Paige
Azalatt a pár nap alatt mielőtt még elérkezett volna a szombat kurva sokat melóztam. Anyámnak. Megkapálgattam a kertecskéjét, főztem, kitakarítottam az egész lakást, néha átjártunk a szomszéd nénihez aki feljelentett, teázgatni és Esmeralda maratonokat nyomtunk le ami eleinte nem jött be de aztán egyre jobban kezdett érdekelni a folytatása és úgy éreztem magam mint egy kisnyugdíjas akinek semmit nem kell csinálnia egész nap csak a tévét lesni meg hülye teleshop-okból vásárolni túlhipe-olt cuccokat horribilis árakért.
Felvettem a feszülős alul csőfazonú farmeromat ami alig jött fel rám, mivel lehet fel szedtem egy-két kilót. Najó sok kilót. De még most sem mondanám magam molettnek. Na mindegy. A lényeg hogy felkaptam még egy garbós hosszúujjú felsőt és megfelelőlnek találtam magam a "bulihoz".
Fogtam gyorban egy taxit és bediktáltam a sofőrnek a helyet. Mikor már majdnem odaértünk éreztem, hogy szivem hevesebben kezd el kalapálni.
Szó szerint el állt a lélegzetem amikor megálltunk a célállomáson. Én nem így emlékszem erre a helyre... Nagyon nem...
A romos kisház helyett egy 2 emelet magas luxus ház áll.Az óriási ablakokon átt láttam a már bent partizó hullarészeg embereket.
Nagyon nem tetszik ez nekem...
Remegő kézzel kihalásztam a táskámból a pénzt majd átnyújtottam a sofőrnek majd kiszálltam.
Biztos, hogy jó helyre jöttém?Összeszedtem minden bátorságom és az ajtóhoz sétáltam. Egy magas feketeöltönyös pasas állt a fa lap előtt napszemüvegben és amint meglátott felcsúsztatta szemüvegét kopasz fejére majd elővett egy füzetet és tollat.
-Nevet. - mondta ridegen. Mi ez valami VIP klubb vagy mi?
-Paige Martinez. -bólintottam, mire ő firkantott valamit és felnézett rám. Remélem Nam nem felejtett el...
-Fáradjon beljebb. - nyitotta ki végre a kurva ajtót előttem és egy erőltetett mosoly kiséretében beléptem.
Eddig sehol nem látok ismerős arcot ezért kicsit feszengve, izzadó tenyérrel megyek el a bárpultig ahova feltornázom magam a magas székbe és kikérem a legerősebb kevert koktélt.
Miután elkészült felkaptam és elindultam az udvarra ahol már annál is ismerősebb arcok fogadtak.
Az udvar túlsó végén foglalt helyet egy fa lábakon álló nagy sátor ami alatt volt pár kerti fotel valamint kanapé előtte pedig egy üveg dohányzóasztal. Eddig nem is lenne semmi gond ha nem a 6 régi cimborám ülne ott és a ficsúr. Észre sem vesznek csak isznak és bagóznak, néhányuk pedig épp nyálcserét visz végbe egy vakolat csajjal az ölükben. Jó de ez is kit érdekel? Várjunk csak... Basszus enegem! Mivel a ribanc legjobb barátnőm ül a kindertojás Kooksie ölében!
Nagy nézelődésemből az szakít meg hogy valaki nekemjött és kilöttyen egy kis koktélom.-Mi bajod van baromarcú? - fardulok meg és szembe találom magam egy öltönyös jóképűvel.
-Nyugi kislány, véletlen volt. - nevet fel játékosan.
-Azt hittem már kekeckedni akarsz. - húzom fel a szemöldököm.
-Bunyózni akarsz vagy mi? - löki le magáról a csajt és közelebb lép hozzám miközben megigazítja nyakkendőjét.
-Felőlem mehet. - húzom gúnyos vigyorra a szám.
-Kezdj te akkor. - forgassa meg a szemét cinikusan. Még nem tudja kivel kezdett ki...
Állok pár másodperig majd amikor nem számít rá behúzok neki ököllel a szeme alá majd egyből kicsavarom a kezét és a hátához hogy ne tudjon védekezni és vesén térdelem amitől összecsuklik és most a golyóit is összetörném mint egy diót de valaki hátulról lefog a derekamnál és még mozdulni se tudok. Fasza... Itt is kivágtam a balhét.
-Vigyétek el Lucast! - jön az ismerősen csengő mély hang a bal oldalamról mire odafordítom a fejem a ficsúrt láttam meg aki láthatóan jól szórakozik. A tömeg ami körénk gyűlt tátott szájjal figyelte a történéseket.
-Nyugalom Zümi. -suttogja a fülembe Kook aki mostmár elengedett. Leporoltam magam és diadalittasan elmosolyodtam.
-Ülljünk le. - fogja meg a csuklóm és vezet oda ahol pár perccel ezelőtt még ő üldögélt a többiekkel.
-Ez volt aztán a kecses belépő. -nevet fel Jimin.
-Tudom. - dobom hátra a hajam kurvásan majd lehuppanok Hobi és Jimin közé.
Nem kellett sokáig várnom megérkezett hozzánk a ficsúr, Kook és Dae is.
-Csajszi te meg hogy a fenébe kerülsz ide a barátaimhoz? - jön oda elém barátnőm és mondatára kicsit felmegy bennem a pumpa. Ismét.
-Mi az hogy a te barátaid? - kacagok fel.
-Összehaverkodtam velük Kook-on keresztül, várj csak bemutatom őket! -erre felpattanok és szikrázó tekintettel nézek a szemébe.
-Jobban ismerem őket mint bárki más úgyhogy nemkell.
-Tessék? - rebegteti meg a pilláit.
-Régi cimbik vagyunk. -vonok vállat.
-A főnökkel is? - suttogja a fülembe.
-Milyen főnök? -ülök vissza ő pedig kifúrja Jimint a helyéről és mellém ül.
-Kim Taehyung. -bök az ujjávval a ficsúrra aki Nam-al beszélget kicsit messzebb tőlünk.
-Dae te hülye vagy? Hogy lehetnék vele barát ha fegyvert fogtam rá még a csehóban? -mondom kicsivel hangosabban és ekkor mindenki ránk néz.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Marionett doll ♧TAEHYUNG FF♧
ФанфикMr. Kim - Minden eggyes kibaszott ember a lábaim előtt hever. Úgy irányíthatom őket akár csak a Marionett bábukat. Még a seggem is kitörölnék kivéve egy embert. Egy lányt. Aki velem eggyütt fogja térdre kényszeríteni az embereket. Ki fogja őt megmen...