Part 22

807 34 7
                                    

"Ze heet..." begint Hayes maar Sammy onderbreekt hem "ja kan dit ook later, ik heb geen zin dat we aan komen en we het lijk van Kenny in mijn appartement vinden". "Oké, oké. Maar ik wil alleen effe de naam weten" zeg ik blij "EMMA!" zegt Sammy "oké, oké kom we gaan" zeg ik tegen Sammy en we lopen naar zijn auto en we rijden naar zijn appartement. We lopen het appartement binnen en lopen naar Kenny zijn kamer "Kenny er is bezoek voor je" zegt Sammy "ik wil niemand spreken, ik heb mijn keuze al gemaakt" zegt Kenny en hij kijk naar beneden. "Weet je dat zeker?" vraag ik, Kenny draait zich om en ziet mij, er verschijnt een lach op zijn gezicht. Ik loop naar hem toe en ga naast hem op z'n bed zitten "ik zal jullie alleen laten" zegt Sammy en hij laadt de deur open en loopt weg uit de kamer. "De laatste keer dat je hier was zei je dat je van me hield" zegt Kenny en hij wrijft met zijn vingers over mijn wang. "Kenny niet doen" zeg ik, terwijl ik zijn handen niet weg wil want stiekem voelt het wel fijn. Kenny geeft me liefde op een andere manier als Cameron, ik hou er wel veel meer van maar ik voel me niet veilig bij hem. "Sorry ik kan er niets aan doen, ik ben gewoon zo verliefd op je" zegt Kenny en hij kijkt me aan met z'n mooie ogen. "Kenny waarom wil je dood?" vraag ik en ik blijf hem aankijken "omdat ik het niet aan kan zien dat jij met de lul van een Cameron bent" zegt hij "hehe rustig aan hè" zeg ik en ik ga een stukje bij hem vandaan zitten. "Sorry" zegt hij "Kenny er gaan nog zo veel dingen in je leven gebeurd, goed en slechte dingen. Ik ben daar maar een deel van, je moet niet zomaar opgeven wanneer je het zwaar hebt. Achter de wolken schijnt altijd de zon, onthoud dat goed Kenny" zeg ik "misschien heb ik alles bereikt wat ik in mijn leven wilde bereiken" zegt Kenny "misschien wel, misschien ook niet. Kenny je mag niet weg, er zijn zo veel mensen die om je geven en die niet zonder je kunnen" zeg ik. "Zoals wie?" vraagt hij en hij kijkt me weer aan "zoals je ouders, je broertjes en zusjes, je familie je vrienden ... En ik" zeg ik. "Kan je echt niet zonder mij?" vraagt Kenny met een glinstering in zijn ogen "ja Kenny dat weet je best. Ondanks dat je een lul bent en domme fouten heb gemaakt betekend dat niet dat ik niest meer om je geef" zeg ik en ik pak zijn hand vast en lach naar hem. Hij lacht terug "Kenny beloof me alsjeblieft dat je geen zelfmoord gaat plegen" vraag ik smeekend "oké dan" zegt hij met een zucht. "Yes! Dankje, dankje dankje!" zeg ik blij en ik geef hem een knuffel en hij knuffelt me terug. "Ik zal op je wachten Emma" zegt Kenny en hij lacht naar mij "je krijgt nog wel geluk in de liefde" zeg ik tegen hem "jij bent mijn waren" zegt hij "dat veranderd als je de waren snel tegen komt" zeg ik "dat zal lastig gaan, wat ze staat voor me" zegt Kenny en ik moet lachen. "Kenny toch" zeg ik en ik neem afscheid en ik loop naar de woonkamer waar Sammy op de bank zit. "En!?" Vraagt Sammy "hij heeft me belooft geen zelfmoord te plegen" zeg ik "dankje!" zegt Sammy en hij loopt op me af en geeft me een knuffel en draait me in het rond. "Rustig Sammy, het is niet dat ik allemaal boelshit tegen hem heb verteld, wat ik zei tegen hem meende ik ook echt" zeg ik met een lach. "Dat is mooi" zeg ik, de voordeur gaat open en Melanie en Sofia komen binnen lopen "hey Emma!" zegt Sofia en ze rent op me af en geeft me een knuffel "hey Soof hoe gaat het?" vraag ik "goed hoor!" zegt ze "mooi" zeg ik. Melanie komt ook op me afgerend "sorry dat ik de vorige keer zo kort af deed. Ik ben wel blij om je te zien hoor" zegt ze en ze geeft me ook een knuffel "hahaha ja ik stoorde jou en Sammy ook een beetje dus ja" zeg ik. "HAHA dat is waar" zegt ze en we moeten lachen. "Hoe gaat het met Kenny?" vraagt Melanie "hij heeft Emma belooft geen zelf moord te plegen" zegt Sammy "echt!? Dat is super!" zegt Melanie blij en ze geeft me nog een knuffel. "Naja ik ga maar weer eens terug naar Cameron zijn appartement" zeg ik met een lach "okay bye" zegt Sammy en hij geeft me een knuffel "bye" zeggen Melanie en Sofia en ze geven mij ook een knuffel "bye" zeg ik en ik loop hun appartement uit en loop naar de auto, wacht... Ik kan helemaal niet auto rijden... Ik loop terug het appartement in "hey Sammy kan je me terug brengen? Ik kan geen auto rijden" zeg ik "tuurlijk!" zegt hij en hij brengt me terug. Sammy loopt mee naar boven en ik doe de deur van het appartement open "hey Emma!" zegt Cameron en hij geeft me een knuffel "hey Cam" zeg ik en ik knuffel hem terug. "Is het gelukt!?" vraagt Jack J en hij loopt naar me toe "ja. Hij heeft me beloofd geen zelfmoord te plegen" zeg ik "mooi! Echt super bedankt!" zegt Jack G en hij geeft me een knuffel net als Jack J. "Emma! Ik heb echt zin om te shoppen! Gaan we straks shoppen?" vraagt Tabarak en ze komt blij naar me toegelopen "ja is goed, dan gaat we om 2PM" zeg ik "yes!" zegt Sharon blij. "Je hebt wel leuke vriendinnen" zegt Johnson met een lach "leuk en allemaal nog single" zeg ik met een lach.

