Bunu yapmayacaktın!

181 12 11
                                    

İnsanlarla küs kalmak mı? Benim için olanaksız! Yani olanaksızmış ! Bunu dün anladım. Buğra beni çocuk gibi tavırlarıyla ikna etmiş ve küslüğü ortadan kaldırmıştı. Evet! Rol yapmak onun işiydi! Gerçekten!

Dün gerçekten beni çıldırtmıştı. Önce kendini affettirmiş sonra işi daha çok batırmıştı.

Flachback (DÜN)

''İnek!'' dedi. Gülümseyerek '' sensin inek!'' dedim. Sonra kahkahalarla gülmeye başladı. Ne olduğuna anlamazca bakıyordum. Susmasını bekledim. Sonunda bitmişti. Kahkahaları sona ermişti.

''Aklına bişey falan mı geldi? Neye gülüyorsun?'' dedim ifadesizce. ''Gerçekten çocuksu tiplerden mi hoslanıyorsun?'' dedi ellerini ceplerine sokup alayla. Gözlerimi kısıp '' Ne?'' dedim. Anlamamıştım.

''Diyorumki eğer ergenlerden hoşlanıyorsan Burak tam sana göre! '' dedi . İfadesizdi. Ne yani bu bi  oyun muydu? Millete ergen diyeceğine kendine bakmalıydı. Daha saçma sapan oyunlarla eğleniyordu.

''Ne saçmalıyorsun?'' dedim . ''Burak tam sana göre bunu biliyorum. Ama arkadaşımı sana yedirmem. Sende onu kullanıp atacaksın değil mi?'' dedi sinirle.Hiçbir şey anlamamakla beraber bir şey söylemeyi değil aval aval bakmayı tercih ediyordum.

''Burak ergen olup yanı sıra hem çocuk hem bebek olabiliyo! Ama daha genç ruhuna geçemedi ! Ve sende bunu biliyorsun! Burağı kullanacaksın değilmi? Onun hakkındaki her seyi dün öğrenmek için bütün gün onunlaydın değil mi?'' dedi ben bir şey demeyince. Ergen? Burak? Kullanmak? Ne diyordu bu?

''Burak hakkında birtek bizim evin yanında oturduğunu biliyorum! Neyin kullanmasından bahsediyorsun bilmiyorum! Ayrıca dün bütün gün annemlerdeydim!'' dedim . Neden ona açıklama yapmıştım kı? Ayrıca dünki tokat ona az mı gelmişti de böyle konuşuyordu?

''Annenlerde miydin?''dedi sakince. ''Evet gerizekalı'' diye bağırdım. ''Annemlerdeydim!" dedim sonuna ekleyerek. Önce şaşirsa da kendi kendine bir şeyler söylendi ve tam gidecekken yere bakarak '' Yine de sen de olsan da başkası olsa da Burağı üzeni öldürürüm!'' diye tısladı.

Öylece kalakalmıştım. Deminki Buğra nerde ? Şimdiki Buğra kim? Önce karşıma nazik ve öküz bir kisilikle çıktı. Sonra tamamen öküzlüge terfi etti. Sonra biraz çocukluğa geçis yapatı ve şu anda tam bir arkadaş canlısı ! Üç haftada bu kadar değişebiliyorsa... Sanırım Buğra yı hiçbir zaman çözemeyeceğim.

BUGÜN

Buğra ya ne kadar kızsamda Burağa neden bu kadar bağlandığını merak ediyordum. Kapının hızlıca açılmasıyla yerimden sıçradım. Buğra iki adım ilerimde ayakta duruyordu.

Benim bir şey dememe kalmadan ''Burağı kandıracak mısın?'' dedi . Offf! Gerçekten sıkıldım ama! Burak ! Burak! Burak! Bu ne be ! Artık Buğra yı kovmalıyım değil mi ? Ya da bir şeylerle geçiştirmeli? Kendi kendine kafasında senaryolar kurup sonra bana patlıyor!

''Hee... Evet kandıracağım...'' dedim arkama yaslanıp gözlerine bakarak. ''Şimdi çık git.'' dedim sessizce . "'Burağı kandıracak mısın?'' diye sordu yine bozuk plak misali.

''Evet kandıracağım." dedim . Arkasından yine ''Burağı kandıracak mısın? '' dedi. Sinirlenmeye başlıyordum. ''Evet! Kandıracağım!'' dedim sesimi yükselterek. ''Burağı kandıracak mısın?'' diye sordu yine.

Patlamak üzreyim veee patladım.'' Gerizekalı anlamıyor musun? Kandırmayacağım! Onu neden kandırayım? Nasıl kandırayım? Anlamıyorum gerçekten! Ne demeye çalıştiğıni anlamıyorum! Burak kim? Neden sürekli bana Burak diyorsun? Sen mi anlamıyorsun ben mi anlatamıyorum! Kan-dır-ma-ya-ca-ğııımm! Şimdi beni rahat bırak!'' diye cırladım.

Arkadaşımın EviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin