17. Rész

295 20 4
                                    

Taehyung :

Az a faszfej nyerésre áll. Az összes golyóját eltette már csak a fehéret kell a bal sarokba. Paige homlokán izzadságcseppek göngyöződnek amikor próbálja eltenni az utolsó megmaradt golyóját. Kook befeszülve figyelte a történéseket. Sikerült Paignek.

Eltette az utolsó golyóját , még mindig ő jön. Jobb sarokba kell belőnie a fehéret. SIKERÜLT NEKI.

Jay meglepetten túrt bele szőke tincseibe és elhajította a dákót. Nem bírja elviselni a vereséget.

-Egy nő még sosem győzött le. -hörpintette le italát.

-Sokat kocsmáztam. -vont vallat Martinez.

Most Mino játszik egy kört Kangjoonal.
A játék közebén Dae felkiállt.

-Ne fogdoss már te beteg állat. -próbál kiszabadulni Sunho markából. Martinez megindul az idős férfihez és lerángassa róla barátnőjét.

-Talán te akarsz az ölembe jönni cicus? -villant egy eszelős vigyort.
Paige ökle hamar betalál a pasas arcába akinek vér kezd szivárogni az orrából.

-Hülye picsa! -áll fel Sunho és megragadja Martinez haját. A lány egy jól irányzott mozdulattal beletérdel az ágyékába a csávo pedig fájdalmában a földön terül el.

-Na ez hogy tetszik seggfej? vas a morir! -ül rá a férfi csípőjére és ököllel ütni kezdi  az arcát. Mosolyogva figyelem a történéseket. A pasasnak esélye sem volt , csak párszor tudott behúzni Paigenek.

-Te kis geci rohadék seggfej , most megkapod rohadék. Nesze neked! Az a legnagyobb hibád , hogy megtanultál levegőt venni te féreg! -ütötte szüntelenül a már elájult fickót. Most jön az , hogy közbeavatkozok és leszedem Martinezt a csávóról.

-Engedj el , had üssem meg még párszor megérdemli! -ficánkolt kezemben. Leültettem őt a székbe és szúrós szemekkel néztem rá.

-Maradj itt. -utasítom.

-Szar helyett most őt lapátolják fel a földről. -beszél még mindig az elájult emberhez.

-Érdekes fordulat. -jön oda elégedett vigyorral Jay.  -Nekem is eltorzítottad volna az arcom ha én nyerek? -kérdezi önteltséggel csöpögő hangon.

-Valószínűleg. -forgatta meg szemét Martinez.

------------------------------

-Ez fáj. -jajdult fel Martinez miközben az arcán lévő sebet láttam el.

-Minek kellett neked ketrecharcosat játszanod. -mosolyodtam el.

-Inkább hagytam volna , hogy letapizza Daet? -horkant fel.

-Nem mondom , hogy nem érdemelte volna meg. -ragasztottam le az arcán éktelenkedő piros csíkot amit a pasas a pecsétgyűrűjével hagyott ott.

-Akkor én most távoztam. -áll fel.

-Nem alszol itt ? -vonom kérdőre mivel így volt megbeszélve. 

-Inkább nem. -hajol meg és elsétál.

------------------------------

-Hogyan hívhatnám el egy randira? -tanakodtam Namjonnal.

-Nem vagy az esete. -jelenti ki én pedig jóízűen felnevetek.

-Én kinek nem vagyok az esete? -túrok bele hajamba.

-Nem úgy értem. Paige  a törődő , kedves , megbízható férfiakra bukik. Ha tényleg komolyan gondolnád vele nem rángatnád bele ebbe az egészbe. Hagyd békkén ha nem akarsz tőle semmit.

Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: Jan 25, 2021 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

Marionett doll ♧TAEHYUNG FF♧Место, где живут истории. Откройте их для себя