Mijn hart gaat super snel op en neer, ik sta dus nu al 30 minuten te wachten op het vliegveld van L.A. en ik heb Cameron nog steeds niet gezien of gevonden... Ik zucht en kijk weer op m'n horloge, nu al weer 31 minuten. Ik besluit om Cam te bellen, hij zal wel boos worden omdat het hem dan weer geld kost... Hij gaat over "hey met Cameron" zegt hij "hey Cam, met Emma, waar ben je?" vraag ik "hoe bedoel je?" vraagt hij "je zou me ophalen ... Op het vliegveld ... Al een half uur geleden" zeg ik. "Wat!? Ik dacht dat pas over een uur was!?" zegt hij "als ik nu weg ga ben ik er over 3 kwartier oke?" vraagt hij. "Drie kwartier!?" zeg ik en opeens voel ik twee armen om me heen. "Vind je het grappig of zo om me zo te laten schrikken!?" zeg ik en ik hang op, ik weet dat het Cam is "sorry, sorry sorry sorry het spijt me zo" die stem ... Dat is Cameron niet maar Kenny... Ik haal zijn armen van me af en kijk hem geschrokken aan "Kenny wat doe je hier!?" Vraag ik "ik wist dat je zou komen dus ik dacht ik zoek je effe op" zegt hij blij. "Ik snap t niet je was boos op me" zeg ik "ik miste je en ik wilde m'n excuses aanbieden" zegt hij lief. Ahh ik kan niet langer boos op hem zijn maar ik kan het Cameron niet aan doen om nu met Kenny rond te hangen... "Emma het spijt me echt heel erg" zegt hij smekend en hij gaat op z'n knieën zitten en iedereen kijk ons aan. "Als je me maar niet ten huwelijk gaat vragen..." Zeg ik, hij moet lachen iedereen maakt foto's van ons. "Please vergeef me..." Zegt hij en hij kijkt me smekend aan. "Ik vergeef je maar we zijn geen stelletje meer, gewoon vrienden" zeg ik. "Ja!!!" Zegt hij en springt op en geeft me een knuffel heel ongemakkelijk knuffel ik hem terug. Iedereen om ons heen begint te klappen. "Huh je was toch met Cam?" Zegt een meisje en ze komt op ons afgelopen "ik ben ook met Cam, Kenny en ik hadden ruzie maar we hennen het weer goed gemaakt dus we zijn gewoon vrienden" zeg ik. "Ahh oke" zegt ze opgelucht "hahaha laat me raden je bent fan van Kenny?" Zeg ik en ze schut hevig ja. "Ah wat schattig Kenny geef haar eens een zoen" zeg ik en Kenny kijkt me verbaast aan. Het meisje kijkt me blij aan "Cameron zou het wel gedaan hebben" zeg ik en ik pak haar mobiel en met tegen zin geeft Kenny z'n fan een zoen en ik film het. "Alsjeblieft" zeg ik en ik geef haar , haar mobiel terug. "OMG IK HEB MET KENNY HOLLAND GEZOEND!" Gilt ze in het rond. "Je bent echt super aardig mag ik met jullie op de foto?" Vraagt ze blij "tuurlijk!" Zeg ik en we maken een foto. Een beetje om Kenny te pesten want hij ergert zich er aan maar ik vind t alleen maar leuk. Ik krijg een massage van Cameron *hey ik ben er bijna maak je maar geen zorgen dan heb je geen last meer van Kenny xx* ik kijk over m'n schouder heen en zie dat Kenny mee keek... Oeps... Ik zie dat Kenny boos word "Kenny rustig" zeg ik "waarom nou weer Cameron!?" Zegt hij "omdat hij me een vliegticket heeft gegeven" Zeg ik en dan is hij stil. "Sorry ik had je een vliegticket moeten sturen" zegt hij en hij grijpt naar z'n nek. "Het geeft niet Kenny" zeg ik en ik lach naar hem. Ik open mijn twitter en zie een foto dat ik lach naar Kenny, die foto ik een paar seconde gemaakt. "Serieus!? Moeten jullie alles online zetten!?" Zeg ik en ik draai me naar z'n fans toe. Ze kijken me geschrokken aan en lopen weg. Dan komt Cameron aan gerent "Emma!" Zegt hij "Cam!" Zeg ik en ik ren naar hem toe en ik geef hem een knuffel. "Ik heb je gemist" zegt hij "ik jou ook" zeg ik. Hij laat me los en doet een arm om me heen en kijkt Kenny vies aan en pakt mijn koffer en we lopen weg. "Ik was anders wel op tijd en raad eens ze is m'n vriendinnetje niet eens!" schreeuwt Kenny Cameron nog na. Cameron is boos en draait zich om "Cameron nee niet doen!" Zeg ik maar hij loopt naar Kenny toe en pakt hem bij z'n strot "jij moet je bek houden Holland of het word nog eens je dood!" Zegt hij en hij laat hem los en loopt weer naar me toe "kom we gaan" zegt hij en hij doet een arm om me heen en we lopen door. Ik draai me om naar Kenny maar Cameron zegt "waag het om nu nog naar hem te kijken" en ik kijk vooruit en we lopen naar z'n auto.
JE LEEST
My brother's best friend
FanfictionEmma woont samen met haar moeder in Nederland. Als ze er achter komt dat haar zusje Skylynn Floyd is komt ze in een hele nieuwe wereld terecht vol romantiek en verwarring.