-5- HATA

4.5K 187 70
                                    

Multi - Ceyhun Soymaz

- Oy vermeden geçmeyelim lütfen 🤗 -

Birisi bana bunun şaka olduğunu söylesin?

Şaka mıydı? Değildi değil mi? Allahım ne günahım vardı da beni böyle bela ile sınıyordun? Ortamdaki gerginlik büyümemesi için bir şeyler yapmam gerekiyordu, ama ne? Herkes birbirine şaşkınca bakarken Gaye'de sonunda aramıza katılmıştı. O da şaşkın görünüyordu. Ah be Gaye, umarım olaylardan haberin olmadan öyle salak gibi bakmazsın.

Pamir bir adım atarak Altan'ın karşısına geçti. Altan hala anlamsız bakarken Pamir direkt lafa girdi.

"Teşrif ettiniz demek vitaminsiz bey" diye ona deli gibi bakarken Altan elindeki poşeti daha sıkı kavradı. Şaşkın görünüyordu. Tabi şaşkın olurdu, bu durumu hiç beklemiyordu. En az benim kadar o da şaşkındı.

"Sen kimsin?" diye sorduğunda Pamir kısa süreliğine bana baktı ve tekrar Altan'a döndü. Olduğum yerde onları izlemekten başka bir şey yapamıyordum. Elim kolum bağlı idi. Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Bildiğim tek şey buradan onları izlemekti.

"Harbi, sen kimsin?" diye soran Gaye'ye herkes bir anda dönerken Gaye şaşkınca gözlerini büyüttü. Gaye normal bir soru sormuştu. Neden herkesin gözleri bir anda onun üzerinde olmuştu anlam verememiştim. Tek kaşımı kaldırarak Gaye'ye baktım. Pamir'i tanıması gerekiyordu, neden tanımıyormuş gibi yapmıştı.

Pamir Altan'a bakarken "Seni buraya gömecek kişiyim" diye tıslarken üzerine yürüdüğü an Altan ellerini havaya kaldırarak "Orda dur. Çocuk var görmüyor musun?" derken eliyle Pamir Aras'ı gösterirken hemen Gaye'ye döndüm.

"İçeri gidin, lütfen sakın çıkmayın" deyip onları içeri doğru götürürken bende onlarla beraber içeri girmiştim. Gaye hala bulunduğu ortamın durumuna anlam veremeyen bakışlar atıyordu ve bu benim sinirimi bozuyordu. Ama en azından pot kırmamıştı. Salona girdiğimiz gibi Gaye'nin deli bakışları ile bana ve Pamir Aras'ala gidip gelirken direkt soruya girdi.

"Lina neler oluyor, bu senin hapiste yatan eski sevgilin, Pamir değil mi?" diye şaşkın sorular sorarken bizi pür dikkat dinleyen Pamir Aras'a gözlerim ilişti. Başını havaya kaldırmış bizi dinliyordu. Olaylardan habersiz bir şekilde sanki olayı çözmek ister gibi bakıyordu. Ki ordakinin babasının olduğunu bilseydi ne tepki verecekti, bilemiyordum.

Eğilerek ona dönerken yanaklarına öpücük kondurdum. Onlar yüzünden bebeğimin bu tür işlere alet olmasını asla istemiyordum. Ve burada da zaman kaybetmek istemiyordum. Lütfen ben gidene kadar kavga etmemiş olsunlardı. Eğer Altan'ın kılına zarar gelirse Pamir'in yüzüne bile bakmazdım. Gerçi her şekilde yüzüne bakmıyordum ama bu çok ciddi bir şeydi.

Sorularımı kenara iterek Pamir Aras'a baktım.

"Bebeğim odana git. Gaye ablanın sözünden çıkma ve söylediği şeyleri yap" diyerek tekrar yanaklarını öptüğümde başını olumlu sallayarak "Altan abi neden gelmiyor?" diye sordu dişlerinin arasından.

Gülümsemeye çalışarak "Gelecek bebeğim" diyerek Gaye'ye döndüm.

"Pamir Aras sana emanet" dediğimde Gaye Pamir Aras'ı kucağına alarak "Merak etme sen" dedi. Tekrardan başımı salladığımda koşar adımlarla dışarı çıktım.

Tam tahmin ettiğim gibi Pamir Altan'ın yüzüne yumruk attığı sırada onlara yetişerek Pamir'le Altan'ın arasına girdim. Kesinlikle beni dinlemeden kavga edeceklerdi. Çünkü, Altan yediği yumruk ile acayip derecede sinirli görünüyordu. Pamir ondan daha sinirli duruyordu. İkisinin arasında onları ayırmaya çalışırken Altan bi küfür savurdu.

YARATIK MAFYA 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin