Paige
Mikor már hallottam, hogy végzett a két jó madár a digi dugival berohantam a mosdóba mert semmi kedvem nem volt mégegyszer hallgatni ahogy Kook leéget. Sajnos ez így megy. Futok a multam elől.
10 perc után kinéztem és mikor már láttam hogy Dae a recepciónál ülve a haját igazgatja én is kitaperoltam hozzá.-Hallod ez a csávó eszméletlen. Kivett a kabátjából egy kurva bilincset majd az ágyhoz kötözött...
-És addig kefélt amíg már a nevedet se tudtad. - fejeztem be a mondatát.
-Pontosan! - csettintett. - És te ráadásul ismered. Paige drágám kérlek add meg a számát. - rimánkodott.
-Csak ha veszel nekem két doboz mézet. -üzleteltem.
-Szóval tényleg igaz... Jólvan veszek neked. -forgatja meg a szemét drámaian.
A tartalmas eszmecserénket a főnökünk Ezekiel zavarta meg. Ezekiel érted?! Mintha csak a bibliából húzták volna ki... Ráadásul kegyetlenül nyomul rám, és ha összejönnék vele anyám még örülne is a biblia nevű csávómnak. Kész vicc.
-Martinez drágám, egyetlen virágszálam mára bezárunk 10 perc mulva add le a pénzt megszámolva. - kacsint sármosan. Tényleg nem lenne semmi baj ezzel a pasassal és ha akartam volna már rég az irodájában játszottunk volna egy kicsit és nem kellene minden hónapban kifizetnem azt a retkes prémiumot pornhubra de túl nyomulós és arrogáns nekem pedig nagyon nincs kedvem a "kicsi" egóját növelni.
Ahogy kérte leadtam neki a pénzt majd visszaültem a pult mögé megvárni még a barátnőm átöltözik. Ezt a kis nyugalmamat is a furcsa de annál sármosabb figura zavarta meg aki úgy jött oda hozzám mintha csak az övé lenne a hely. Méregdrága öltönye volt amin a gucci felirat díszelgett, szürkés haja jól volt beállítva és a modelleket megszégyenítő arcáról ne is beszéljünk.
Leállt elém és pár pillanatig csak kihívóan nézett mandula vágású szemeivel majd szólásra nyitotta száját.-Ezekielhez jöttem. - mondta kimért mély tónusú hangon amitől megborzongtam és egy pillanatra el is felejtettem hogy kell beszélni.
-Máris. - nyögtem ki nehezen és megkerültem a pultot majd ismét a főnököm irodájához mentem. Tudtam hogy ezt az embert nem küldhetem csak úgy Ezekielhez, túlságosan nagy befolyású fickó lehet ez.
-Valami fura ember van itt. Téged keres. - próbáltam őt sürgetni.
Miután a főnököm kivonult ehhez az emberhez mintha némi félelmet éreztem volna rajta. Elvonultak a sarokban lévő asztalhoz és beszélgetni kezdtek. Nem úgy mint két barát. Inkább mint főnök a helyettesével, és szerintem ti is meg tudjátok saccolni ebbem a helyzetben ki tűnt főnöknek. A barátnőm pont ezt az időt választotta arra, hogy kitipegjen én pedig gyorsan leültettem őt magam mellé és egy "fogd be most a pofád" után tovább hallgattóztam.
YOU ARE READING
Marionett doll ♧TAEHYUNG FF♧
FanfictionMr. Kim - Minden eggyes kibaszott ember a lábaim előtt hever. Úgy irányíthatom őket akár csak a Marionett bábukat. Még a seggem is kitörölnék kivéve egy embert. Egy lányt. Aki velem eggyütt fogja térdre kényszeríteni az embereket. Ki fogja őt megmen...