14. Ask Ivetka

18 2 5
                                    

Po dlouhé pauze jsou tady vaše zajímavé otázky a mé odpovědi. 

@RossDream

1. Věříš na osud?
Upřímně....  Asi ano, neb někdy je něco prostě osudové.  Ale je za potřebí osud podpořit svými činy.
2. Který lidský vynález si myslíš, že by bylo lepší, kdyby ho lidstvo nikdy nevynalezlo?
Těžká to otázečka. Když se zakážou seznamky, měl by se zakázat i Wattpad, neb právě zde jsem poznala velmi zajímavé lidi. A zakázání Wattu nikdo nechceme. Školu zakázat, to by bylo hloupé. Ač mne zatím současná škola štve a nemůžu se dočkat přestupu, zas tak hrozné to není. Mohla by se ale omezit délka vyučování, například u nás je úplně normální, že šesťáci mají už osm hodin a končí ve tři. Z této organizace by Komenský radost neměl.
3. Na jakém filmu si byla naposledy v kině? Na V sítí: Za školou. Už je to dávno, díky mami, že si šla se mnou.
4. Nějaký vyhynulý druh zvířete, který by si chtěla vidět naživo? Žabička Tafi, takový ňuník. Ale samozřejmě dinosauři, kdo by nechtěl vidět dinosaura naživo?
5. Oblíbená celebrita? 
Já jich mám hodně, herečky, herci, tvůrci dokumentů, spisovatelé, malíři, zajímaví učitelé... Poslední tři slova sedí i na ředitele školy, kde se chci hlásit. 3. 12. jsem měla čest nahlédnout do oné školy a jeho vystupování mne podpořilo v úsilí dostat se tam. Tak mi držte palce, ať se tam dostanu.

@SuzanneChamuelMylow
6. Jaké tetování se ti líbí a nelíbí?
No jo, ségra... Ty tvé otázky na tetování. Tak tetování je zajímavé a mně se líbí asi nápisy. Osobně bych si dala asi pero na pravou ruku nebo na záda nápis: Krása je v duši, ne na těle.

Děkuji za otázky

Tagy, asky a jiné blbosti od IvetKde žijí příběhy. Začni objevovat