Buğra nın tuttuğu kolumu hızlıca çekerek elimi gözünün önünde salladım. ''Napıyosun acaba?'' dedi. ''Uyanık mısın diye bakıyorum. Yani rüya görüyo olabilirsin. Ama belkide ben uyuyorumdur ve kabus görüyorumdur. Olabilir mi?'' dedim .
''Neden ben rüya sen kabus görüyomuşsun?'' dedi gözlerini kısarak. ''Çünkü sen benimle uyumayı ancak rüyanda görürsün! Eğer ben seninle uyuyorsam da o benim için koca bir kabustur da ondan!'' dedim bende gözlerimi kısarak.
''Öyle miii? Peki... Bu gece senin için kocaman bir kabus olacak o zaman küçük düzenbaz!'' dedi kocamanın üstüne basarak. Kafamda bir sürü saçmasapan soru vardı. Hepsi saçma olduğu için kafamdan atıp aklıma gelen fikirle kafamı salladım.
''Öylemiiii? Peki... Bu geceyi bana kabus gibi geçirmeyi bu kadar istiyosan geçsin o zaman!'' dedim ve önden merdivenleri çıkmaya başladım. Arkamdan o da geliyordu. ''Beni sevdiğini çok belli ediyorsun ama!'' dedi alayla gülerek. Merdeivenlerde bir anda durup arkamı döndüm. Ama döndüğüm anda kendime küfürler yağdırdım. Tam artkamda olduğu icin aramızda santimler vardı.
O da rahatsız oldugumu anlamış gibi hemen bir merdiven aşağı indi. ''Bir- Bu teklifi seninle uğraşamayacağım için kabul ettim. İki- Hala seninle uğraşmayı düşünmüyorum. Üç- Bu teklifi eden sensin! Ben de senden şüpheleniyorum ona kalırsa!'' dedim.
Tekrar merdivenleri çıkmaya başladım. Sonunda yukarı çıktığımızda ''Ben eminim ama!'' dedi. Ona dönerek '' Neyden eminsin?'' dedim. ''Beni sevdiğindeeen.'' dedi çok normal bir şeymiş gibi. ''He he!'' dedim kabaca.
Onun odasına doğru yürürken ''Nereye?'' dedi kolumdan tutarak. ''Beraber uyuycaz demedin mi?'' dedim şaşkınca. ''Orda testler var ! Seni orda uyutur muyum sence? Senin odanda uyuyacağız.Ayrıca testler benim odamda olduğu için seninle uyumak istedim zaten! Sana meraklı olduğumdan değil! '' dedi.
Off! Plan boşa çıktı desene şuna! Bıkkınca '' Hani anahtar dediğimiz şey varya! Onunla kapıyı kilitlediğin gibi açabiliyosun da! Yani kapıyı açıp içeri girip tekrar kilitleyebilirsin! Benden sana bir tavsiye!'' dedim gözlerimi kocaman açarak. ''Uzatmaa!'' dedi ve öküzlügünü konuşturarak beni dinlemeden odaya girdi.
Bende arkasından girince bana bakmadan ''Sen yerde yatıyorsun!'' dedi. ''Ne?'' dedim. ''Ne yani ? Yan yana falan yatacağımızı mı sandın? Beraber uyuyacağız dediysem sarılıp uyuyacağız demedim.'' dedi yatağa kurulurken. ''Ben onu kastetmiyorum. Neden ben yerde yatıyormuşum?'' dedim.
''Ya çok uykum var uğraşamayacağım. Bak saat on iki olmak üzere! Hadi uğraştırma da sen de uyu artık.'' dedi. Demek on ikiye yaklaşıyor ha? Kendini tuzağa düşürdün gıcık deve! ''Peki.''dedim sessizce. ''Bu kadar çabuk mu kabul ettin?'' der gibi bakıyordu. ''Tamam ama şimdilik çık! Üstümü değiştireceğim.'' dedim.
Benim şaşırmamı sağlayarak direk çıktı. Bende hemen pembe ayıcıklı beyaz pijamalarımı giydim. ''Gelebilirsin!'' dedim. İçeri girdi. Onun pijamaları olmadığı icin üstüyle yatacaktı sanırım. Ah! Bu çocuk tam bir aptal! Bir iddia üzerine gece üstüyle yatıyor!
Yatağa kurulduğunda bende ışığı kapatarak yere yeni yaptığım yatağa yattım. Telefonumu elime alıp sürekli saati kontrol ediyordum. Buğra ya baktığımda uykuya dalmak üzere olduğunu anladım. Ve beklediğim an!
Saat tam on ikiyi gösteriyordu. O sadece bugün onun emrinde olacağımı söylemişti degil mi? E artık emrinde değilim. Çünkü bugün artık dün oldu.
O an gelmişti. Üzgünüm Buğra... Hahaha! Şaka yaptım. Ne üzgün olucam be! Yattığım yerden doğrulup tekrar Buğra ya baktım. Sırtını dönmüştü. Evet! Tam zamanı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaşımın Evi
DiversosKitaptan bir kısım; ''Benimle laf dalaşına girmeyi bırak ve içeri gir!'' ''Girmessem nolur?'' ''Donarsın'' ''Donarsam nolur?'' ''Hasta olursun.'' ''Hasta olursam nolur? '' ''Ölürsün!'' dedi gözlerimin içine bakarak. ''Peki...Ona da tamam. Ölürsem no...