Part 26

517 26 10
                                    

Ik zucht, daar zit ik dan, in het klas lokaal met m'n nieuwe klasgenoten op HighSchool. Hayes zit een klas lager ik zit helaas met Kenny in de klas. Ja. Kenny, Kenny Holland die lul van een jongen... Toch? Naja. Ik loop de klas binnen en ik ga zitten op een lege plek en Kenny komt naast me zitten, leuk. "Kijk eens wie we daar hebben: Emma" zegt hij met een grijns "wat moet je Holland?" Zeg ik "oeh" zeggen Sammy en Nate. "Ja wat nou oeh" zeg ik "wajo ongesteld ofzo?" zegt Taylor en hij lacht "nee jij misschien?" vraag ik. "Uhm nee...?" Zegt Taylor "nou hou je bek dan gewoon dicht" zeg ik en ik kijk weg uit het raam. UGH IK HEB ECHT GEEN ZIN IN SCHOOL! Herkenbaar?:) "Guys shut up and go" zegt Maggie en de jongens gaan weg en Maggie gaat naast me zitten. THANK GOD. "En beetje zin in school?" Vraagt ze met een lach "niet echt" zeg ik. Ze moet lachen en de leraar start de les. "Klas ik wil jullie voorstellen aan jullie nieuwe klasgenoten: Emma. Kom maar even naar voren" zegt hij , oh god nee toch... Ik sta op en loop naar voren, ik voel 28 paar ogen op me branden en ik sta voor de klas en iedereen kijkt me aan. Ik sta daar en er gebeurd niets... Awkward... "Vertel maar wat over jezelf" zegt de leraar na een tijd "uhm ik ben Emma en ik ben 16 en ik kom uit Holland. Ik woon nu bij m'n vader en stiefmoeder en m'n 3 stiefbroers en stiefzusje" zeg ik. "Oké waar ben je goed in?" Vraagt de leraar door. "OH IK WEET WEL WAAR ZE GOED IN IS!" Schreeuwt Kenny door de klas en hoe doet een paar keer achter elkaar de bodyroll en iedereen lacht. Ohmy... Deed hij dat nou echt. "Ja maar laten we zeggen dat Cameron het wel een 10x beter kan dan jij dus jij moet effe je bek houden" zeg ik en ik zet een nep lach op. "Oh en trouwens steek je dick maar lekker in Suzan dan kut waar daar maak je die slet van je ook mee blij" zeg ik, kut dit had ik beter niet moeten zeggen... Naja is het er in ieder geval uit. "EMMA, KENNY NAAR DE DIRECTEUR NU! DIT GEDRAAG TOLEREER IK NIET IN M'N LES" zegt de leraar en ik rol met m'n ogen en ik pak m'n boeken en ik loop het lokaal uit. Kenny en ik lopen zonder wat te zeggen naar het kantoortje van de directeur. We wachten en we zitten zover mogelijk uit mekaar. Ik zit op m'n mobiel en ik kijk SnapChat. Dan zie ik Kenny z'n snap en ik open hem het is een foto van me op m'n Phone waar bij staat: *met m'n bae wachten bij psbl*. Ik lach "wat?" Zegt Kenny "bae?" Zeg ik en ik lach "dus jij kijkt m'n Snap" zegt Kenny met een grijns. "Shut up pls" zeg ik met een lach. Vlak daarna worden we binnen geroepen en krijgen we een lang preek van de directeur, uhwl hij heeft oorbaar bah, ik kon niet stoppen met kijken echt vies. "DIT GEDRAG TOLEREER IK NIET OP MIJN SCHOOL. NIET VAN JOU EMMA EN OOK EN HELEMAAL NIET VAN JOU KENNY" schreeuwt hij. "Het was mijn schuld" zegt Kenny, ik kijk hem verbaast aan, wacht wat...? "Wat?" Zegt hij "ja het is mijn schuld, Emma staat der buiten" zegt Kenny. Waarom doet hij dit...? Vlak daarna kreeg ik te horen dat ik de rest van de dag geschorst was en Kenny 3 dagen. Leuk. Ik pak m'n tas en ik loop het kantoortje uit, op weg naar m'n kluisje. Kenny volgt me, ik doe m'n kluisje open en ik dump er m'n spullen in, ik stuur een berichtje in de groupschat met iedereen van de skatebaan dat ik en Kenny geschorst zijn.
Hayes: HAHAHAHAHA SUKKEL HOE KRIJG JE DAT HET EERSTE LESUUR VOOR MEKAAR?
"Uhm Emma?" Ik kijk omhoog en ik Helin voor me staan. "Hey! Wat doe jij nou hier?" Vraag ik verbaast "ik heb vakantie dus ik dacht, laat ik eens Hayes opzoeken" zegt ze. "Wacht" zeg ik en ik maak een selfie met haar en ik stuur hem naar Hayes en ik zet er onder: HAHA. Wie lacht er op het laatst? 😈. Even later kijk ik een berichtje van Madison in de groupschat.
Madison: Hayes wtf doe je?
Aaron: Hayes heb je haast ofzo?
Ik weet dat Amy in de groep zit dus ik zeg: nee z'n bae wacht hier op hem.
En gelijk spamt Amy de chat vol. Nadat Helin Hayes ging zoeken dumpte ik m'n boeken in m'n locker. Ik laat een boek vallen en ik wil hem oppakken maar ik zie dat Kenny hem ook pakt. Ik kijk hem aan en hij mij, wow hij is opeens wel heel erg close...

SORRY MAAR KLEIN STUKJE 🐵🙈🙉🙊. BUT HEY! What about Kenny and Emma? 😏. LET ME KNOW! Ik hou echt van jullie comments 💖😘

-xxx- Aurora

My brother's best friendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu