Senaryolar ve Büyüler

135 12 0
                                    

Amber'ın anlatımıyla

  Kral her zamanki gibi yine beni kilitlemişti ama yanımda olanların ilk zamanı neyse.Benimde bi planım vardı tabii.

  Tesisatçılık öğrendiğimiz Gale amcayı çağırmıştım.Son malzeme olan yosunlu terliğide bulmuştum aslında bulmamış gibi davranıyordum sadece çünkü eğer saraydan çıkarken yakalanırsak daha kötü olurdu Büyücü Kral şuan yosunlu terliği güvende sanıyordu çünkü bi benzerini çoktan yerine koymuştum bile.Yanımdaki yavrucaklarda(bağlı olan tayfa) yarın öleceğimizi sanıyordu. Neyse en azından rol yapmıyorlardı yapsalardı batırırlardı,emin gibiydim.

  Gale olan planım tutmazsa hazırda onlarca planım vardı. Her şeyi hesaplamıştım...

Meiwo: Yarın ölücez farkında mısınız?

Colette: Tm

Tara: Evet maalesef ki umarım diğerleri iyidir.

Amber: Özür dilerim çocuklar sizin hayatınızı tehlikeye atmamalıydım.

Bo: Sorun değil bizde taşları inceledik ve fark ettik ki başka boyuttan insan,dinazor vs ışınlayabiliyorlar.Ama genelde ışınladığı şeyler paranormal varlıklar.

Bunu zaten biliyordum Kral deney yaparken çeşitli varlıklar ışınladığı çok kez oldu.Ama Kral herkese karşı acımasızdı.Çağırdığı varlıklara bile.

Amber: Evet bilmiyorum simgeleri yok edersek boyut kapıları kapanır.Daha önce yaşadım.

  O gece hiç kimse uyuyamamıştı bende olası bir durum için uyanıktım.Uzun bi süre geçmişti.Sabah olduğunu tahmin ediyordum.

Büyücü Kral: Selam kıymetli esirler birazdan sizi götüreceğim

Colette: Bunu neden yapıyorsunuz?

Büyücü Kral: Hahaha neden mi?Herkesin biraz eğlenceye ihtiyacı var.

Yine Amber'dan devam

  Bunun yapmacık bir cevap olduğunu biliyordum.Büyücü Kral aldığı güçlerin bedelini ödüyordu.Bu tür güçleri diğer boyuttaki yaratıklar verirdi ve karşılığında mutlaka bir bedel gerekirdi. Babam bu tuhaf diyardandı o yüzden benim gücüm kendiliğinden oluşmuştu. Kardeş olmamıza rağmen kralın gücü yoktu çünkü onun babası sıradan bir insandı.Bu yüzden beni yıllarca kilitledi gücümü merak ediyordu ilk başlarda labaratuvara gitmemiz sadece gücü incelemek içindi kendi isteğimle giderdim.Sonrada daha can yakıcı deneylere sıra geldiğinde kendimi kilitlenmiş vaziyette bulmam bir olmuştu.Çıkmak için kafamda bi sürü senaryo kurdum.Bi tanesi başarılı olmuştu. Ama biraz gecikmiştim, Büyücü Kral çoktan bir sürü büyüye sahip olmuştu. Büyük ihtimalle Tara,Bo ve Mortis ile birlikte olsam onu yenerdim.
Bo okları düzgün şekilde kullanabiliyordu, Tara da büyülerini, Mortis'te kürekle bi şeyler yapardı işte. Aslında Sandy olsa çok işe yaradı o benim kuzenimdi ve diğer boyuttandı ama Kral ona uyku büyüsü yapmıştı,Bu onun gücünü sınırlandırıyordu ama hâlâ işe yarar sayılırdı.

   Ben bunları düşünürken idam edileceğimiz yere getirilmiştik.Planlarım işe yararsa kurtulmuş sayılırız gerçi.

Brawl Stars Hikayesi ~ULTİ GÜCÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin