"Kenny we moeten praten!" zeg ik wanneer ik zijn kamer binnen storm "wat is er schat" zegt hij en hij kijkt me aan. "Waarom had Cameron jou vast gebonden aan een boom?" zeg ik en ik kruis mijn armen en ga voor hem staan. "Omdat Cameron jalloers was op mij, op ons" zegt Kenny "hoe wist hij dat wij iets hadden?" vraag ik. "Nou gewoon, ik had het mijn vrienden verteld, en misschien hebben hun het tegen Cameron gezegd" zegt hij gewoontjes en hij pakt zijn gitaar en gaat hem stemmen. "Wie is Chanel?" vraag ik en ik ga op de rand van zijn bed zitten "Chanel? Ik ken geen Chanel" zeg ik en hij begint zijn snaren nog strakker te zetten. "Weet je het zeker?" vraag ik, als hij nu nee zegt, weet ik dat hij liegt, wat Cameron schreeuwde naar hem in het bos NET ALS BIJ CHANEL. "Nee ik denk t niet..." zegt hij en hij kijkt me aan, verdomme ik wilde zijn kant van t verhaal ook effe horen. "Oke dan is t goed" zeg ik en ik ga naast hem zitten op zijn bed. "Had je met Cameron gepraat?" vraagt hij "ja, hij heeft gezegd dat hij jou in elkaar heeft geslagen, ik heb hem niet gedwongen ofzo, hij zei t gewoon" zeg ik "gewoon?" vraagt hij en hij kijkt me met een ongeloofwaardige blik aan. "Ja Kenny gewoon" zeg ik met een lach en ik duw hem "Au!" zegt hij "ow sorry helemaal vergeten" zeg ik en ik kijk hem bezorgd aan maar ik zie dat hij lacht. "Grapje" zegt hij en hij begint te lachen "Kenny!" zeg ik en ik sla hem op zijn schouder. Ik loop weer naar huis, DAMN Kenny liegt gewoon tegen mij, ik hou er niet van. Zal Cameron dan toch echt gelijk hebben? Ik bel aan en Nash doet open "hey Emma" zegt hij "hey Nash" zeg ik en ik loop naar binnen en het blijft awkward stil. "Ik hoorde... Ik hoorde ehm... Ik hoorde van Kenny" zegt hij "wat van Kenny?" vraag ik en ik kijk hem aan "dat jij en Kenny iets hebben" zegt hij. "Van wie heb je dat gehoord?" vraag ik en ik weet gewoon dat hij Cameron gaat zeggen "Hayes" zegt hij. Ik kijk hem verbaast aan "Hayes!? Wat heb je het gehoord van Hayes!?" zeg ik en ik kijk hem boos aan "ja wat is er erg aan dan?" vraagt hij. "Ik dacht eerder van iemand anders" zeg ik en ik loop de trap op naar boven en ik loop naar Hayes zijn kamer. "Hayes!" zeg ik en ik doe de deur open en ik zie Hayes en Amy boven op elkaar zitten (don't worry ze hadden allebei nog gewoon kleren aan ;). "Hayes waarom heb je het Nash vertelt?!" vraag ik boos aan hem hij gaat van Amy af en gaat rechtop het bed zitten. "Emma ik ben bezig" zegt hij en hij wijst naar de deur "boeit me vrij weinig" zeg ik boos en geiriteerd en ik hang tegen de deurpost aan. "Omdat Nash me maar door bleef vragen over jou en Cameron, over dat hij zeker wist dat jullie een koppel waren en dat hij dacht dat Cameron weer eens zijn handen niet thuis kan houden..." zegt hij "nou jij kan maar beter je handen thuis houden" onderbrak ik hem. Hij kijkt me vuil aan en gaat weer verder "Dus ik zei tegen Nash: Emma heeft niets met Cameron! Ze heeft iets met Kenny Holland! En toen liep ik bij hem weg" zegt hij met een zucht. "Ow okay, haha sorry dat ik jullie lastig val" zeg ik met een lach "dankje voor de info" zeg ik en ik loop naar buiten en ik doe de deur weer dicht. Ik zie dat Cameron buiten aan het roken is en Madison staat naast hem te roken, huh Madison heeft toch iets met Taylor? Dacht ik bij mezelf, ik begin negatief te denken over haar, wow wacht... Word ik nu jalloers? Voel ik dan toch iets voor Cam? Ondanks wat hij gedaan heeft? Ik weet het niet meer, ik loop naar mijn kamer en kijk op mijn mobiel.Als