"Emma kom we gaan!" zegt Sharon terwijl ze het appartement uitloopt "ja wacht ik pak effe mijn portemonnee!" zeg ik en ik loop terug naar de logeer kamer en pak mijn tas en portemonnee, ik wil terug lopen maar dan staat Cameron voor me "je hebt toch geen rare dingen gedaan met Kenny?" vraagt hij "nee anders had ik je het wel verteld want dan zat ik er mee" zeg ik "oké mooi zo" zegt hij en hij lacht en ik lach terug "EMMA!" roept Tabarak. "JAHA" roep ik terug "ik moet gaan ik zie je aan het einde van de middag" zeg ik en ik geef hem een kus. "Oké bye bae" zegt Cameron terwijl ik langs hem loop. Ik zie Hayes op de bank, hij is weer aan het chatten "Hayes nu moet je toch echt effe vertellen hoe ze heet" zeg ik "ze heet Helin" zegt hij "aw super cute Hayes en Helin" zeg ik en ik zie Hayes trots lachen. Ik loop het appartement uit en doe de deur dicht en ik ga met de lift naar beneden. Ik zie dat de meiden al in de auto zitten "kunnen jullie wel rijden?" vraag ik "ik heb het van mijn broer geleerd" zegt Tab "oké dan!" Zeg ik en we rijden naar de stad en parkeren de auto. We gaan een paar leuke winkels in en kopen wat kleren. "OMG hoeveel tassen heb jij nu?" vraag ik aan Keth "uhm 5 jij?" vraagt Keth met een lach "4" zeg ik "wow zo weinig ik heb er 9" zegt Tab "ja maar jij hebt voor elk paar schoenen een aparte tas" zegt Sharon "ik ga toch niet met die grote tassen lopen..." zegt Tab en we moeten lachen. De lach op mijn gezicht verdwijnt al snel als ik Kenny langs zie lopen, hand in hand met een super mooi meisje, ik blij stil staan. "Wat is er?" Vraagt Keth en ze kijkt in mijn richting "oké niets van aan trekken" zegt Keth "wie is die slet!?" zeg ik en ik zie dat Kenny naar me kijkt "Emma rustig je bent met Cameron weet je nog? Niet met Kenny" zegt Sharon. Het meisje dat Kenny zijn hand vast heeft kijkt me vies aan en gooit haar haar naar achter als ik langs haar loop "OMG kijk dan het is echt een high class basic bitch" roep ik over straat, lekker hard zodat iedereen het kon horen, inclusief Kenny met z'n nieuwe barbiepop. Keth, Sharon en Tab begin heel hard te lachen "ja wat het is toch zo" zeg ik met een lach "echt waar ik trek dat plastic hoofd nog is van der mooie lijfje af" zeg ik "zou haar hoofd ook hol van binnen zijn, net als bij een barbie?" zegt Sharon en we moeten lachen "holler denk ik" zegt Tab en lachend lopen we naar de Starbucks. "Wat ziet Kenny toch in die barbiepop?" vraag ik "zet het uit je hoofd, nu laat hij jou tenminste met rust" zegt Sharon en ik kijk weg. Hoe kan ik Kenny nu nog uit mijn hoofd zetten, ik zie de hele tijd dat beeld met die bimbo voor me... OMG ik ben jaloers... "OMG ik ben jaloers..." zeg ik "hoe kan dat nou... Je bent toch verliefd op Cameron..." zegt Keth "ja dat dacht ik ook..." zeg ik.

My brother's best friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu