Yağmur daha cok siddetlenmisti ve ben karışımdaki kişinin kim olduğunu hic bir şekilde göremiyordum . Kim di bu yahu?
Gözlerimi kapatmıştım"Eftelya"
Huzurlu ve uykulu bir ses tonuyla "Efendim ?" demiştim.
Cevap gelmemişti bende daha çok dalmıştım çünkü yabancı
Hem saçımı okşayıp bir yandan birşeyler anlatıyordu?
huzurdan kendimi ona odaklayamıyordum .Yağmurda yavaş yavaş azalıyordu keşke hep yağmur yağsa hic durmasa ben
bu kollardan hiç ayrılmasam diyordum içimden ."Kollarınla hep sar bırakma beni ."
Yağmur durmuştu ve bir sessizlik çökmüştü karışımdaki kişinin kim olduğunu artık çok net görebiliyordum karşımda
kanlı canlı Arel duruyordu bir kaç dakika önce İzmir de sanıp konuştuğum kişi şuan karsimdaydı ben ağzım açık şok olmuş bir şekilde Arele bakıyordum ."Eftelya iyi misin ? Bembayaz oldun ruh görmüş gibi .
"Arel bu sen misin yoksa rüya da mıyım ?"
"Benim Eftelya diyerek ellerimi yüzüne dokundurdu yüzü pürüzsüz dü yeni doğmuş bir bebek cildi gibiydi ."
"Ne zaman dan itibaren burdasın Arel ?"
"Yeni geldim Eftelya "
"Ne ara geldin sen ya ?"
"Farkında mısın ? Bilmiyorum ama bana yazmamanın üzerinden 1 .30 saat geçti ."
"O kadar olmuş mu ya ?"
"Neden geldin Arel ?"
Elimi kalbine götürerek "Eftelya burada herkesin ayrı bir yeri var ama senin ülken var sana birşey olsa ben yaşayamam "
O sırada bende karşılıksız kalmayıp Arelin elini kalbime koyarak burasıda senin ve her daim de öyle kalıcak 1 ay önce tanıdığım Arelin krallığı orası ."
"Burası benim bu minik kalp benim demi ?"
Gülerek "evet hep senin "
"Yarın istemeye gelelim mi ?"
"Babam zaten evden çıkarken en sevdiğim oğlum Damadım Areli de getir yarın da gelsinler istemeye diyordu ."
"Tamam o zaman ben annemlere haber veriyim yarın gelelim .Dedi ve anında telefona sarıldı gerçekten arıyacaktı hemen müdahele etmiştim
" Hayır olmaz arama sakın demiştim ."
"Saçmalama kızım ya ben hiç yapar mıyım dedi ve hızlıca çekilmiş olan fotoğraflarımı gösterdi "
O sırada bende elinden telefonu kapmaya çalışıyordum . O sırada Arel telefonu yukarıya kaldırmıştı ve bir yandan da videomu çekiyordu .
"Ya benim boyum kısa nasıl alıyım ya?" Zıplıyordum başka yapacak bir şey yoktu çünkü .
"Boyun kaç ya senin ?"
"1.52"
Arel gülmüştü ve "çenemi tutarak sen çok miniksin yahu bidahaki gelişimde hatırlat da mikroskopla geliyim bulamam falan seni ".
"Çok komik bende bidahaki buluşmamızda merdiven getiriyim belki o zaman telefonu kaçıramazsın heh ?"
"Biz niye bu kadar şakacıyız ya ?"
"Bilmem bir birimiz için yaratılmışız sanki demi ?"
Kafasını sallamıştı ve saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırıyordu yavaş yavaş
"Eftelya seni seviyorum "
"Ben de seni seviyorum" dedim ve saate bakmak için telefonunu açtığımda saatin 1.00 olduğunu görmüştüm .
Oha saate bak dediğimde Arel"Gerçekten mi ya Bilinmez A diye mi kayıtlıyım ?"
Utanç verici bir haldi bu yanaklarım kızarmıştı
"Ne olarak kaydetmemi istersiniz Arel bey ?""Aniden sorunca bilemedim bende ."
"Cocolu sütüm diye kaydediyorum o zaman ."
"Olabilir hee bu arada isim demişken köpeğe isim koymadın mı hala güzelim ??"
"Hayır seninle beraber koymak istedim ."
"Peki o zaman köpeğimizin ismi ŞANS olsun onun sayesinde tanıştık ."
"Tamam çok güzel bir isim bence de şans olsun " Yeniden konuşmaya dalıp saati unutmuştuk saat 1.30 olmuştu Arelle hiç vedalaşmak istemiyordum vedalardan nefret ederdim .
"Arele bakarak ne zaman eve döneceksin?"
"Daha burdayım güzelim böylesine bir güzelliği bu şehirde bırakıp gitmek istemiyorum ."
Utanarak tamam o zaman yarın sabah saat 10.00 da burda buluşalım .
Tamam güzelim sabah 10.00 da burdayım . Dedi ve yanağıma küçük bir öpücük kondurmuştu .
Ben daha fazla utanıyordum ama Arelde nedense bir sey yoktu ya da ben öyle görüyordum .
O sırada Arel kulağıma fısıldayıp " bu öpücük senin kadar küçük ve tatlı oldu ."
Bu çocuk hem utandırıp hem sinirlendirmeyi aynı anda nasıl yapabiliyordu ki .
Uzatarak o zamannn yarın görüşürüz demiştim çünkü burada daha fazla kalırsam ya ben utancımdan ölüp gidicem ya da Aycan gelip öldürücekti .
"Görüşürüz matmazel iyi geceler 🌙"
"Sen olmadan iyi gecem hic bir zaman olamaz 🌙" El sallayıp hafif gülümsedikten sonra tekrar geri dönüp sarılmıştım çünkü Arel her an gidebilirmis gibi hissettiriyordu kendini .
"Daha burdayım sarılacak çok vaktimiz olucak "
Gülerek yanağına bir öpücük de ben kondurmuştum içim biraz da olsa rahatlamıştı .
11.bölüm çok geç geldi arkadaşlar sınavlardan dolayı yazamamıştım bugüne kısmetmiş iyi okumalar dilerim arkadaşlar .😘❤💘şarkıyı dinlemenizi tavsiye ederim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEHİR ÖTESİ = TEXTİNG
Literatura FemininaBir yalan dı belki de sevgimizi daha çok güçlendiren kim bilebilir di ki mesafeler azaldığında ortaya yalanların çıkacağını ?💘