we avond gegeten hebben ga ik naar boven, pak mijn laptop en ga film kijken op Netflix. Eerst Mean Girls en halverwegen Pitch Perfect klopt er iemand op de deur "binnen" zeg ik en ik zet de film stop, ik zie dat het mijn vader is. "Emma?" vraagt hij "ja?" vraag ik "zou jij morgen met Skylynn naar de diertuinen willen gaan? Dat versterkt jullie zuster band" zegt hij met een glimlach. "Als jij het vervoer regelt, de kaartjes betaalt en me $20,00 cash meegeeft" zeg ik met een lach "dankje je bent een schat! Ja is goed, ga jij anders effe naar Skylynn vertellen dat jullie morgen naar de dierentuin gaan" zegt mijn vader en hij lacht "oke is goed pap" zeg ik en ik loop mijn kamer uit. Ik klop op Skylynns deur en loop haar kamer binnen "hey Sky" zeg ik "hoi Emma" zegt ze en ik zie dat ze met haar Barbie speelhuis speelt. "Skylynn heb je zin om morgen met mij naar de dierentuin te gaan?" vraag ik aan haar en ik loop naar haar toe en ga naast haar op de grond zitten. "Ja! Dan gaan we wel naar de dolfijnen!" zegt ze blij "dat is goed" zeg ik met een lach. Ze duwt een barbie in mijn handen "dit is Roxy" zegt ze en ze pakt haar barbie uit het huis en loopt er mee rond in het poppenhuis. "Roxy heb je ook zit in thee?" vraagt ze met een hoog stemmetje en ze schenkt met een mini theepot thee in het mini kopje. "Ow ja heel graag!" zeg ik met een hoog stemmetje en ik zet de barbie pop op een stoeltje neer. Ze geeft mee een kopje "hmm! Lekker! Weet je wat leuk is?" vraag ik "Nee wat?" vraagt ze "om te kietelen!" zeg ik en ik leg de barbie in het huis neer en ik begin Skylynn te kietelen. "HAHAHA Emma stop!" gilt ze en ze lacht "en dan vooral kleine meisje met blond haar! Want die..." zeg ik en ik stop met kietelen en Skylynn kijkt me lachend aan "lachen het hardst!" zeg ik en ik begin weer te kietelen en Sky begint weer te lachen. "Huh gaat alles goed hier?" vraagt Nash en hij loopt de kamer in. "Ja hoor. Skylynn vindt heel leuk hoor" zeg ik en ik glimlach naar Nash "nietes! Stop!" gilt ze en ze blijft lachen. "Wat zeg je Skylynn? Ik kan je niet horen" en Nash begint te lachen "stop!" zegt ze en ik stop met kietelen. Haar lach is zo schattig "ik heb een idee" zegt Nash met een lach en hij komt naast ons op de grond zitten, hij fluistert iets in Skylynns oor en zegt "3...2...1..." en ze beginnen me te kietelen. "HAHAHA stop! HAHAHA stop!" schreeuw ik. Maar ze kietelen gewoon door, ik lig op de grond van het lachen, maar ze stoppen niet met kietelen, Skylynn gaat op mijn buik zitten en kietelt me op mijn buik. Ik moet nog steeds lachen en Skylynn moet lachen, Nash begint ook m'n buik te kietelen. Ik wil mezelf verdedigen maar het lukt me niet. Ik zie Hayes de kamer binnen lopen "Hayes! HAHA Hayes help me! HAHA" zeg ik en ik zie Hayes op ons aflopen en hij begint Skylynn te kietelen en tilt haar van me af. "Wat is hier aan de hand?" vraagt Elisabeth en ze loopt de kamer "we versterken onze broeder, zusterband" zegt Nash tegen haar met een lach "Nash! Nash stop! Het is niet HAHAHA het is niet meer grappig!" zeg ik lacherig. "Nash" zegt Elisabeth en Nash stopt met kietelen. Ik zucht en zeg "dankje Elisabeth" en ze lacht vriendelijk naar mij.
Sorry guys, ik ben een beetje inspiratie loos :(
Ik hoop dat t volgende hoofdstuk beter wordt ;)
X Aurora.
JE LEEST
My brother's best friend
أدب الهواةEmma woont samen met haar moeder in Nederland. Als ze er achter komt dat haar zusje Skylynn Floyd is komt ze in een hele nieuwe wereld terecht vol romantiek en verwarring.