Part 16

1.1K 41 4
                                    

Ik zie dat Kenny voor het raam staat, als ik de deur dicht doe draait hij zich om. Als hij mij ziet loopt hij op me af "je bent wakker!" zegt hij blij. "Ja, en ik herinner me ook weer wat er gebeurd is..." zeg ik en ik kijk naar beneden. Kenny zucht "Kenny het spijt me zo, ik had nooit zo boos mogen reageren, het is allemaal mijn schuld" zeg ik. Hij gaat op de rand van z'n bed zitten en ik rijd mezelf er naar toe. "Als je me niet wilt vergeven begrijp ik dat best Kenny" zeg ik. "Nee het jou schuld niet en ik vergeef het je, jij bent tenslotte de gene die zojuist is ontwaakt uit haar coma" zegt Kenny en ik moet lachen. "Het is allemaal Cameron zijn schuld!" zegt Kenny boos "wat? Waarom?" vraag ik. "Omdat Cameron me heeft op lopen fokken en hij had gevraagd of ik naar de stad wilde komen" zegt Kenny. "Op lopen fokken? Het klonk net alsof je me gebruikt heb om Cam te pesten" zeg ik en ik kijk naar de grond. "Wow Emma dat is helemaal niet waar!" zegt Kenny en hij komt naar me toe lopen en hij pakt mijn kin vast en doet hem omhoog zodat ik recht in zijn mooie ogen kijk. Ik zeg niets en ik blijf hem aan kijken "Cameron heeft me uit mijn coma gehaald" zeg ik "hoe?" vraagt hij. Ik slik en zeg "hij heeft me gezoend" en er rolt een traan over mijn gezicht. "Verdomme! Cameron!" schreeuwt hij. "Sorry" zeg ik "het is jou schuld niet" zegt Kenny en aait me over mijn wang. "Toch wel, ik heb hem terug gezoend" zeg ik zachtjes. "JE HEBT WAT!?" schreeuwt Kenny door het ziekenhuis heen, dan komt er een zuster binnen. "Daar ben je!?" zegt ze tegen mij en ze rolt me de kamer uit "KENNY HET SPIJT ME" schreeuw ik nog naar hem maar ik zie dat hij tegen het ziekenhuisbed aantrapt "FACK" schreeuwt hij erachter aan. Ik heb het verkloot, ik heb het echt verkloot...

Een dag later mag ik naar huis, Kenny mocht gister avond al naar huis. Vandaag is mijn laatste dag hier, morgen moet ik weer terug naar Nederland, maar mijn vader zegt dat ik weer mag komen in de kerstvakantie. Tot die tijd moet ik weer naar mijn moeder, ik wil er niet aan denken. "Wat ga je eigenlijk doen nu je, je examen hebt gehaald?" vraagt hij aan mij. "Ik wil Hoofdagent worden MBO niveau 4 op ROC A12" zeg ik "ahh bij de politie!" zegt mijn vader "ja kan ik altijd nog in Amerika werken" zeg ik. "HAHA zie eerst maar eens je diploma te halen" zegt mijn vader lachend. Ik loop naar boven en pak mijn spullen in, dan staat Hayes voor de deur. "Ik ga je missen" zegt hij "ik ga jou ook missen Hayes" zeg ik en ik geef hem een knuffel. "Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat er Magcon tour komt in Europa!" zegt hij blij "HAHA dat is heel lief van je Hayes" zeg ik lachend en ik begin weer in te pakken. "Het is leuker dan ik dacht" zegt Hayes "wat?" vraag ik "om een oudere zus te hebben" zeg hij. "Altijd toch?" zeg ik "nou..." zegt Hayes met een grijns op zijn gezicht. Trouwens Hayes moet nog wat foto's van mij en Cam verwijderen! "Hayes! Wil je die foto van mij met Cam verwijderen?" vraag ik met een big smile "wat krijg ik er voor?" zegt hij "foto's van Maggie en Nash" zeg ik en hij kijkt me verbaast aan. Ik zoek het op, op mijn iPhone en laat ze aan Hayes zien hij kijkt er verbaast naar. "Deal!" zegt hij en ik verwijder op zijn iPhone de foto's van mij en Cam en stuur die van Maggie en Nash naar hem toe. "Dankje!" zeg ik blij "geen probleem HAHAHA" zegt Hayes met een gemene lach, ik moet ervan lachen. Hayes gaat weer weg en als ik klaar ben met inpakken komt Cameron mijn kamer binnen "als ik je een vliegticket opstuur naar LA kom je dan langs?" vraagt hij aan mij "LA? Ja!" zeg ik blij, Cam lacht naar me. "Cam ik heb Kenny verteld dat je me wakker hebt gezoend en dat ik je heb terug gezoend, dus nu is het zeg maar uit tussen ons" zeg ik. "Echt!? Dat is geweldig! ... Uhm ik bedoel sorry wat erg!" zegt hij blij en hij komt naast me op bed zitten, ik moet lachen. "Ik vond het echt heel gezellig met jou deze vakantie" zeg ik met een lach. "Als je nou naar LA komt, dan beginnen we opnieuw en laten we Kenny achter ons" zegt Cameron met een lach "deal" zeg ik en ik lach en ik geef hem een knuffel en dan gaat Cameron weer weg. Daarna komt Nash binnen "Hey sis" zegt hij "hey bro" zeg ik en ik lach naar hem. "Je moet wel weer snel langs komen he" zegt hij "haha ja is goed" zeg ik "okay mooi" zegt hij en hij geeft me een knuffel. Dat is wel een van de dingen die ik ga missen, een grote broer... Hopelijk ontmoet ik Will de volgende keer. Dan gaat Nash weer weg en dan komt Skylynn huilend binnen. "Ah Sky wat is er?" vraag ik "je mag niet weg" zegt ze verdrietig "waarom niet?" vraag ik "omdat jij mijn grote zus bent" zegt ze en ze geeft me een knuffel. "Awh ik kom snel weer eens langs Sky" zeg ik "ik ga je missen" zegt ze "ik ga jou ook missen Sky" zeg ik "wil je met mijn barbies spelen?" vraagt ze en ik knik en ik speel samen met haar en haar barbies.

De volgende dag loop ik met mijn koffer door het vliegveld, als ik mijn koffer gedumpt heb loop ik richting de beveiliging, dan neem ik afscheid van iedereen. "Ik jullie missen" zeg ik en ik zwaai naar ze "Emma wacht!" schreeuwt Cameron en ik draai me om en Cameron komt op me afgerend en geeft me een zoen. Best awkward als iedereen zo kijkt :$ "ik kon je niet laten gaan zonder een afscheidskus" zegt hij met een lach. "Dankje Cam" zeg ik en ik lach terug en daarna ga ik door de beveiliging.

GUYS DON'T WORRY THIS IS NOT THE END!!! 😱
Ik ga gewoon verder schrijven in dit boek!
-xxx- Aurora

My brother's best friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu