Otázky od @Bluerrion
1. Mám radši roztomilé arty.
2. Líbí se mi to, co se mi líbí. Ať už je to abstraktní, či konkrétní umění. Ale asi konkrétní.Od SuzanneChamuelMylow
3. Dneska to prožívám mírněji. Jako dítě jsem se na Vánoce hodně těšila. Dokonce jsem měla radost z toho, že si náš pokoj v šesti letech (my dvě jsme vážně sestry) vyzdobila vlastním kartonovým obrázkem sněhuláka z vatových koleček a vatu si využila jako sníh. ❤️
Ale já doufám, že letos spolu opět dáme na komodu betlém od našeho strýce.
4. Je to OK formát. Já fanfikce dělím na tři kategorie:
1. Hloupé a bizarní
2. Ok napsané
3. Skvěle napsané.
Někteří autoři to s fanfikcemi dotáhli daleko, například Anna Todd, autorka úspěšného Afteru, který byl původně fanfikcí na Harryho Stylese.
Láká mne to zkusit třeba za rok, až tady se budu lépe orientovat a lépe poznám tvorbu člověka, na kterého chci fanfikce napsat a možná dokonce ho zažádám o svolení, abych o něm fanfikci napsala. Ale nic neslibuji!Od Bellatrix603
5. Mléčnou, i když hořká také není špatná. Bílá mi taky udělá radost, když mi ji máma přiveze po práci.Já mám ráda všechny, ale pokud myslíš značku, nejvíc mi chutná asi Orion. Hlavně ta tyčinka hořká čokoláda s višněmi, to je prostě něco Božího!
Ale mám ráda i mandlovou, nebo pistáciovou.6. Nejsem fanynka Harryho Pottera, viděla jsem 2-3 filmy a přečetla před čtyřmi roky Tajemnou komnatu.
Ale ze všech postav je asi nejlepší Bellatrix Lastrengova, hlavně kvůli perfektnímu výkonu Heleny Bonham Carter.Od rossnermariann
7. Nezlob se, ale ne. Ale můžeš se těšit v Tmavovlásce na Vánoční a zároveň poslední básně z této sbírky. (Pokud nevíte o čem mluvím, ve zkratce jde o to, že v prosinci ukončím Tmavovlásku a začnu s Brunetkou. Tímto děkuji Nameless_Viky za vytvoření obalu)8. Nedívala jsem jsem na Marvel a nikdy mě to ani nelákalo. Já vím, jsem divná, že se mi líbí víc filmy z 50.let minulého století než to, co je dnes in.
9. Fúha. Já měla docela klidné dětství, ale něco by se našlo. Jen je to nebude z dětství.
V roce 2019 jsem byla ve Vídni, kde jsme byli navštívit panovnické hrobky. Ale co se nestalo! Ivetka, která tehdy psala jen básně si zapomněla vypnout svůj starý mobil. A v té chvíli, kdy byla u jedné hrobky jí zazvonil mobil. Volal jí otec. Možná si říkáte: „Ježíš tak to se stává.“ Jenže ti panovníci a jejich potomci v rakvích trpěli, když celým tím místem zastihla písnička od Fleretu Čistá jak Vizovice, kterou jsem měla na vyzvánění. Takže tak.
Děkuji za krásné otázky! Mějte se hezky a nezapomeňte si něco ode mne přečíst. Ahoj.
ČTEŠ
Tagy, asky a jiné blbosti od Ivet
De TodoV této knize vy dostanete možnost se na mne na něco zeptat a já vám budu odpovídat.