~5.Bölüm~

47 3 0
                                    

Gece erkenden yatmıştım ve hayliyle sabah erkenden kalkmıştım. Abim Bora sabahları kaldırmaya yetiyordu üzerine köpekte eklendi tam oldu. Yataktan kalkıp camı açmıştım camdan şehrime bakıyordum.Soğuk havayı içime çektim sonra bıraktım tam o sırada telefonuma bildirim sesi geldi .Telefonu elime almıştım bir yanıma da köpeği almıştım içimde sebepsiz bir şekilde heyecan oluşmuştu.

Bilinmez A: Günaydın ;)

Eftelya: Günaydın :)

Bilinmez A: ben mi uyandırdım?

Eftelya: Yok kalkmış camdan bakıyordum o sırada yazdın yok yok sil Eftelya neden açıklama yapıyordum ki? Mesajı anında sildim ve yeniden yazmaya başladım
Eftelya: yok sen uyandırmadın

Bilinmez A: İyi bende o güzel uykundan uyandırdım zannettim ama erkenden kalkman falan hiç hayra alamet değil yarın öleceğiz de ben mi bilmiyorum?diye bir mesaj göndermişti. Arel mesaja girerken iltifata boğmuştu çıkarken de boğulmaktan beter edip öldürmüştü sanki.

Eftelya: dksadfsf güzel uyku mu? Güldürme beni güzel uyku ve ben bir arada bile bulunamaz. Beni uyurken görsen hayal kırıklığının dibini yaşarsın.

Bilinmez A: Görmek o kadar çok istiyorum ki demişti. Şaşırmıştım .Telefona bakmayı kesip köpeğe bakıyorudum köpek bana ben köpeğe derken bir mesaj daha gelmişti .

Bilinmez A: Yani dedin ya hayal kırıklığının dibini yaşarsın diye ondan merak ettim.

Eftelya: peki , tamam tamam ben kaçtım kahvaltı edicem deyip telefonu pijama nın cebine atmıştım . Kahvaltıya inmiştim evde sadece abim Bora vardı kahvaltı hazırlamıştı hayret nerden şaşmıştı acaba? Kahvaltı masasının yanına gidip tam  elime zeytin alacaktım ki abim elime vurdu acımıştı ne gücü vardı be bunda.

Abim Bora: Prenses bunlar sana değil çek elini sana odana getiricem . Yuh ne oluyordu buna be parti mi vardı evde ?

Eftelya: Neden miş o kim geliyor ki hem?

Bora: yengen gelecek yemeğini yedikten sonra gelirsin yanımıza tanışırsınız demişti .

Eftelya: tamam ben kaçtım o zaman mağarama çıkıyorum. Size kolay gelsin demiştim normalde benim böyle olmam gerek birisi gelince bana mağruz kalmadan evden gidemezdi kolay kolay ve abimin kız arkadaşı geliyordu birşeyler yapardım ama boşverdim çünkü aklımda bazı sorular vardı .Arel neden bu kadar can atıyordu beni uyurken görmek için ? Belki de dediği gibi meraktan dır fazla kafaya takmamak gerek deyip odama çıkmıştım .

Herkese iyi okumalar dilerim umarım beğenmişsinizdir ...❤

ŞEHİR ÖTESİ = TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin