Gizemli Kız

117 5 1
                                    

Uyandığımda güneşin ışıkları gözüme vuruyordu. Gözlerimi açar açmaz odayı süzüp dün olanları hatırladım. Ama yanımda Buğra yoktu. Kendimi baya dinç hissediyordum. Demeki artık hasta değildim. Bir an önce bu dağınık odadan kurtulmak istiuordum. İçimi daraltıyordu.

Kapı tıkırtısı ile yataktan kalkmaktan vazgeçip tekrar oturdum. İçeri Öykü girdi. Buğra nın odasında olduğum aklıma gelince hemen ayağa fırlayıp yatağı düzeltiyormuş gibi yaptım.

''Ben.. Şey.. Elim değmişken (ne zaman değdiyse) bi Buğra nın yatağını da düzeltiyim dedim. Sonra da sizinkine geçecektim. Valla bak.'' dedim harıl harıl yatağı düzeltirken. Öykü kolumdan tutup yeni düzelttiğim yatağa beni oturttu.''Sakin ol . herşeyi biliyorum.'' dedi sakince. ''Neyi biliyorsun? Valla ben Buğra'yla falan yatmadım. Ha dün olanları falan diyosan. O konunun hiç Burak'la alakası yok. Hem de hiç yani. Ne duyduysan yalan! Kim söylediyse yalancının önde gideni!'' dedim endişeyle.

Ne çok cümle kurmuştum öyle.''Kimin ne söylediğini hiç anlamadım gerçekten. Ama umrumda mı? Değil! Abim ne dediyse ona inanırım ben!'' dedi. ''Ne söyledi abin!'' dedim sinirle. Gece beraber yattığımızı söylediyse boğarım onu! ''Dün sanırım doğaçlama bır skeç yapıyormuşsunuz. Abim oyunculuğa çok meraklıdır da. Sonra da sen yorulup uyuyakalmışsın. O da senin odana geçti. Ama ortalığı yıkmanızın manası neydi gerçekten anlamadım. Boşuna masraf.'' dedi gülerek sanki çok takıyordu. ''Evet! Aynen öyle oldu. Ama gerçekçi olması için yaptık. Yani o yüzden etrafı yakıp yıktı.'' dedim. ''Boşu boşuna beni ağlattınız. Abime bir şey oldu sandım. '' dedi.

''Tamam ya boşver arttık. İn aşağı kahvaltı yapacağız.'' dedi. Kafa salladığımda odadan çıktı. İçim rahatlamıştı. Gerçekleri anlatmamıştı. İçimin rahatlamasıyla banyodaki işlerimi halledip odama geçtim. Odada Buğra yüzüstü yatıyordu. Nasıl nefes alıyordu acaba.

''Hala mı uyuyorsun uykucu tavuk?'' dedim elbise dolabımı açarken. Hiç ses vermedi. ''Hadi ama Buğra! Üstümü değiştireceğim. Ayrıca kahvaltı hazırmış. Hadi! Kaaalllkk!'' dedim. ''Git başımdan küçük düzenbaz! Uyumak istiyorum!'' dedi. ''Sabırsız meleğim diyecektin heralde!'' dedim .

''Yeni dizi mi?'' dedi yatakta doğrularak.''Ne?'' dedim. ''Sabırsız meleğim dedin ya . Yeni dizi mi? Siz kızlar böyle saçma dizileri nerden buluyorsunuz anlamıyorum. '' dedi yüzünü buruşturarak. Ne yani dizi olduğunu mu düşünüyordu? Benim duyduklarım neydi o zaman? Neyse... Uzatmaya gerek yok değil mi? Duymamışım demekki.

''Neyse yaa ben odama gidiyorum.'' deyip yataktan kalktı. ''O odada için daralmassa iyi. Her taraf çok dağınık.'' dedi yüzümü buruşturarak. ''Haa! Ben de onu diyecektim. Ben hiç kendi odamı dizayn etmemişimdir. Bugün oda bakmaya gidicem. Siz kızlardan biri benimle gelir misiniz diye soracaktım. Ama Öykü gelmez biliyorum. Nefret eder o ! İlayda da bugün sanırım Poyraz'la buluşacakmış. Odamın bir kız eline ihtiyacı var. Eh ! Sen de kız sayılırsın!'' dedi gülerek.

''Gıcık deve! Seninle gelip çok zevkli olduğumu göstereceğim. Hadi odamdan çık çık çık!'' dedim arkasından ittirerek. Hemen üstüme fosforlu pembe sıfır kol giyip altıma kot bir kapri geçirdim. Altına da çıkarken fosforlu pembe vanslarımı giyecektim. Hemen aşağı indim. Buğra altında dar bir siyah kot üstüne de beyaz bir V yaka tişört giymişti.

Kahvaltımızı yapıp çıktık. Ben sitenin çıkışına doğru yürürken Buğra kolumdan tutup '' nereye?''dedi. Ona anlamsız bakışlar atarken benim kolumdan sürükleyerek her zaman boş ama şu an bir arabayla dolmuş olan garaja götürdü. Garajda üstü açık önünde sarı şeritler olan beyaz bir mini cooper duruyordu ve ben bu arabaya bayılıyordum. Hemen cırlayarak arabanın yanına koştum. Kapısına yüklendim.

Arkadaşımın EviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin