Multi - Lina ve Gaye
- Oy vermeden geçmeyelim lütfen 🤗 -
Kim - Lina Soymaz
•"Gelmeni istemiyorum, ne olduysa senin yüzünden oldu"Burnumdan soluyarak telefonu Pamir Aras'ı rahatsız etmeyecek şekilde yatağımın üzerine fırlattım. Tek derdim sanki onu beklemekti! O kadar söylemek istediğim gerçek varken beni dinlememişti. Dinlemeyi geçtim dönüp suratıma bile bakmamıştı. Derin nefes alarak yanaklarımın içini şişirdim. Uyuyan bebeğime baktım.
Biliyordum geleceğini. Sözunde duran birisi olduğunu biliyordum. Bir yanım gelmesini isterken diğer yanım beni dinlemediği için ceza vermesini istiyordu. İlk defa beni dinlemek istememişti! Yıllar sonra ilk defa bana bağırmıştı. İlk defa bana karşı bu kadar umursamaz ve nefret doluydu.
Bıkkınıkla gözlerimi kapatarak sıkıntı ile iç çektim. Benim ne günahım vardı da bütün dertler üst üste geliyordu.
Pamir Aras'ı burdan alıp odasına götürmem gerekiyordu. Pamir görürse sorun ve yanlış olurdu. Bir defa bu cesareti kendimde bulmuşken şimdi tekrar söylemek olmazdı. O cesaret yoktu. O an beni dinleseydi her şeyi söyleyecektim ama şansını kaybetmişti. Artık kendimi toparlayarak anlatamazdım.
Aniden telefonuma mesaj gelirken oflayarak telefonu yatağın üzerinden aldım. Saate baktığımda 10'a doğru geldiğini fark ettim.
Kimden - Pamir Poyraz
•"Kapıdayım. Gel aç kapıyı"Kim - Lina Soymaz
•"Gelme demiştim"Kimden - Pamir Poyraz
•"Bende hiçbir itiraz hakkın yok demiştim"Kim - Lina Soymaz
•"Gaye uyumamıştır, sonra gelirsin. Git şimdi"Kimden - Pamir Poyraz
•"Zile basıyorum"Kim - Lina Soymaz
•"Bekle"Oflayarak Pamir Aras'ı yataktan kaldırarak odasına götürdüm. Bana masum bir bakış atarken sessizce konuştum.
"Bebeğim odandan çıkma tamam mı?" diye sorduğumda omuzlarını olumsuz anlamda sallayarak konuştu.
"Banane. Ben seninle uyumak istiyorum " diyerek mızmızlanırken nazik sesle "Birtanem tamam birlikte uyuyacağız. Ama şimdi burdan çıkmaman gerek" dedim tembihleyerek.
"Anneni üzme" dedim yorgun sesimle. İlk başta boş bakışlar atsada sonradan başını olumlu sallayarak yatağının üstüne oturdu. Gülümseyerek yanaklarını öptüğüm gibi odasından çıktım ve kapısını kapattım.
Dış kapının önüne geldiğimde bir kaç saniye kapıyla bakıştım. Umarım içeri girmek istemezdi. Duvara yapışık aynadan kendime bakarak kapıyı yavaşça araladım. Pamir takım elbisesi ile karşımda dururken bakışlarımı gözlerine getirerek uzun uzun baktım. Pamir yavaşça beni süzerken sonunda gözlerini gözlerime sabitlemişti.
"Nasılsın?" diye sorduğunda umursamazca "İyiyim" dedim. Pamir sıkıntı ile dudaklarını yaladı ve bir anda kapıyı sonuna kadar açmasıyla kocaman gözlerle ona baktım.
"Ne yapıyorsun?" dedim kısık sesimle. Pamir benim lafımı önemsemeden adımını içeri attı. Ellerini cebine koyarak evi baştan aşağı izlerken kendini oturma odasına soktu. Arkasından şok gözlerle onu izliyordum. Hangi akla hizmet evime girebiliyordu?
"Gaye evde çabuk git buradan" dedim peşinden giderken. Pamir umursamadan koltuklardan birine otururken kollarını koltuk başlığına yerleştirdi. Delireceğim!
"Git buradan dedim sana" Kısık sesle bağırırken başını olumsuz anlamda salladı. Elimi başıma vurarak odanın içinde volta atmaya başladım. Pamir'in umurunda bile değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARATIK MAFYA 2
General Fiction14. 09. 2021 - #Yaşamak 4. 14. 09. 2021 - #Bitemez 1. 14. 09. 2021 - #Vazgeçilmez 2. Yaratık Mafya serisinin ikinci kitabıdır. Abisi tarafından 30.000 liraya Pamir Poyraz'a satılan Lina'nın hikayesi henüz bitmedi. Yaratık Mafya'sından kurtulduğunu...