Babam beni çok sıkıştırıyordu.. Ve ben çok sıkılmaya başladım ... Aksam yemeğine indigimde davetsiz bir misafir gördüm...Doruk... Şirketimiz ortaklarından Seyfi Karadumanın oğlu ve babamın damadı olarak gördüğü çocuk... Bence daha bunun için çok erken lisemin bitmesine son bir ay kaldı ama ben üniversiteye baslar başlamaz evlenmeyeceğim tabiki...
Ben-hosgeldin Doruk.
Doruk- Hosbuldukk... Naber?
Ben- İyidir senden ?
Doruk- İyi . otursana...
Sandalyeli çekti ve oturdum ... Aslında Doruk iyi birisiydi hatta çok iyi birisiydi yakısıklı ve karizmatikti de ama ben ona aşık değilim ve o benim 3 yıllık arkadaşım sonuçta... Bu yüzden evlenmek istemiyorum. Yemeği havadan sudan değilde is konuşarak geçirdik . neden? Çünkü biz normal bir aile değiliz . Sohbet etmek için salona gecmistik.
Babam-Ee Doruk varmı bi kız hayatında ?
Babamın ani sorusu benim afallamama sebep olmuştu ... Doruk "nerden cıktı bu soru simdi " der gibiydi...
Doruk- Yok ya Selim amca... Daha erken . Simdi herkes birbiriyle eğlenmek için sevgili oluyor ve bu da bana ters.
Babam-Hoslandıgın vardır ama mutlaka ...
Şu an eminim çok sıkılmıstı ve bana dönerek "beni kurtar" bakışları attı ...
Ben-Baba benim Doruğa ders konusunda bişey sormam lazım.. En iyisi biz dorukla benim odama çıkalım...
Eminim şuan benim Doruğa boyle davranmam babamın çok hoşuna gitmişti . ama aldırmamaya çalışıyorum.. İmalı bi şekilde
Babam-tabi tabi siz yardım edin birbirinize ...
Doruk-p Peki o zaman hadi çıkalım..
Merdivenlere yöneldimm. Ben önde o arkada odama geldik.. İçeri girer girmez yatağa zıpladım ve
Ben-Ee hadi anlat bakalım ...
Doruk - neyi ukala hanım ...
Bana ukala denmesine alışıktım ama Doruk bana fazla söylemezdi..
Ben- Kimden hoşlanıyorsun?
Doruk - Saçmala...
Ben- Doruk evelemeden gevelemeden söyle işte . hoslandığın birisi olmasaydı niye kaçmak isteyip o kadar çekinesin ki degilmi ?
Doruk- Çok biliyorsun sen ...
Ben- bana boşuna ukala demiyorsunuz değil mi ?
Sırıttım... Düşünceli bi bakış attı ve "sana güveniyorum " dercesine
Doruk - pekiii . madem çok ısrar ediyorsun söylicem ama kimseye söylemek yok tamam mı ?
Kafa salladım.
Doruk- Öykü ...
Doruk un cevabı kendimi tutamayıp bağırmama neden olmuştu ...
Ben - nee??!!
Doruk elini ağzıma götürüp beni susturdu... Bu kadar sasırmamın nedeni öykünün benim en yakın arkadaşım olmasıydı...
Doruk-sakin ol ! Sakın ağzından kaçırıp öyküye falan söyleyin deme !
Ben - Tamam yaa hala şok etkisindeyim biraz sus.
Doruk - Bişey sorcam...
Ben- Merak etme Öykü nün sevgilisi veya bi hoşlandığı yok..
Önce anlmsızca baktı ve söylediklerimin farkına varınca yüzüne bir tebessüm yayıldı ...
Doruk- Sende ileri görüşlülük var galiba ama benim bundan sonra iletim olmayabilir çünkü Emre lerle buluşacaktık ve ben geç kaldım...
Diyip ayağa kaktı. Emre onun en yakın arkadaşıydı..
Ben -- peki sonra görüşürüz enişte ...
Beni durterek "görüşürüz" diyip çıktı.. Çocuk babamın beni ona düşündüğünü bilse kalpten gider herhalde :-)
Aşağı indiğimde babamın saçma sırıtıslarıyla karşılaştım ...
Babam - Eee naptınız...
Ben - iyiyim baba sen napıyosun ...
Babam - Çok iyiyim... İyice anlaşmaya basladınız bide yok ben onla olamam diyodunn..
Ben- onunla olamam demiyorum baba olmam diyorum anladınmı ayrıca biz Dorukla zaten iyi anlasıyoduk farkettinmi bilmiyorum ama o benim 3 yıllık arkadaşım ...
Babam - ama sen onun gibilerine layıksın ve sen istesende istemesende benim istediğim olacak anlaşıldımi?
Ben - anlaşılmadı baba !!
Babam- benim evimde yasayıp benim paramı yediğim surece benim kurallarına uymak zorundasın!!
Ben -- tamam o zaman bende senin evinde yaşamam bundan sonra!!
Koşarak odama çiktim arakamdan bağırdı ama cevap vermedim ... Esyalarimi toplarken idama annem girdi.
Annem- ne yapıyorsun?!
Ben - Evden ayrılıyorum!
Annenin beni engellemesine ve konuşmasına izin vermeden koşarak asagı indim ve kapıyı çarparak çıktım... Şımdi sokaklarda bir başıma ne ypacağımı düşünüyorum..
Beğendiniz mi bilmiyorum ama bu benim ilk hikayem kusura bakmayın sizleri oluyorum ve yorumlarınızı bekliyorum ... Birazda kısa oldu sanırım üz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaşımın Evi
DiversosKitaptan bir kısım; ''Benimle laf dalaşına girmeyi bırak ve içeri gir!'' ''Girmessem nolur?'' ''Donarsın'' ''Donarsam nolur?'' ''Hasta olursun.'' ''Hasta olursam nolur? '' ''Ölürsün!'' dedi gözlerimin içine bakarak. ''Peki...Ona da tamam. Ölürsem no...