Final

296 13 24
                                    

Gale içeriye daldı.Aynı Amber'ın dediği gibi.Önce bizimkileri çözdü.

  Büyücü Kral'ı oyalamak için Piper ve Mortis'i yanında getirmişti.Onlarda Kral'ı basit bir tuzağa düşürmüştü, kaçma ihtimaline karşı yinede tutuyorlardı.

MortisKaçın siz üçümüz halledicez

Piper: Evet daha durmanın bi anlamı yok bizi merak etmeyin

  Leon ve Bibi semboller yok olduğunda Büyücü Kral'ın diğer diyara ışınlanıcağını biliyordu. Amber Gale'a onlara bunu anlatmasını söylemişti.

  Amber Leon ve Bibi'yi gördüğünde hemen çağırdı.Açıklık bir araziye kadar koştular.

Bibi: Şimdi ne yapmalıyız Amber?

Amber: Malzemeleri eritmeliyiz.

Leon:  Ee o nasıl olacak?

Amber: Biraz daha uzakta bir yer biliyorum takip edin küçük bir yanardağ. Burada yaparsak etraftaki otlar yanar bide az ilerdeki ormana sıçrar o yüzden yanardağın içine atalım.

  Uzun bir süre yürüdükten sonra sonunda yanardağına varmıştık.Saray'dan aldığımız şeyleri içine attık.Kısa bir süre sonra eridiler.

Amber: Sona geldik millet

Leon: Bi saraydakileri kontrol edelim

Bibi: Evet hemen gitmeliyiz

Amber: Ben kontrol için burada kalacağım mesaj atın lütfen

  Bibi ve Leon saraya gittiler. Birçok şey değişmişti eskiden ortada fırfır gezen tuhaf uşaklar yoktu.Geriye sadece onlardan kalma kıyafetler vardı.

Piper: Hoş geldiniz boş geldiniz

Mortis: Kimden öğrenion kzı sen bunları komikte değiller

Piper: Taksi çevirdim.

Bibi: Ee

Piper: Hâlâ dönüyor Asaasdsdaa

Leon: Piper'ın espiri yeteneğide mi öbür diyara ışınlandı acaba?

Bibi: Yeteneği olduğundan bile emin değilim Leon .

Brock: Piper kanks kediler neden hava limanını sevmez

Piper: Çünkü pist var sjsjsjsj

Brock: Bakın ne güzel öğrettim 🙂🙂

Bibi: Hmm anlaşılıyor. E büyücü krala ne oldu?

Piper: Yandı bitti kül oldu asddsdsads

Leon: Piper bu arada siz Brock ve Bull ile düşman değil miydiniz?

Piper: Aa o mu? Kanka olduk olm biz. Brockla Bull'u shipliyom hâttâ ama onlara söyleme tabii pdkwjwh

Leon: E arkandalar çok akıllı kuzenim

Brock: Yok kız biz kankayız Bull'la

Piper: He tmm

Leon: Ee biz Amber'ı arıcaktık.

Piper: Dur arayam

Mortis: E kontör

Piper: Kralın teli var bide son model bi şey ondan arıcam

Bull: Kralın telefonunu mu çaldın?

Piper: Yoo Byron verdi bunu çalmadım.Bunda en az bi 2 yıllık kontörde var.

Aranıyor...

Piper: Alo Amber gel kız gitti Kral mıral yok artık

Amber:Yaşasın demek plan başarılı oldu hadi bb.Geliyom şimdi.

Leon: Ee ne dedi?

Piper: Geliomuş işte.He bide bi çete sizi soruyomuş?

Bibi: Ne çetesi? Hangi çete?

Piper: Peçete ASDASJASDJ

Bull&Brock: LDNEGWIQJWH

Bibi: Ciddiye aldığıma sıçam

Leon: Kuzen bu ikisinden öğrendiğin espri yeteneği değil bu arada bunlar çok boktan.

Piper: Napim

Leon: Anlatanda kabahat.

38816161 boktan espri sonra Amber gelir.

Amber: Selam gençler ve evim huh artık kral olmadığına göre yine yönetici ben oluyorum tabii halkında isteğine göre. İsterseniz sizde burda yaşayın millet.

  Kabul ettiler.Güzel bi şekilde ülkeye hizmet etmeye çalıştılar. Bazıları halk seçimiyle yetkili olmuştu.Halkta eski Prenses Amber'ın yönetimini oldukça sevdiği için başa geçişini coşkuyla kutladı. Poco,Penny, Jessie ve Carl sarayın bahçesinde oyun oynamayı alışkanlık hâline getirmişti bile.Sandy ile Emz evlendi.Bull ve Brock nişanlandı çünkü canımız sıkıldı nişanlanak bari dediler.Mortis ve Piper kedi bakmaya başladı.Gale tehsisatçılık ve benzeri işlerde gelişip kendine fabrika kurdu.Ülkede bilim ve sanat yaygın oldu.Tüm bunlar olurken Nita'da kış uykusuna yatmıştı.

Son..

Çok gabara gubpak bi hikayeydi okuyup katlandıysanız buna tşklrrrrr ve bb uff puff çuff . İyi günler dilerim 🙂(・∀・)
⊙﹏⊙












 

 

Brawl Stars Hikayesi ~ULTİ GÜCÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin