Tamamen Karanlıkta

125 10 7
                                    

Evt yine 863677 gündür bölüm atmadım neyse hâla okuyan kaldıysa hg size...

Mortis, Tara ve Bo yukarıdadır.

(Bu bölümdede adları tersten)

Piper,Bull ve Brock karışıklık çıkaralı baya olmuştur.Amberlar musluğu bile tamir etmişlerdir.

Mortis: Ob şimdi sen Amberların yanına git Arat ile ben kral gelirse onu oyalıyacağız

Bo: Peki o halde gidiyorum

Bo'nun anlatımıyla

Bi süre yürüdükten sonra Amber, Colette ve Meiwo'nun yanına geldim

Bo: (Kısık sesle) Böcek osuruğunu bulabildiniz mi?

Amber: Evet neyse siz buldunuz mu yosunlu terliği

Hayır anlamında kafamı salladım daha bulamamıştık.Sandy,Bibi ve Leon şef seçmelerini kazanmıştı ve Bibi ve Leon şu anda lazım olan malzemeyi arıyordu.

Amber: Gelin bi durumu kontrole gidelim

Meiwo, Colette ve ben Amber'ı onayladık, bu kadar büyük bir sarayda bir tuzağa veya başka bir şeye yakalanmaları an meselesiydi.

Sessizce ilerliyorduk ama bi şey dikkatimizi çekmişti.Diğerlerinden baya büyük bir kapı vardı.Üstünde girmeyin burası gizli yazıodu.Gizli yazmasına rağmen kapı kabak gibi ortadaydı.

İçeri girdiğimizde Mortis ve Tara bağlı şekilde bizi karşıladı.Odada garip kokulu bir gaz vardı ve bu bizim canımızı yakıyordu yeşil bir duman gibiydi.

Büyücü Kral: Selam gençler gizem varsa tuzakta vardır neyse sizide bağlayamda oturun siz.

Mortis: Seninle akrabağ olduğuma inanıyorum (boğuk bir sesle çünkü ağzı bağlı)

Kral bu sürede Bo, Amber ve Colette'i de bağlamıştı.

Kral: Ben gidiyorum gençler keyfinize bakın (≧▽≦) Ne de olsa yarın olmayacaksınız.

Bu cümle ile odadaki herkes irkildi.Amber tepkisizdi. Mortis Piper'ı göremeyeceğim diye ağlıyor.Diğerleri titriyor. Tara da hiçbir şey yapmıyordu

Kral sertçe kapıyı kapattı oda tamamen karanlık olmuştu çözüm yollarını denesekte şimdilik hiçbiri işe yaramamıştı.

Amber bi ara ipleri yakmak istedi ama tehlikeliydi çünkü bizde yanabilirdik.Tek tek sönen çözüm yollarıyla birlikte umutlarımızda karanlık olmuştu.

Brawl Stars Hikayesi ~ULTİ GÜCÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin