1. Ačkoliv se netajím tím, že mám ráda maso, několikrát do měsíce si dávám veggie alternativy. Třeba sójový granulát, nebo moje srdcovka špagety se červenou čočkou.
2. Můj ideální tip partnera je: věrný, milý, pracovitý, rozumný, o tři až sedm let starší ode mě, alkohol vůbec, maximálně příležitostně, drogy žádné, nekuřák, čistý trestní rejstřík. Vzhled mi je jedno, hlavně, aby měl dobré vlastnosti a moji rodiče s ním vycházeli. Učeň, student, nebo už pracující... Na tom mi nezáleží, ale trvám, aby svou školu DOKONČIL.
3. Zbožňuji historii. Klidně i u holičky su ochotná dělat přednášku o svatbě Sisi a Franze Josefa, o milencích Kateřiny Veliké, či o Eleně Chaucesckové. Záleží, o co se zajímám.
4. Miluji, když jsem v něčem napřed a mám jiné uvažování než ostatní.
5. Často si dělám smoothie na večeři.
6. U psaní musím vždycky něco poslouchat, televizi, hudbu, své oblíbené youtubery, v tichu mi to prostě nejde.
7. Mám fotku s Ewou Farnou a Terezou Maškovou.
8. Skoro celý život nosím dlouhé vlasy, jenom jeden rok byla změna ve formě sestřihu na mikádo.
9. Zbožňuji pizzu, ovocné dorty, čokoládu, zmrzlinu, tvarohové dezerty a ujíždím na obyčejných Hašlerkách. Obecně jsem moc na sladké.
10. Vypadám starší, než ve skutečnosti jsem. (Přečtěte si první díl zajímavostí, pokud nevíte můj skutečný věk.)
11. Jsem z Valašska, mým rodištěm je město obuvi, Zlín. Aktuální bydliště neprozradím.
12. Aktuálně místo nervozity pociťuji natěšení na přijímací zkoušky.
13. Doufám, že se prosadím během střední se svými díly.
14. LGBT komunitu podporuji, stojím si názorem, že člověka nedělá, co se mu líbí, ale jaký je k okolí.
15. Ráda dělám fotomontáže svého dvojčete, sebe ale i kamarádů a příbuzných ve Face upu. Dělám je pro pobavení, žádnou montáž jsem si nikdy na profil nedala.
ČTEŠ
Tagy, asky a jiné blbosti od Ivet
RandomV této knize vy dostanete možnost se na mne na něco zeptat a já vám budu odpovídat.