Minik radyodan gelen hafif müziğe eşlik eden adam kahvaltıyı dikkatlice hazırlıyordu. Sesi tüm mutfağı doldururken lezzetli olduğunu sandığı kreplerini porselen tabaklara koydu. Yeni sıkılmış portalak suyunu masadaki 3 bardağa sırayla döktü. Masanın hazır olduğundan emin olduktan sonra banyo kapısının önünden gelen bağırışları fark ederek yukarı çıktı. Koridorun soluna geldiğinde yeğeni Lucy banyo kapısını yumrukluyordu.
"Tanrı aşkına Nick içeriye gireli 2 saat oldu."
"Kendi odanda bir banyo var zaten Lucy beni rahat bırak."
"Gerizekalı ağabeyim sifonu bozmuştu hatırlatırım."
Lucy hiç durmadan kapıyı yumrukluyor Nick ise çıkmamakta ısrar ediyordu. Adam durumdan rahatsız olmuş olacak ki kapının önüne geldi
"Lucy burada neler oluyor?"
"Nick banyodan çıkmıyor idrar torbam patlamak üzere Winchesterların evinde klasik bir sabah daha işte olan bu." diye bağırdı. Genç adam saçları birbirine girmiş sinirden burnu kızarmış olan yeğenine farketmeden güldü. Ne zaman sinirlenme burnu kızarırdı. Domatese dönüşmüş bir burun görmemek için banyonun kapısını tıklatmasıyla birlikte kapı açıldı. Uzun boylu yapılı oğlan alayla karışık muzip bakışlarını kız kardeşinde bir süre gezdirdi.
"Çıktım işte Lucy merak etme randevuna geç kalmayacaksın." dedi imalı bir şekilde. Şüpheli ve merak dolu biraz da korumacı bakışlarını simdi de utançtan kızaran yeğenine çevirdi yaşlı Winchester.
"Ne randevusuymuş bu?" dedi çatık kaşlarıyla birlikte. Tabikide 17'sindeki kızının çıktığı adamları dert edecek kadar sığ biri değildi ancak onlar Winchesterlardı ve söz konusuolan küçük bebeği Lucyidi. Üzerindeki lanet de cabasıydı. Üstelik o ona erkek kardeşi Sam'den kalan son şeydi.
"Adı Josh ve yemin ederim kesinlikle bir insan." bir keresinde bilmeden vampir bir çocukla yatmak üzere olan Lucy bu açıklamayı yapmak istedi. Üstelik steliyle gizlice kontrol etmişti her ne kadar bu bütün güzel ilişkilerin başlangıcı olmasada kontrol etmesi gerekiyordu. Nasıl olsa o yapmasa Nick yapacaktı. Amcasını anlayamıyordu hem normal bir genç gibi yaşamasını hem de onu tehlikeye atacak herhangi bir doğaüstü belayı peşinde sürükleyecek arkadaşlarının olmasınıistemiyordu. Bunun elbette ki onu korumak için yaptığının farkındaydı ancak ailesine tanıştırmak için davet ettiği aksam yemeğinde masanın altından elindeki stelini erkek arkadaşına gizlice doğrultan bir amca istemiyordu. Derin bir nefes aldı ve gelecek bir saatlik sorguyla tuvalet işini hallettikten sonra yüzleşmeyi tercih etti. Hızlıca banyoya girdiği gibi kapının kilidini çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Supernatural / The Curse
FanfictionLucy yanlızca kuzenini bulmak istiyordu. Yaptığı büyü onu 2039 yılından 2014'e getirdi. Ama bunu o istememişti. O doğmadan önce ölen babası Sam Winchester pek de beklediği gibi olmamakla birlikte bir melek arkadaş da cabasıydı. Hayalindeki babasını...