Děkuji všem, kteří se zúčastnili mého průzkumu Ask naruby. Ti, kteří se nezúčastnili, můžete na otázky dále odpovídat, ale už nedopíšu vaše jméno tady. Výsledky vašich odpovědí budou porovnány s mým názorem.
1. Vlk, kočka, pes, delfín. Nejčastější a nejzajímavější odpovědi od tázaných. Já to asi opakuji po několikáté, ale chtěla bych být černou labutí pro její krásu a odlišnost. A také proto, že samci černé labutě jsou ti největší gentlemani.
2. I přes výjimky, které by se chtěly tím živit další odpověděli, že ne. Že byste radši psali volnočasově. Asi nikoho nepřekvapí, že chci být tou výjimkou, co by se tím chtěla živit. Však pokud život rozhodne a psaní nebude na sto procent můj job, budu se snažit, aby byl aspoň z padesáti procent.
3. Shodovaly se názory, že fyzické tresty ne, ale kárání ano. A velmi mne zaujala historka o dvojkách a jedničkách, kdy rodičovi vadilo, že slečna patří mezi dvojkaře. Pro mne i kárání je trest, ale ten se děl u nás, pokud bylo za co. Pokud to byla dobrá, dostatečná nebo nedostatečná, takže dvojka v naší rodině nevadí. V tomhle se většina zhodujeme.
4. Slovenská telenovela, Ztracené město Z, Titanic, Modelář, Kameňák. Pak se ještě objevil názor, že měl štěstí na dobré filmy. Mně se hrozně líbí to, jak jsou tyhle odpovědi odlišné a ukazují o každém mém sledujícím jeho osobnost.
Nejhorší film, který jsem viděla já byl Lehká jako dech. Je to film o anorexii a bulimii. Mně ani nevadí to téma, právě naopak, jsem ráda, že se o tom už v roce 2013 mluvilo, ani to, že moje oblíbená herečka Sára Sandeva tam byla pouze v komparzu, ale štvou mne ty postavy. Hlavně matka Marušky (holka, která bude mít bulimii) a nejvíce Simona, anorektička a Maruščina kamarádka. A to zpracování... Pane režisére, i amatér by to natočil lépe. Hlavně záběry na žvýkající pusu... Protože však vidím dobro i ve špatných věcech, líbí se mi záběry (ne kvalitou, ale tím, co ukazují) ideálů krásy a taky to, že různé detaily jako vypadávání vlasů, časté omdlévání vznikly právě z nápadu někoho, kdo si tím v mládí prošel. Je dobře, že se na to téma upozorňuje, ale mohlo to být lepší.5. Mnoho z vás by si zvolilo mít celý život koronu, protože byste nesnesli chodit ven. Já bych si vybrala karanténu. Sice bych asi zešílela z toho, že nemůžu do divadla, na bazén, ani do cukrárny, ale já bych radši byla šílená, než aby trpěla moje rodina.
6. Vaše odpověď je mateřská. Já zastávám tvrzení, že každá láska je silná, ale jinak, však mateřská je ta nejkrásnější. A proto je mi líto, že jsou mezi námi tací, kteří mateřskou lásku nepoznali.
7. Švýcarsko, Slovensko, vlastní fantazie, Škola čar kouzel v Bradavicích, LA, Malta. Kouzelné to destinace. Také se tam ozval tento krásný názor- nezáleží kam, ale s kým.
Já bych chtěla se podívat do Chorvatska nebo Bulharsko, už mi to moře docela chybí, ovšem pokus to nevyjde, spokojím se i s Čechy a pokud možno, Slovenskem. Ráda bych se zase podívala do Čachtic, tam mne to hodně inspirovalo. Pamatuji si to úplně přesně- jsme v restauraci, já, dvojče a rodiče. Popíjím si limonádu a do malého sešitu s motýlky a květinami píšu první verše básně Hraběnka, kterou můžete najít v mé básnické sbírce Básně jedné brunetky.
Děkuji všem, kteří odpověděli :)
ČTEŠ
Tagy, asky a jiné blbosti od Ivet
RandomV této knize vy dostanete možnost se na mne na něco zeptat a já vám budu odpovídat.