DINING ROOM
(Y/N) menguap untuk sekalian kalinya, wajahnya kelihatan sedikit lesu akibat tidak mendapat tidur yang cukup dan lena pada malam tadi. Selain daripada memikirkan seorang lagi adik beradik misteri dikalangan ketujuh Demon bersaudara itu, (Y/N) juga sedikit terganggu dengan suasana malam hari yang ada di kerajaan Devildom tersebut.
FLASHBACK
"Hua... *menguap* emm... Sebaiknya aku tidur*pejam mata*"
Tiba-tiba
BZZ... BUIRR!!!!!
"*Terus terbangun dan melihat ke arah luar jendela*G-Gunung lava tu meletus?! T-Tak bahaya ke?"ucap (Y/N) dengan mata melebar.
"Sebaiknya aku tutup tingkap*berjalan ke arah tingkap lalu tutup. Dan berjalan semula ke katil dan berbaring* harap-harap tak ada lagi bunyi gunung lava meletus, boleh gugur jantung aku kalau terus dengar bunyi yang kuat macam tu sampai esok pagi*pejam mata lagi*
.
.
.
15 MINIT KEMUDIAN. ..
.
.
.
"KRIUK!!! KRUIK!!!! KRUIK!!!!! ""*Buka mata lagi lalu duduk*B-Bunyi apa tu?! "
""KRIUK!!! KRUIK!!!! KRUIK!!!!! *sebenarnya bunyi kodok yang ada di Devildom*"
"S-Seramnya bunyi!! *terus tutup telinga menggunakan bantal* It's okay (Y/N), It's okay. Abaikan je bunyi aneh tu dan tidur.*pejam mata erat-erat untuk tidur*"
"KRIUK!!! KRUIK!!!! KRUIK!!!!! "
"*tekup bantal erat-erat* bisingnya....."
.
.
.
.
2 JAM KEMUDIAN....
.
.
.
.
.
(Y/N) sudahpun tertidur dengan pulasnya, tetapi satu bunyi yang menggema di satu kediaman Limantion tersebut membuatkan (Y/N) terbangun tiba-tiba"Zzzz. ......"
Tiba-tiba
KKKKKKRRRRUUUUUUUUUUUUUUKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"*Terjaga + Terkejut *B-Bunyi apa tu?!!*pandang sekeliling* B-Bunyi apa yang aku dengar tadi?!"
KKKKKKRRRRUUUUUUUUUUUUUUKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Y/N) merasakan bahawa bangunan Limantion tersebut seperti bergegar saat bunyi itu muncul, (Y/N) dengan paniknya terus berpegang kepada tiang katilnya
"G-Gempa bumi ke?!"
KKKKKKRRRRUUUUUUUUUUUUUUKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sekali lagi keadaan di bilik (Y/N) seakan bergegar, (Y/N) yang sememangnya sudah panik bertambah panik
"AHHH!!!!K-KENAPA BERGEGAR NI? !!! GEMPA BUMI!!! "
END FLASHBACK
Dan begitulah nasib (Y/N) sepanjang malam, mendengarkan bunyi gunung lava yang ingin meletus, bunyi kodok Devildom dan bunyi misteri yang membuatkan gegaran di biliknya. Boleh dikatakan tak sampai 1/3 malam (Y/N) digunakan untuk tidur.
"Selamat pagi (Y/N) "sapa Lucifer ramah saat tiba di meja makan, (Y/N) yang mendengar dirinya disapa pun membalas dengan sedikit senyuman lesu
"Selamat pagi Lucifer. ."
Lucifer yang menyedari keadaan gadis manusia yang kelihatan tidak bertenaga memasang wajah hairan
"Kau tidak tidur malam tadi (Y/N)?"
KAMU SEDANG MEMBACA
OBEY ME! (DEMON OR ANGEL OR HUMAN X READER!) -CLOSED UPDATE-
Fiksi Penggemar[[DISCONTINUED]] . . . (Y/N) telahpun terpilih menjadi salah seorang pelajar pertukaran di Academy Devildom yang terletak di tengah-tengah kerak Bumi yang merupakan kawasan bagi semua Demon tinggal. Belum ada sesiapa lagi yang mengetahui bahawa did...