"Jungwoo'nun en özel hayallerinden birisi de akvaryuma gitmekti. İçinde bulunan çeşit çeşit su canlılarına ve yüzdükleri berrak suyun maviliğine hayrandı.
İşte bu yüzden ben de bizi buraya, George Aquarium'una getirmiştim. Sizce iyi düşünmüş müyüm?"
"Bence harika düşünmüşsünüz." diyen sesi duyduğu an yerinde sıçrayan Doyoung, gözlerini kendi halinde suyun içinde gezen balıklardan çekip sesin geldiği yöne çevirdi.
Küçük yaşlarda bir oğlan, ellerini çenesine dayamış, parıl parıl parlayan gözleriyle Doyoung'a bakıyordu.
Bunca zamandır onu mu dinlemişti yani? Bu Doyoung'u sinirlendirmekten çok utandırırken, bir anda aralarında başlayan tatlı sohbet arasında çocuğun "Peki sevgilin şimdi nerede?" sorusuyla birkaç saniyeliğine duraksadıktan sonra aniden ayağa kalkıp çevresine bakınmaya başladı Doyoung.
Geçmişini anlatırken o kadar dalmıştı ki lavaboya gitmek için yanından ayrılan gencin ne zamandan beridir ortalarda gözükmediğini fark etmemişti bile.
Kalbi endişeyle hızlı hızlı çarparken girişte kendisine bakan tanıdık kahve gözlerin sahibini görür görmez kendine kızmayı bırakıp koşarak sarışın oğlana sarıldı.
"Neredeydin sen? Ödüm koptu sana bir şey oldu diye!"
"Gelirken gözüme yan taraftaki hediye dükkanı takılmıştı. Endişelendirdiğim için özür dilerim." Dudağını bükmüş, üzgün bakışlarla kendisine bakmaya başlayan Jungwoo'yla kalbi sıkışmıştı Doyoung'un. Asla dayanamazdı sevgilisinin bu haline.
İpeksi sarı saçları okşarken "Sen iyi ol yeter. Başka hiçbir şey önemli değil." dedikten sonra öpmeye doyamadığı pembe dudaklara minik bir öpücük kondurdu ve eski yerlerine geçerek Jungwoo'nun aldığı şeyleri incelediler.
Peluş oyuncaklardan bazılarını Doyoung'un yeni arkadaşına vermeleri hem küçük çocuğu hem de gençleri sevindirmişti.
Acıktıklarını hissettiklerinde çocuğa veda ettiler ve çift hoodielerini giyip yakınlardaki güzel bir restorana, ardından da kaldıkları otele gittiler ve böylece Atlanta'daki 2. geceleri güzelce sona ermiş oldu.
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım hoşunuza gitmiştir :')
Kendinize iyi bakın ve hoşça kalınn 💙