Bir süre gezegende vakit geçirdikten sonra herkes bir yerde buluştu.Amber bir şeyler anlatıp onların planlarını dinleyecekti.
Amber: Evet konumuzu tekrarlıyorum.Kral'ın sarayındaki 2 malzemeyi simgeleri yok etmek için bulmalıyız.
Brock: Kolay iş adamlarıma söylerim hallederler.Bende onlara yardım ederim.
Herkes Brock'a şaşkınlıkla baktı, gerçekten yardım etmek istiyor muydu?
Amber: Bu çokta basit bir şey değil aslında benimle birlikte arasanız daha iyi olur,Hem ateş gücümle sizi savunabilirim
Piper: Belki mantıklı olabilir ama bence Brock'un denemesinede izin verelim
Amber: Birlikte hareket etmek en iyisi oylama yapalım
Oylama sonucunda Amber'ın dediğine karar vermiştiler.Yarın gidip kralın sarayındaki malzemeleri alacaklardı.
Bibi: Hâlâ Tara,Gene ve Sandy'deki sembolleri neden yok etmek istediğini anlatmadın
Tara: Evet bunu bilmemiz gerekir karşımıza çat diye çıkan yabancıya güvenemeyiz.
Amber: İyi o zaman kısaca anlatacağım, detay isterseniz sonra söylersiniz.
Kralla ben eskiden çok iyi anlaşırdık hattâ halka hizmet için elimizden geleni yapardık.Ayrı anne babalardandık ve tahta ikimizden biri geçecekti.Kral her zaman halktan önce kendi çıkarlarını düşünürdü ve kafasına göre insanlar üzerinde kötü deneyler yaptı.Bull ve Brock'u da yanına aldı.Onları sizde zaten tanıyorsunuz.Brock'u kandırdı sevdiği kızı ona ayarlayacağını söyledi.Onu uyarmama rağmen Brock hâlâ Kral'a kanmaya devam etti. Bull'a da annesini bulduğunu söylemişti vede 2 tane kebap vereceğini söyledi sanırım.ama zaten annesini kaçıran oydu bunu çok çok sonra öğrendim aslında o zaman bilsem Bull'uda uyarırdım.Daha sonrasında Ulti taşları ve sembolleri üretti.Ben o zaman Kraliçeydim ve halka dikkatimi veriyordum gerçi o zaman çok küçüktüm 16 yaşındaydım ve annem babamda yeni ölmüştü,Oylama yaptık ve ben seçildim. Sonra şuanda Kral olan sözde abim benide alıp deneylerine kattı.İlk başta anlamamıştım sonra bu garip ateş gücünü kontrolsüz bir şekilde farkettim odam yanıyor ama hissetmiyordum.Abim beni bir odaya kilitledi ve yıllarca orada kaldım gücümü kontrol etmeyi öğrenmiştim bu sürede,Ateş gücüm ordan kaçmaya yeterli değildi ama yıllardır çalıştığım bir kaçma planım vardı...Bunu uyguladım ve dün Collette o kolu çektiğinde kaçış planım işe yaradı...
Şimdilik bu kadar daha fazla anlatmak istemiyorum size gelirsek planımın bi parçasıda sizdiniz daha bebekken size güçleri verdim yani sembolleri işe yarayıp yaramayacağını bilmiyordum Kaçma ihtimalim zaten %1den düşüktü ama işe yaradı.Bunun için çok teşekkür ederim sizlere...Collette: E kolu çekmem sadece bir tesadüftü
Amber: Evet öyleydi dediğim gibi bu tüm olayların ihtimali %1den azdı ama oldu işte
Bibi: Peki sana inanıyorum ve plana uyacağım sizde öyle mi?
-Evet"dedi herkes
Amber: Neyse biraz takılın sonrada uyuruz sabaha kadar.Kalkınca planı konuşuruz
Ve herkes dağıldı;
(ColetteXMeiwo içerir. Colette'yi başkasıyla shipliyosanız geçebilirsiniz.Hikaye gidişatını pek etkilemicek)
Colette: Meiwo birlikte takılalım mı biraz sonra uyuruz.
Meiwo: Bana uyar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brawl Stars Hikayesi ~ULTİ GÜCÜ
AdventureBrawl Stars Dünyasında keşfedilecek şeyler bitmeyecek savaşlar geçilemeyecek aşklar vb.(küfür içerir.) 2 yıldır devam ediodu kitap yani saçma salak şeylerle karşılaşabilirsiniz uyaram baştan. Başlıkla ilgisi yok kitabın TAMAMLANDI