Multi - Gaye Yalçın
- Oy vermeden geçmeyelim lütfen🤗 -
Özlem.
Beni özlediğini söylemişti. Ne tepki vermem gerekiyordu? Her şeyi bir kenara bırakıp onunla özlem mi giderecektim? 5 yıldır göremiyordum. Kokusunu unuttuğum zamanlar bile olmuştu. Kendime kızardım. Boğazım kurumuştu ve yutkunmakta zorlanıyordum. Kolları hala belimde olurken vücudum onun vücudu ile temas halinde oluşu rahatsız etsede bu anı özlediğim için sessiz kaldım. Kokusu hic değişmemiş. Hala sigara eşliğinde nane kokusu buram buram burnuma ilişiyordu.
Kolları beni bırakmak istemiyor gibi sarılı dururken çenemi onun omuzuna yerleştirdim. Sessizce sarılıyorduk birbirimize. Sessizce buyuyen sevgimizi belli ediyorduk. Sessizlik bile bizi ayırmak istemiyordu. Karanlık odada onunla tek başıma sarılmanın verdiği his içimi bi hayli hoş ediyordu. Yavaşça ondan ayrılırken usul usul bakışlarımı ona çevirdim. Biçimli dudakları düz kaşları çatık bana bakıyordu.
Derin nefes alırken kuruyan dudaklarımı dilimle ıslatarak gözlerine baktım. Hüzün ve pişmanlık vardı. Görebiliyordum. Bu kadar pişman olacağını düşünmüyordum. Fakat şuan da karşımda bana yalvarıyor oluşu olmazdı. Gözleri adeta bana yalvarış ile haykırıyor oluşunu fark edebiliyordum. Ne yapacaktım? Bütün bunları unutup onunla eskisi gibi olabilecek miyim?
Arkadaşımın katiliyle nasıl birlikte olabilirdim?
"Nasıl çıktın?" diye merak ettiğim soruyu sorduğumda dudaklarını yaladı.
"Af çıktı" diye yanıtlarken başımla onayladım. Anlamam gerekiyordu.
Gözlerimdeki yaş yavaş yavaş yüzümde çizgiler yaratırken yatağa oturdum. İnanıyordum. İnanmak istemesemde inanıyordum. Kalbime yenik düşüyordum. Onun gibi birisine nasıl inanabiliyordum.
Ellerimi yatağın kenarlarına koyarak destek alırken "Özgürsün demiştin, 5 yıl sonra ne değişti?" diye tekrar bi soru sorarken yanıma yaklaşarak eğildi. Yüzlerimiz çok yakındı.
Oturduğum yatağa eğilirken bakışları dudaklarıma kaydı ama saniyesi sonrası tekrar gözlerime çevirdi. Siyahları gözlerimin içine girmek ister gibi bakarken daha da çok yaklaştığını sezebiliyordum. Ondan bir cevap beklerken bu yaklaşması hiç hayırı alemet değildi. Dudakları tekrardan yalarken beni deli etmek istediğini bariz belli etmişti. Gözlerimi kapatarak bu anın bitmesini beklerken biranda dudaklarımda baskı hissettim.
Dudaklarımı öpmeye başlarken onu kendimden itmek istemiştim. Yapamadım. İtekleyemedim. Yavaş yavaş dudaklarımı emerken bir elini enseme diğer elini ise belime koyarak ona karşı koymamı engelleyeme çalıştı. Çok özlemiştim, Allah kahretsin! Karşı koyamıyorum!
Benden ayrılmasıyla yüzüne tokatı geçirmek istemiştim ama aksine yapamamıştım. Elim yüzüne gitmemişti. Sanki mıknatısı ters çevirmişimde, beni itekliyordu. Ona karşı gelemiyordum. Korktuğumdan değildi, içim tamamen duygusal yaklaşıyordu. Oysaki bağırıp çağırmak varken özlem beni daha çok ele geçiriyordu.
Tokat ve bağırma işini halledememiştim ama ondan uzak durma fikrini aklıma kazımıştım. Oturduğum koltuktan ayağa kalkarken ona ters bi şekilde baktım ve dudaklarımı sildim. Eğildiği yerden doğrularak bana döndü. Her bir hareketimi gözden geçiriyordu. Tepki vermedim. Sadece bi cevap bekliyordum. Fakat o suratıma bakmaktan başka bir şey yapmıyordu.
Üç, dört adım uzak durarak ona bakarken gözlerini üzerimden almadan bana yaklaşmaya başladı. Tamamen burnumun dibine ilişirken itiklemek istedim. Yine yapamadım. Lanet olsun kollarım sanki kötürüm olmuştu. Beni öpmüştü ve tepki vermemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARATIK MAFYA 2
General Fiction14. 09. 2021 - #Yaşamak 4. 14. 09. 2021 - #Bitemez 1. 14. 09. 2021 - #Vazgeçilmez 2. Yaratık Mafya serisinin ikinci kitabıdır. Abisi tarafından 30.000 liraya Pamir Poyraz'a satılan Lina'nın hikayesi henüz bitmedi. Yaratık Mafya'sından kurtulduğunu...