi bile tatlı degil mi ?

Bilinmez A: Öyledir benim oğlum .

Eftelya:Merak ettim bana ne yaptıracaksın acaba?

Bilinmez A: Bilmem herşeyi kötü bile düşün beni tanımıyorsum sonuçta bir yabancı herşeyi yaptırabilir .

Eftelya: Ama korktum yaa buluşmaya gelmesem mi?

Bilinmez A: Gelmek zorundasın söz verdin unutma .

Eftelya: Peki gelicem. Hani sen tanımıyorusun beni demiştin ya tanışalım neyi bekliyoruz ki ?

Bilinmez A: Olmaz yarın tanışırız.Ben gidiyorum işlerim var.

Eftelya: Tamam görüşürüz kolay gelsin yarın görüşürüz Arel bey.

Bilinmez A : Oldu o zaman sen korkmaya devam et ben kotu adamım sana kötü şeyler yaptırıcam Eftelya en pis isler nerdeyse seni oraya sokucam yarın.

Eftelya: Hadi git kötü adam Arel dksksjjs. Deyip telefonu kapattım ve aşağıya indim kurt gibi açtım ve bugün Cuma olduğu için annem ve babam evde yoktu işe gitmişlerdi . Annem hemşire babamsa polis di evde fazla kalamazlardı öyle. Evde de haylice bir şey yoktu ben de kendime tost yaptım güzel olmuş çok hamaratımdır yani , şaka şaka Tek tost yapınca hamarat olunmuyor saygısızlık etmek istemem ama oda bir şey sonuçta bir şey yapmamaktan iyidir.Gece olmuştu şuan uyuyacağım sonuçta yarın erken kalkacaktım ama uyuyamıyordum saat 23.00 di bu saatte uyuyamazdim bizde kafamı kurcalayan bazı şeyler de vardı 1.Si okul 2 gün sonra açılacaktı 2.Si ise köpeğe isim düşünüyordum yarın  ismi kesinleşecek ti. Arele mesaj yazmayı düşündüm sonuçta hep o mu mesaj atacaktı diyip yazdım

Eftelya : İyi geceler Arel Bey.

Bilinmez A: İyi geceler yarın 16.00 da görüşürüz küçük hanım . Cevabımı almam biraz zaman almıştı ama mutlu olmuştum ve uyuştum .

Yeni bölüm herkese iyi okumalar dilerim oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın seviliyorsunuz !!💘 Şarkıyı dinlemeyi unutmayın!..


ŞEHİR ÖTESİ = TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin