11. Rész

191 14 0
                                    

Paige

Lecaflattunk a lépcsőn majd megvártam hogy a ficsúr menjen előre mivel nem tudom a konyha felé vezető utat. Nem telt sok időbe és egy tágas nyitott konyhával találkoztam szemben , fehér márvány volt az egész valamint a szoba másik felében volt a nappali is ahol Jimin és Jhope videójátékoztak , a konyha résznél pedig Jin főzött Nam pedig teázgatott.  Egy köszönés kiséretében leültem Nam mellé.

-Jobban vagy már? -néz rám aggodalmasan.

-Kibaszott szarul vagyok , de egy kávé és egy cigi jól esne most. -Jin azonnal sürgölődni kezd és párc perc múlva átnyújtja a gőzölgő kávét. Mivel cigi híján vagyok odavakkantok eggyet a koton bűvésznek.

-Hej kindertojdli van egy cigid?

-Várj egy percet Zümi lealázom még Jimin aztán elmehetünk füstölni , lehet hogy másfajta cigit is a szádba rakok. -nyomkodja a kontrollert rám se nézve.

-Te aztán nagyon megtanultál oltogatni bugyi huszárkám. Megfontolom hogy odaadom a számod a legribibb leglevakarhatatlanabb prosti barinőmnek aztán hagylak sorsodra amikor akaratod ellenére szekszuálja a szádat. -szürcsölök kávémból egy nagyot egy diadalittas mosoly kiséretében. A kis takonypóc lehajítja a kontrollert a kanapéra és int hogy kövessem őt a teraszra én pedig nem mélázok sokat , követem őt a bögrével a kezemben.

Leteszem az ablakpárkányra a kávémat Kook pedig a kezembe nyomja a cigit.

-Na és kivel vesztette el őméltósága legféltetted kincsét? -utalok szüzességére ő pedig egy sunyi vigyor kiséretében meg gyújtsa a bűzrudát majd az enyémet is.

-Shin Yenaval. -jelenti ki és idáig érzem hogy dagad a mája a büszkeségtől. Most jól pofán vágnám de akkor oda lenne a reggeli traccsparti úgyhogy elvetem nem is olyan ördögi tervemet.

-Nemá' az a lány megtestesíti az élő nemi betegséget! Magában hordoz mindenféle bacit fujj. Mindenkinek megvolt már Kook még a stréber Jaewonnak is! -háborodok fel és nem tudom leplezni csalódottságom és belekortyolok italomba amitől elfintorodok mivel Jin feketén csinálta.

-Jó elismerem undi volt ráadásul egyáltalán nem volt szűk de jobb mint a semmi. -bólintok egyet majd beleszívok a cigibe , lent tartom és kifújom.

Lehörpintem a maradék kávémat majd eltaposva cigimet indulnék be de meghallok olyasvalamit ami érdekes lehet számomra ezért hozzápréselődök a falhoz és hallgatózni kezdek.

-Mi mást tudtatok meg? -csendül fel Taehyung rideg mély hangja.

-A csapos srácnak megtetszett Martinez és így akart bejutni a bugyijába. -ecsetelte Jhope meg nem történt erőszakolásomat.

-Hagyjátok egyenlőre életben. Majd meglátogatom az este folyamán. -nyomja meg a szavakat Tae én pedig lefagyok. Mi a franc történik itt? Azt tudtam , hogy Taehyung mindenkit a markában tart és az alvilági kereskedelemben is jócskán benne van a keze de hogy a fiúk hogy szálhattak bele ebbe az egészbe az nekem magas... Ráadásul biztos vagyok benne , hogy kínozta a csávót is aki bedrogozott. Azt még elnéztem volna ha bemosott volna neki kettőt aztán kiadta volna útját de tutira ki fogja őt csinálni. Biztos vagyok ebben. Taehyung nem kispályás de ez már túlzás a javából én pedig nem akarok benne lenni az ügyeiben ezért is fogok most innen elhúzni.

Egy nagy levegő vétel után mosolyt erőltettem az arcomra és kibújtam a fal takarásából.

-Nekem most mennem kell egy ismerősömnek meghalt a hörcsöge és most temetésre megyek. -hazudtam minden jelen lévőnek mivel az egész bagázs az asztal körül tornyosult.

-Reggelire sem maradsz? -kérdezte Jimin lebiggyesztett ajkakkal.

-Nem , sietnem kell. -vettem el a táskám az egyik székről amit korábban raktam oda és megöleltem a fiúkat , persze Tae kivételével és egyszerűen kitipegtem.

És most a táskámat kutarom fel a mobilomat keresve hogy hívhassal végre egy kurva taxit.

-Elvigyelek? -jött az ismerősen mély hang a hátam mögül.

-Nem szükséges , hívok taxit. -mondtam de mire megtaláltam a telóm ő már kiparkolt a garázsból.

Marionett doll ♧TAEHYUNG FF♧Donde viven las historias. Descúbrelo ahora