10

911 55 9
                                    

Délutánig gyakoroltuk a koreai nyelvet. Egészen könnyű, ha van aki elmagyarázza hogy kell.

- délután három van. Már végeztek szerintem. - dőlt hátra a székben.

- rendben. - letettem a ceruzát és mentem a kabáthoz meg a cipőhöz.

- tényleg ne tartson sokáig. - nyitotta ki nekem az ajtót.

- könnyű azt mondani. - trappoltam a kocsihoz. Beült ő is és vitt az iskolához. Az iskola előtt sétált el Niki. Kiszálltam a kocsiból és nevét kiabálva rohantam felé.

- Lili ! Hol voltál egésznap ?- karolt át.

- el kell mennem. - bújtam ölelésébe.

- hova ?

- Koreába. Nem tudom meddig leszek.

- miért ? Most komolyan elmész oda ? Még a nyelvet sem beszéled !

- mennem kell. - hátráltam könnyes szemekkel.

- Lili ! Gyere vissza ! Most hová mész ?? Hallod ??- nem mondtam semmit csak mentem a kocsihoz.

- remélem nem volt túl hosszú. - csatoltam be a biztonsági övet.

- tökéletes. - indult el.

- és akkor egyből összepakolunk és megyünk is ?

- majd este.

- ha este megyünk akkor miért volt olyan fontos, hogy ne tartson sokáig a búcsú ?! - nem mondott semmit. - válaszolj !

- nem akartam kivárni míg kisírjátok magatokat. - válasza után kicsatoltam a biztonsági övet.

- állj meg.

- csatold vissza magad.

- nem, állj meg ! Ha nem állsz meg kiugrok !- nyitottam ki egy résnyire az ajtót.

- ki ne ugorj !- fékezett le.

- majd megyek. - szálltam ki.

- Lili ! Szállj vissza ! - szállt ki ő is.

- nem ! Elköszönök rendesen a legjobb barátnőmtől ! - indultam Niki házához.

- Lili !- fogta meg csuklómat. - fogadj szót !- tekintete megrémisztett.

- tsk nem vagyok a gyereked !- rángattam kezemet.

- viselkedj !- kinyitotta a kocsi ajtaját és bekötött rajta.

- Hyunjin !- kiáltottam nevét mikor bezárta az ajtót.

- kösd be magad. - indult el.

- nem ! Elköszönök tőle rendesen ! - hátra másztam és a hátsó ajtón kiszálltam. Elég messzi lakik Niki az iskolától. Lábamat kapkodtam egymás után. Életemben nem futottam még ilyen gyorsan.

- azt mondtam, hogy kösd be magad !- lökött neki egy fának.

- ez fáj !- nyüszítettem fájdalmasan.

- vissza a kocsiba !- fejemet elfordítottam jobbra. - Lili, nem mondom mégegyszer. Vissza a kocsiba.

- nem akarok menni ! - indultam el az ellenkező irányba.

- Lili ! Ne mérgelj fel jobban !- hajolt közel.

- de a barátnőm...

- menj vissza a kocsihoz.

- nem. - sóhajtott egyet. Felkapott mint egy krumplis zsákot s úgy cipelt a kocsihoz. - Hyunjin engedj már el ! Hallod ?? Hwang Hyunjin ! - hiába ütöttem hátát nem engedett el csak a kocsinál.

Our Love (Befejezett) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang