Vítejte u Ask Ivetka, devátý díl!
1. Alvin a Chipmunkové 3, protože mám na něho hezkou vzpomínku, jak jsem s tatínkem coby pětileté děvčátko navštívila vesnický biograf v obecním úřadě, jenž ještě fungoval. Pila jsem u toho dvě fruka, jedli jsme brambůrky, k tátovi jsem se tulila, když jsem se bála... Mám z toho slzy na krajíčku. Měla jsem ráda Chipettku Britney, neb nosila růžovou, mou oblíbenou barvu. Nejlepší scéna pro mne je ta, jak v dešti Simon s Jeanette tančí. Je to hrozně zlaté a milé.2. Ruská modrá kočka. Je ták sladká.
3. Je to každého věc. Znamená pro tebe nějaké věc něco? Chceš to mít na těle? Tak měj! Jestliže bych já měla tetování, bylo by to asi plnící pero na pravé ruce, nebo nápis: ,,Krása je v duši, ne ve vzhledu." v maďarštině.
4. Sisi: Osamělá císařovna od Allison Pataki.
5. Z roku 2020- Rande od Míši Horáka. Ještě jsem si zamilovala už poměrně starou píseň, ale i přesto krásnou Variaci na renesanční téma od Vladimíra Mišíka.
6. Asi tento: Přijde jeptiška do malého krámku s potravinami a vybafne na prodavače: "Láhev rumu." Prodavač ji vezme z regálu, zabalí a když ji podává přes pult, nedá mu to, aby se nezeptal: - "Já myslel, že jeptišky nepijou." - "Víte, matka představená mívá občas zácpu a rum jí na to pomáhá." Prodavač pokývá hlavou. Večer zavře krám a jde parkem domů. Na jedné lavičce uvidí totálně ožralou jeptišku s prázdnou flaškou od rumu v ruce. - "Říkala jste, že to je projímadlo pro matku představenou," řekne jí vyčítavě. "Taky že jo. Se posere, až mě takhle uvidí!"
Ano, člověk, který není vulgární má rád vulgární tip.7. Toť velmi těžké. Ale dle mého názoru, někdy je to zlo jediné řešení k vykonání dobra. Uvedu příklad ze Slovenska, pokud čtou Slováci, napište mi prosím, jestli o tomto případu víte a jak to dopadlo.
Mladý chlapec zabil svého otce, alkoholika a tyrana. I přesto však svůj čin litoval. Od soudu dostal trest dva roky, ale dle veřejnosti si oprávněně zaslouží milost. Ač předčasně ukončil jeden život, svůj a matčin život zachránil. Velmi ho šlechtí i to, že se sám od sebe přiznal.
Takže ano, ale není to nutné řešení, i když někdy jediné jest.
Update: Tady Ivetka z budoucnosti, zjistila jsem dobrou zprávu. Paní prezidentka Čaputová dala tomu chlapci podmínečnou milost. A ta zpráva je stará už rok, já na ní před nedávnem pouze narazila. :)Děkuji @RossDream a @SuzanneChamuelMylow za skvělé otázky! Na shledanou u dalšího asku Ivetka!
ČTEŠ
Tagy, asky a jiné blbosti od Ivet
RandomV této knize vy dostanete možnost se na mne na něco zeptat a já vám budu odpovídat.