Part 13

917 41 5
                                    


We lopen met z'n 3 lachend de starbucks uit. "Omg ik hou echt van Starbucks" zeg ik, als ik Nash samen met Maggie hand in hand zie lopen stop ik met lachen en kijk ze aan. "Is dat..." zeg ik met open mond "Nash en Maggie" zegt Mel, en we kijken met z'n 3 hun aan. "Guys, ik moet wat bekennen" zegt Sofia en ze wordt rood "wat?" vraag ik "ik vind Carter leuk" zegt ze. "Ahw cute! Asiankoppel!" zeg ik "super leuk!" zegt Melanie. We kijken naar Nash en Maggie, ik pak mijn mobiel en maak een paar foto's van ze, ook op het moment dat ze zoenen. "Waarom doe je dat?" vraagt Melanie "zo kan ik Nash chanteren als het nodig is, en Hayes moet nog een aantal foto's voor mij verwijderen" zeg ik met een lach. "Ik heb een idee!" zegt Melanie en ze pakt haar mobiel en belt Carter "hey Carter! Wat doe je nu?" vraagt ze aan hem en ze zet hem op de luidspreker "eigenlijk niets hoezo?" vraagt hij, ik schut nee naar haar, ze lacht naar mij en vraagt "heb je zin om naar de stad te komen, beetje rond hangen enzo?" vraagt ze "ja is goed, ik kom er nu aan, waar ben je?" vraagt hij "bij het pleintje van de starbucks " zegt ze. "Okay is goed ik kom er aan, tot zo Mel" zegt hij en hij hangt op. "Kutwijf dat kan je niet maken!" zeg ik. "Oeps te laat" zegt ze gemeen met een lach en ze loopt weg. Samen met Sofia loop ik achter haar aan. Oke wat ik doe is gemeen maar wat Mel doet kan echt niet... Even later zien we Taylor en Maddison samen eten in een restaurantje."ik kan het echt niet meer volgen, heeft ze nou iets met Cam of met Taylor!?" Vraag ik geirriteerd "iets met Taylor why?" Vraagt Mel "nee gewoon" zeg ik. We lopen verder door de stad. Ik hoor twee mensen schreeuwen, ik loop op het geluid af en loop weg bij Mel en Sofia. "En weetje wat het leuke eraan is? Wat we het al gedaan hebben!" Ik om het hoekje en ik zie Kenny schreeuwen naar Cameron. Kenny staat met zijn rug naar mij toe. "HAHAH in je dromen! Want als jij Emma ook maar een vinger aan raakt dan ben jij er geweest!" Hoor ik Cam zeggen. "Wacht maar, op een moment dat ze het heel zwaar krijgt laat ik haar vallen! En wie lacht er dan het laatst! HAHAHAHA!" Zegt Kenny ik sla mijn handen voor mijn mond, en er rolt een traan over mijn gezicht. Waarom was ik zo stom? Waarom kon ik nou niet gewoon voor Cameron kiezen? Waarom moest ik zo moeilijk doen en voor Kenny kiezen? Want nu heeft hij alweer gelogen! "Als je het waagt!" Schreeuwt Cameron naar hem "dan wat? Ow jij wilt zeggen dat je wel een goed vriendje bent voor haar? Nou onder tussen neuk je er oplos met Madison! En weet je wat het leuke er aan is, dat Taylor haar vriendje is! Dus wat jij doet is 10x zo erg als wat ik doe" Zegt Kenny gemeen. Ik moet huilen en ik leun tegen de muur aan en ga langzaam op de grond zitten. Ik hoor Kenny weg lopen "JIJ KOMEN HIER MET MIJ PRATEN IK BEN NOG NIET KLAAR MET JOU!" Schreeuw Cameron naar hem en Kenny loopt lachend weg. Ik begin te huilen en verberg mijn hoofd in mijn handen. Ik hoor Cam in mijn richting lopen "Emma!?" Zegt hij "ga weg ik heb alles gehoord!" Zeg ik, Cameron wilt me een knuffel geven maar ik duw hem weg. "Ow gaan we het zo spelen? Nou dan mag jij mij effe vertellen waarom je met Kenny geneukt heb!" Zegt hij "ik vertrouwde hem. Ik was zo stom ik vertrouwde hem!" Zeg ik met tranen in mijn ogen. "Ow Emma! Ik zei toch dat Kenny niet te vertrouwen was" zegt Cam en hij gaat naast mij op de grond zitten. "Nou moet je niet schijnheilig gaan doen, want jij neukt er anders ook op los met Madison!" Zeg ik tegen hem. "Wow rustig" zegt Cam, vervolgends komen Melanie en Sofia aan lopen. "Wow wat is er gebeurd?" Zegt Mel als ze mij ziet huilen "vertel maar tegen je broer dat ik ALLES gehoord heb maar dan ook echt ALLES! En dat hij gelijk even mijn nummer uit zijn mobiel mag verwijderen want ik wil geen contact meer met hem!" Schreeuw ik en ik sta op en zeg "Cam kom we gaan naar huis!" En Cameron loopt achter mij aan mee naar huis. "Weet je zeker dat je het uit wilt maken?" Vraagt Cam aan mij "heel zeker" zeg ik en we lopen terug naar huis. Eenmaal thuis aangekomen ga ik op mijn bed zitten en Netflix kijken op mijn laptop. Ik haat mijn leven!

OMG I LOVE U GUYS 1.08 K 🎉🎊
Btw ik kon het niet laten dat: jij komen hier met mij praten
HAHAHAH sorry :$
-xxx- Aurora

My brother's best friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu