3.2K 82 36
                                    


‼️Pisałam to w 2020 roku jak pamiętam, a poprawki robiłam w 2021, ale tylko do 5 rozdziału. Ta książka jest beznadziejna w każdym tego słowa znaczeniu. Znajdziecie tam mnóstwo błędów i nie tylko.. jak będzie mi się chciało to spróbuję coś poprawić, ale nie obiecuję:))‼️






Wszystko zaczęło sie dokładnie osiem lat temu..

Nasza historia zaczyna się od najmłodszych lat, kiedy to pierwszy raz ujrzałam małego chłopczyka na placu zabaw, który siedział sam wylewając gorzkie łzy na mokrej od deszczu huśtawce.

Już od najmłodszych lat byłam uczona, że warto każdemu pomagać, kto na pomoc zasługę. Nie znałam go, ale nie mogłam przejść obojętnie.

- Em.. Cześć - powiedziałam spokojnie żeby nie wystraszyć chłopca.

- Kim jesteś? - zapytał, przyglądając mi się. Miał czerwone i opuchnięte oczy, jak podejrzewam od płaczu.

- Nazywam się Jojo, ale jak chcesz możesz mówić na mnie Joy - odparłam - A ty jak masz na imię? - zapytałam z uśmiechem.

- Lee Felix - kiedy wypowiedział te dwa słowa, było widać w jego oczach małą iskierkę szczęścia, która sprawiła że uśmiechnęłam się szeroko.

Właśnie od tego momentu, zostaliśmy przyjaciółmi. Mieliśmy milion wzlotów i upadków, ale jednak nasza przyjaźń była niezastąpiona. Do pewnego momentu..

Jest to narazie prolog od małych lat dopiero za parę rozdziałów wszystko się zacznie :)

  When i saw you ~ Lee Felix [ ZAKOŃCZONE ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz