15

863 56 6
                                    

Az ágyon feküdtünk, én Hyunjin mellkasán pihentettem fejemet, míg ő valamilyen sorozatot nézett.

- Hyunjin..

- igen ?

- hozol nekem teát ?- toltam felé bögrémet.

- ez már a tizedik bögre tea lenne...- vette el a bögrét.

- belerúgjak a hasadba, hogy meg tud milyen fájdalmas ?

- nem !

- akkor hozd a teát. - lámás papucsát felvette és kicsoszogott a szobából. Néha nehéz elhinni, hogy egy maffia főnök, vannak pillanatai amikor egy nagy gyerekre hasonlít. Nyöszörögve hasamra fordultam és elterültem az ágyon. Fejemet párnába fúrtam. 

- tessék.

- köszönöm. - felültem az ágyon és megittam a forró teát.

- nem forró ?

- csak volt. - tettem le a bögrét.

- mit szólnál, ha Minho elment, elmennénk kocsikázni egy kicsit ?

- de csak, ha te vezetsz. - bújtam hozzá.

- rendben. - puszilta meg a homlokom. Az egész házat a csengő hangja verte fel. A hirtelen hangos hangra sikítva ugrottam egy picit. - félős nyúl. - nevetett

- pff...

- gyere. - húzta kezemet. Hasamat fogva indultam meg.

- Hyunjin...- álltam meg.

- igen ?

- van fájdalomcsillapítód ?

- valahol biztos. - a nappaliban egy fiú ült talpig feketében. Hanyagul terült el a kanapén és telefonját nyomta. Érkezésünkre felkapta fejét. A mobilt zsebébe csúsztatta, és felénk közeledett. Barátját átölelte, miután elengedte engem vizslatott érdeklődve.

- Minho vagyok. - nyújtotta kezét.

- Lili. - fogtunk kezet.

- hallottam mi történt. - fordult Hyunjin felé. - miért nem szóltál, hogy oda mész ? Mentem volna veled.

- majd legközelebb. - dőlt a kanapéra.

- nem, nem ! Nem lesz legközelebb, maradsz itthon. - álltam meg előtte. Fáradtan mosolyogott, kezét nyújtotta felém, mancsába raktam kezem. Lágyan húzott ölébe.

- vagy nem legközelebb.

- ma történt egy kis incidens. - szólalt meg Minho.

- micsoda ?

- az unoka húgoddal kapcsolatban. - éreztem, ahogy Hyunjin izmai megfeszülnek.

- mi történt ?

- megcsókoltam.

- választhatsz..belezés, fejbe lövés, leszúrás, villanyos szék, sortűz, patkányok, a rézbika, az egyik kedvencem, de szeretem még a nyúzást, a kínai kínzószéket. Melyik ?

- ezek legálisak ?- néztem rá.

- Baby, én nem ismerem azt a szót, hogy legális. Szóval melyik ?

- csak egy ártatlan kis csók volt ! Még fel is pofozott !- mutatott arcára.

- látod, nem kell kínozni. Yeji megtette.

- hallgass rá. - helyeselt Minho.

- szerencséd, hogy ismerlek.

- Lili !- ordibált Yeji. - segí...- fagyott le mikor belépett a nappaliba. -..tenél egy kicsit ?- mutatott a konyha felé.

Our Love (Befejezett) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora